Gość pixa Napisano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 jestem zielona. chce kupic rower. nie za ciezki, ilosc przerzutek minimalna, do jezdzenia po miescie i po lasach, moze po malych gorkach. slyszalam, ze w warszawie mozna taniej kupic rower skladany z czesci (gdzie?) - czy to prawda (ile wtedy by to kosztowalo?). bede bardzo wdzieczna za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maćq Napisano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 Witam rowerzystkę Podaj jeśli możesz przedział cenowy bo nie bardzo wiadomo co Ci polecić. Ogólnie jak jeździłem po Warszawskich sklepach - byłem w ok 10 to nigdzie bym roweru nie chciał bo za bardzo zdzierają. Jeśli zależy Ci na RELATYWNIE tanim i gładko turlającym się rowerku to pooglądaj sobie ofertę Krossa i ew. Unibike. Oferują dość fajne trekingowe rowerki Hexagon czy Raven. Z unibika osławiony model EVO masz linka. Do Miejskiego i leśnego pomykania mniam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość pixa Napisano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 niestety dysponuję małą kwotą 400-500 zł (mogę dysponować większą, ale za jakiś czas a ja chcę rower tu i teraz dlatego też myślałam o rowerze używanym, bo z tego co widzę, za taką cenę kupię jakiś sh*t ale poza allegro nie znam żadnego miejsca, gdzie można kupić używany rower (mieszkam w wawie). z krossa to rozważam te, ale nie znam się, więc nie wiem, jak je oceniać: http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_grand/...ikacja.php?id=1 http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_grand/...ikacja.php?id=5 http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_grand/...ikacja.php?id=9 czy sa miedzy nimi roznice poza tym ze ostatni nie ma oswietlenia i bagaznika ech... cieżkie jest życie początkującego rowerzysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...