karni Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Witam! Robię pierwszą przymiarkę do odchudzenia swojego Anthema oto specyfikacja (dość trudno wyciągnąć konkretną wagę). Ogólnie nie chcę zakładać budżetu ale tak zakładam ok. 1500 zł. (z góry dzięki za pomoc) Rozmiar ramy L Rama Alu Widelec FOX F100 RL, skok 100mm Tylny amortyzator FOX Float R Kierownica GIANT Connect Mostek -- Sztyca -- Siodło FI'ZI:K Tundra 2 Pedały Shimano M520 (brak na zdjęciu) Manetki SHIMANO SLX, 27 biegów Przerzutka przednia SHIMANO Deore Przerzutka tylna SHIMANO SLX Shadow Hamulce SHIMANO M445 Dźwignie hamulca SHIMANO M445 Kaseta/wolnobieg SHIMANO HG50, 11-34, 9 biegów Łańcuch SHIMANO HG73 Korba SHIMANO SLX, 44/32/22 Suport SHIMANO pressfit Obręcze GIANT S-XC2 Piasty przód: GIANT Tracker oś ř9mm, tył: SHIMANO M475 Szprychy Nierdzewne, stalowe, czarne Opony MAXXIS Crossmark, 26x2.1" Dętki -- Rogi -- Linki/pancerze -- Zacisk sztycy -- Top Cap -- Stery -- Gripy SELLEROYAL MANO ROYALGEL MODERATE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansua Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 na kasecie sporo urwiesz, zmiana na XT, to zysk do 200g. Oczywiście koła, to wydatek dowolnie duży od Crossride-ów za ok 550zł (zysk ok 300g), do kół na ZTR-ach za ok 1500zł, i zysk ponad 800g (orientacyjnie, nie wiem ile ważą koła które masz), poprzez różne inne kombinacje w dowolnych cenach i wagach . Kiera szcztyca - do urwania ok 200g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Jeżeli napędu nie masz jeszcze zajechanego to wydaj wszystko na koła. Na tym najbardziej odczujesz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomash Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Zajrzyj do mojego Anthema! Giant ma ciężkie rurki. Ja na kierownicy (Easton EC90SL - ok 400zł), mostku (KCNC SC Wing - 300zł), sztycy (KCNC Ti Pro lite - 300zł) i siodełku (Tioga Spyder - 240zł, z tym akurat może być ciężko) zaoszczędziłem 480g. Aaaa i jeszcze te pieruńsko ciężkie gripy! Pianki KCNC - 30zł. Wszystkie ceny z bikestacji, ale można ze wszystkiego urwać jeszcze 5-10% jak masz dobry, znajomy sklep rowerowy. Na kołach też udało mi się zejść ok. 400-500g, a dało się sporo lżej. Tu masz masy poszczególnych części - http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/2338-projekt-bialy-kruk/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 (edytowane) najlepiej zainwestować w koła bo sam rower będzie lżejszy ale i tzw masa rotująca się zmniejszy co przerzuci sie na przyspieszenie i szybkość na podjazdach nie wiem ile waż te które masz ale nawet Mavicki Crossride powinny być sporo lżejsze......... możesz też poskladać jakieś kółka........ poza tym opony dętki i rurki (kiera mostek sztyca) z takim budżetem myslę że 700-800g można zrzucić powodzenia Edytowane 11 Stycznia 2013 przez lukaszs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karni Napisano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 w pierwszej kolejności zmienię kasetę na XT następnie kołą na ZTR + piasty nad, na oponach chyba nie urwę bo chcę założyć racing ralph na tył + rocket ron na przód 2.25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.