Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ano Sram wyslal nowe kolo, a Wiggle grzecznie zapytalo czy maja mi je wyslac, czy jednak wole zwrot kaski.

A ze opcja z 404 chodzila mi po glowie, to wzialem kaske, bo akurat nie mieli 404 w kolorze naklejek jakie chcialem. Kolko juz ma naklejona szytke.

Do calego interesu doplacilem jakies £5 bo musialem dokupic naklejki na przednie kolo zeby calosc pasila.

A i w sumie to zaoszczedzilem ok £140, bo w zestawie para nowych klockow, ktore uzywam i zaoszczedzilem na kit convertion z 10 na 11s.

Takze jestem bardzo zadowolony, ze ta piasta strzelila :)

Napisano

W niedziele zmielila mi sie tylna przerzutka.

Nawet nie mam pojecia co sie stalo, tzn oprocz kupy latajacych sprezynek, polamanych czesci plastikowych, strzelonej szprychy w jezdzonym pierwszy raz kole 404 i zerwanego haka, przyczyny nieznane.

Kolo zrobione,przerzutka czeka na hak:

19696252388_9d0d32d837_b.jpg

Napisano

Jeszcze za malo na nich pojezdzilem, zeby cos konkretnego o nich napisac.

Jedno na pewno, zaklada sie je sporo trudniej niz veloflexy i tez moze z tego powodu nie siadaja tak ladnie na obreczy. Trzeba sie troche napracowac zeby bylo rowno.

Owszem, lapalem gumy na szytkach.

Napisano

Pytanie odnośnie obręczy i szytek. Teraz za wszelką cenę promuje się szerokość opon 25 mm, podobnie z obręczami, które mają być super aerodynamiczne i pod każdym względem lepsze.
Moje pytanie dotyczy współpracy obręczy szerokości 21mm i szytek 25 mm   - czy w tym przypadku jest jakaś zasadnicza różnica w porównaniu do szytek 23 mm?

Powierzchnia klejenie ta sama zostaje, jedynie może wystawać o te dwa milimetry więcej poza obręcz - takie moje dywagacje, a jak to wygląda z punktu widzenia specjalisty?

Napisano

W zaleznosci od stanu bieznika. Przy jeszcze dobrym, przy mikro dziurkach, zalewam uszczelniaczem (Stan). Przy wiekszych przebiciach, otwieram szytke i latam detke.

Jak bieznik jest na ukonczeniu, idzie do kosza.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Porownujac szytki np veloflex, fmb do opon typu open: veloflex corsa, vittoria corsa sr itp, w obu przypadkach wysoki tpi oplotow 320, roznice w jakosci, komforcie jazdy, oporach sa zblizone.

Przewaga szytek sprowadza sie do:

1. jazdy z nizszym cisnieniem,

2. sa o wiele bardziej bezpieczne w sytuacji naglego ujscia powietrza,

3. zachowuja bardziej okragly profil w porownaniu do opon, wazne w zjazdach,

4. kola pod szytki sa lzejsze od tych pod opony.

 

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Chyba rzadko spotykana awaria przedniej piasty:

 

22918670943_9d624ec738_b.jpg

23545733465_ca4fcc5214_b.jpg

 

Strzelila ot tak sobie, bez zadnych dziur itp, po 12-14k km.

 

Zobacze jak ustosunkuje sie do tego Tune.

 

Czy ktos sie orientuje czy grafika na DT240 jest malowana czy laserowa?

 

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano

24 to znowu nie tak mało. W zippach z przodu mam 18.

Prędzej o urwanie kołnierza w tyle.

Z przodu to raczej rzadkość.

Nowa piasta juz doszła, w Tune zobaczyli tylko zdjęcie i wysłali nową.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...