Kecaj10 Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 z ciekawość tak w przybliżeniu jaki koszt składania tego cacka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Ok 2-3 miesiecy pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Ok 2-3 miesiecy pracy. Oczywiście nie mówimy o 2-3 miesiącach w złotówkach Świetny sprzęt, stonowany kolorystycznie. Miło oko nacieszyć wieczorową porą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mess Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 chris startujesz w jakis zawodach szosowych typu masters? Ciekawi mnie jak dokladasz lub bys dolozyl obciazenia w razie potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 Nie startuje ale nawet gdyby, to na tym poziomie nikt sie nie bawi w wazenie rowerow. Poza tym, w obecnym zestawieniu, te ktore widac powyzej, rower wazy cos ok 5,9-6kg, jeszcze jakies 800g i bedzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 Magnes Tune Pulsar, owijka Lizard Skins 2.5mm i slammed mostek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Jaką masz teraz różnicę wysokości pomiędzy siodełkiem a kierownicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 O 20mm nizej niz bylo poprzednio Od gornych krawedzi siodla i kiery z owijka ok 11.5-12cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomasz Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Maszyna kosmiczna Różnica wys miedzy siodełkiem a kierą duża, za duża przynajmniej jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 (edytowane) Myślałem że więcej jak zobaczyłem zdjęcie. Ja mam 13 cm różnicy ale jakoś się tak nie rzuca w oczy bez slopingowej ramy. Co do magnesów na płaskie szprychy to można sobie kupić zwykły neodymowy sztabkowy 1x1x20 mm. Mniej odstaje i trudniej go zerwać przy myciu. Nowa owijka chyba przyniosła ze sobą kilka dodatkowych gramów, nie? Edytowane 26 Lutego 2014 przez uraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Gramy juz przestalem liczyc ale zawsze to lepiej lzej niz ciezej. Ekspander Extralite Ultrastar, zastepuje Tune GumGum 8.3g ale nie o wage tu chodzi, tylko Tune kiepsko trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Jakieś nowości w projekcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 Wiesz, ciezko cos zmieniac, jak wszystko hula jak powinno. Myslalem o 11s ale to bylaby tylko sztuka dla sztuki, a stary sramolec zmienia jak za nowosci. Moze nowa aero kiera 3T. Juz predzej jakas nowa rama ale puki co, nie mam parcia na cos innego, lepszego. Z tym czym innym nie byloby zadnego problemu, tak z lepszym, juz gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Wreszcie gorne stery doczekaly sie pokrywki: No i przekrecilem top cap Kozaka i pojawil sie Absolute Black (od kolegi Tehana), 3.4g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 teraz to środek ciężkości mocno do przodu przesunąłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 Nowa kiera (225g) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2014 Ok 40km non stop w górę, z poziomu morza na 2300m, można się zmęczyć. Nota bene najdłuższe podjazdy w Europie. Trochę byłem zdziwiony niemalże zerową obecnością kolarzy na Teneryfie. Na tym podjeździe i kolejnych 40km zjazdu dwóch zjeżdżało na szosach, i spotkalem trzech na mtb jadacych w górę. Będąc na Fuerteventura i Lanzarote można było spotkać dużo więcej rowerzystów. Ale może ludzie czekają na sezon zimowy żeby tu uderzyć. Teraz na kontynencie jest jeszcze ciepło. Z drugiej strony Teneryfa jest wymagająca lub bardzo wymagająca, więc może nie jest to dla każdego. Bardzo długie podjazdy, a niemalże każdy zjazd z główniejszych dróg to gwarancja 15-20% i więcej podjazdów. Ale jak się jedzie w górę to potem jest w dół, a jest w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 NIe gustuje sie w szosie, nie gustuje sie w ultalight, ALE, jest przepyszny, piekny i chcialbym nie przejechac sie na nim, ale tak po ludzku podniesc, jak taki rower moze wazyc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 Ręka mogłaby Ci tego nie wytrzymać, w obecnym stanie skupienia, ok. 6kg. Wczesniejszy Canyon był w praktyce nieco lżejszy ale i też mniej skuteczny, jak dla mojego cielska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 A asfalt jest dobrej jakości na tych podjazdach? BTW coś mi się o uszy obiło, że miałeś mały wypadek z udziałem VeloPlugs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 NIe gustuje sie w szosie, nie gustuje sie w ultalight, ALE, jest przepyszny, piekny i chcialbym nie przejechac sie na nim, ale tak po ludzku podniesc, jak taki rower moze wazyc.... Wrażenie za każdym razem jest bardzo dziwne, nawet dla osób które mają lub stykają się z takimi wozidłami Dwa miesiące temu przyszedł do nas najwyższy model szosy i nawet moja tępa w odczuciach ręka była pod wrażeniem. Jeśli pójdziesz do jakiegokolwiek sensownego sklepu rowerowego gdzie mają szosy na stanie to wrażenie jest dostępne - w granicach 7 kilogramów za rower nie kosztujący tyle co nerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2014 A asfalt jest dobrej jakości na tych podjazdach? BTW coś mi się o uszy obiło, że miałeś mały wypadek z udziałem VeloPlugsGeneralnie na wyspach asfalty są bardzo dobre lub super. Zdążają się odcinki dość "porowate" ale bez dziur.Tam gdzie mi puścił veloplug, było bardzo wolno ale i stromo, 16-20%. Dokładnie w tym samym miejscu dwa przypadki. Za pierwszym razem, 2m po wjechaniu na płaski odcinek złapałem gumę. Zmieniłem lateksową dętkę na butyl, wcześnie sprawdzając oponę. Następnego dnia, jak pisałem, dokładnie w tym samym miejscu, na moje nieszczęście, 2-3m przed wypłaszczeniem, na najbardziej stromym odcinku, kolejna guma. Powietrze zeszło w ułamku sekundy, a na obręczach źle się zjeżdża, zdrowa gleba i mały zjazd po asfalcie. Tym razem dokładnie obejrzałem obręcz, bo opona była znowu nienaruszona. Co znalazłem, jeden z velo plugów, pod wpływem temperatury zdeformował się i został wciśnięty do obręczy. Dętka trzymała się tylko na taśmie izolacyjnej ale ta, przy tak rozgrzanej obręczy robi się bardzo ciągliwa. Do tego ciśnienie i dętki strzelają. Całe szczęście że nie stało się to podczas ok. 30km zjazdu, gdzie było dość szybko ale i też nie było takiego hamowania. Wracając do asfaltów, to miałem też średnia przyjemność zapoznania się z nimi z bliska. Jedyny dzień gdzie do południa była lekka mżawka, na plaskim, lekkim zakręcie poleciałem i to konkretnie. Powierzchnia asfaltu była jak lodowisko, płaskie kamyczki na powierzchni, w jego strukturze. Na normalnym asfalcie, przy sporo większej prędkości, składam się dużo bardziej. Obite i pozdzierane kończyny, buty, ciuchy, a nad klamkami zastanawiam się czy ich nie zeszlifować do karbonu, bo już po kilku wypadko-glebo-szlifach wyglądają trochę obskurnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aopa85 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Chris to tak dużo ważysz czy słabo zjeźdźasz? mam koło od ciebie(chiński karbon) i nie wiem czy bezpiecznie na tym nadal się poruszać, skoro nawet niezniszczalne rzeczy niszczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Się jeździ albo się jeździ, ja jeżdżę A ten kto nie miał gleby czy też szlifu, ten tylko jeździ Niezniszczalny to byłby rower na ścianie. Nie wiem w jakim stanie masz te koło, gdzie jeździsz itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 Ciekawa sprawa z tym korkiem do obręczy. Masz może zdjęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.