Skocz do zawartości

[5637g] Cervelo R5 VWD by 1415chris


1415chris

Rekomendowane odpowiedzi

Jezdze caly czas na Redzie, ktory jakos nie chce sie poddac, pomimo ponad 10tys km. Recon mimo stosunkowo malego przebiegu, przepuszczal na jednej koronce z lancuchem ok 1.5tys km przebiegu. Z nowym niemalze na wszystkich koronkach.... Musze sprawdzic ten lancuch.

Chcialaem ja zajechac jak najszybciej, ale nie da sie na tym jezdzic. Mecze ja troche na trenazerze.

 

BTP zero problemow, z wyjatkiem koniecznosci podszlifowania jednego mocowani. Byl za szeroki i nie miescil sie w w mocowaniu klamki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Homogeniczność zwyciężyła :thumbsup:

 

Ogólnie wyszedł ładny kokpit ale jak pewnie wiesz, jest duże prawdopodobieństwo, że często będziesz spotykał prawie identyczny w innych rowerach. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze podkładek dystansowych UD, nieco cieńszych żeby nie wystawały spod top capa. Swoją drogą przymierzałeś się do ergosum przed zakupem? Jej geometria jest nieco odmienna niż np. wcześniejszego tokena.

 

Jak trochę pojeździsz to napisz 3 słowa o keywinach i nowych swissstopach.

Edytowane przez uraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 3T ale i nie tylko, ta pod wzgledem geo byla najlepsza dla mnie.

Potrzebowalem nieco plytszej niz Token, a i nieco wiekszy zasieg, tez byl mile widziany.

Jedyne czego mi brakuje, to szerokiego, plaskiego gornego chwytu. Ale przypuszczam, ze to kwestia przyzwyczajenia.

 

Klocki, jednym slowem super. SS zrobil duzy krok do przodu. Wyraznie lepiej hamuja od zielonych. Sa mocniejsze, lepsza modulacja. Zobaczymy jak z trwaloscia.

 

Keywiny, dzisiaj pierwsza jazda. Wrazenia baaardzo pozytywne. Mimo karbonowych podeszw butow, czuc ich gigantyczna powierzchnie.

Te sa z nieco dluzszymi oskami, niz poprzednie pedaly. To jest rowniez super w tym rozwiazaniu, ze mozna sobie dobrac dlugosc osiek.

Teraz zastanawiam sie czy nie potrzebuje jeszcze dluzszych.

W innych pedalach, jezdzi sie na tym co jest i basta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć w niektórych look-ach też można zmieniać wartość Q-Factor chociaż przyznam że nie widziałem tego na własne oczy. Jeśli chodzi o kierownicę to z 3T szerszą i płaską górę ma ergonova. Jest trochę bardziej kompaktowa niż ergosum i chyba z 15 g cięższa ale za to nie owija się w niej całej góry więc koniec końców różnica wagowa jest nieznaczna.

 

Dlaczego masz przedni hamulec podczepiony pod prawą klamkę?

Edytowane przez uraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej czesci swiata, to standardowe rozwiazanie we wszystkich typach rowerow.

Dobry patent dla tych ktorzy oprocz roweru, uzywaja zmechanizowane 2 kolka.

 

Zasieg Ergonowy jest za maly. Jest krotsza od poprzedniej Tokena (85mm).

 

wojciecho dzieki. Sztywny jest bardzo, tam gdzie sztywnosc jest najwazniejsza, tj. wezel suportu. Przod jest komfortowo sztywny, tyl super komfortowy, tam sztywnosc powinna byc wystarczajaco-minimalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Keywiny, dzisiaj pierwsza jazda. Wrazenia baaardzo pozytywne.

 

Ostatnio te Keywiny chwalił Czarnota, ale pewnie już czytałeś, bo artykuł z 26 marca...

http://www.velonews.pl/sprzet/testy/3168-keywin-rewolucyjne-pedaly-w-tescie-bogdana-czarnoty

BTW. Ładne to nowe siodło, a ta korba ROTOR po prostu miażdży :yes:

 

Pzdr

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korba bylaby rewelacyjna, gdyby byla z karbonu i wazyla 100g mniej.

Aczkolwiek pod wzgledem uniwersalnosci (mozna ja zalozyc niemalze do wszystkich istniejacych dzisiaj standardow muf) i mozliwosci doboru roznych zebatek, ramion i pajakow... oprocz Rotora, nikt nie oferuje czegos takiego.

 

To jest niezly wypas:

rotorroadymtbslide3alta.jpg
 

Fajnie by to wygladalo na czyms takim:

garminsharpcervelos5aer.jpg

lub na:

 

lottobelisolridleynoahc.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Swoją drogą taśma izolacyjna nie musi z owijki schodzić na kierownicę. Uzyskuje się lepszy wygląd a owijka i tak nie będzie się przesuwała.

Srednio to wyglada, nie ma gladkiego przejscia z kiery na owijke. Moze przy cienkich, nieperforowanych owijkach.

Zmiany...? Jak na razie, to co chcialem, jest wymienione.

Moze ewentualnie elektyrka ale jest tu podstawowy problem, rama nie jest fabrycznie do tego przygotowana. Mozna na zew. lub tracac gwarancje oddac do zaadaptowania.

Predzej power meter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ piękny ten rower. 

Chris - Czemu ta waga tak niska? :icon_cool:

 

Powiedz - ścigasz się na nim (waga poniżej limitu UCI), czy tylko jest to rower do ćwiczeń i dla przyjemności? 

Jeszcze raz: piękna maszyna!

 

serdecznie pozdrawiam

adam

 

PS. Jeśli mogę Cię zapytać, to napisz proszę, jaka jest Twoja waga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym wzgledem, to mozna na tej ramie zlozyc cos ok 5200g, bez obawy o zdrowie i funkcjonalnosc roweru. Nie mialbym tez obaw, gdyby wazyl ponizej 5kg. Moze to juz nie bylby rower na codzien, do nabijania km.

Teraz po zmianie siodla, kasety, pedalow i kiery, szacuje, rower wazy cos ok 5850 +/- cos tam, nie liczac dodaktow.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...