uraz Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Bez kompromisów mówisz .. to pewnie następna w kolejce do wymiany czeka kaseta hehe. A powiedz jak się sprawdzają obejmy BTP do klamek? Czytałem, że ludzie mają z nimi problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Jezdze caly czas na Redzie, ktory jakos nie chce sie poddac, pomimo ponad 10tys km. Recon mimo stosunkowo malego przebiegu, przepuszczal na jednej koronce z lancuchem ok 1.5tys km przebiegu. Z nowym niemalze na wszystkich koronkach.... Musze sprawdzic ten lancuch. Chcialaem ja zajechac jak najszybciej, ale nie da sie na tym jezdzic. Mecze ja troche na trenazerze. BTP zero problemow, z wyjatkiem koniecznosci podszlifowania jednego mocowani. Byl za szeroki i nie miescil sie w w mocowaniu klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Pare nowych dodatkow: DSC_4230 | Flickr - Photo Sharing! DSC_4228 | Flickr - Photo Sharing! w tle nowe niebieskie swissstopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) Homogeniczność zwyciężyła Ogólnie wyszedł ładny kokpit ale jak pewnie wiesz, jest duże prawdopodobieństwo, że często będziesz spotykał prawie identyczny w innych rowerach. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze podkładek dystansowych UD, nieco cieńszych żeby nie wystawały spod top capa. Swoją drogą przymierzałeś się do ergosum przed zakupem? Jej geometria jest nieco odmienna niż np. wcześniejszego tokena. Jak trochę pojeździsz to napisz 3 słowa o keywinach i nowych swissstopach. Edytowane 29 Marca 2013 przez uraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 Z 3T ale i nie tylko, ta pod wzgledem geo byla najlepsza dla mnie. Potrzebowalem nieco plytszej niz Token, a i nieco wiekszy zasieg, tez byl mile widziany. Jedyne czego mi brakuje, to szerokiego, plaskiego gornego chwytu. Ale przypuszczam, ze to kwestia przyzwyczajenia. Klocki, jednym slowem super. SS zrobil duzy krok do przodu. Wyraznie lepiej hamuja od zielonych. Sa mocniejsze, lepsza modulacja. Zobaczymy jak z trwaloscia. Keywiny, dzisiaj pierwsza jazda. Wrazenia baaardzo pozytywne. Mimo karbonowych podeszw butow, czuc ich gigantyczna powierzchnie. Te sa z nieco dluzszymi oskami, niz poprzednie pedaly. To jest rowniez super w tym rozwiazaniu, ze mozna sobie dobrac dlugosc osiek. Teraz zastanawiam sie czy nie potrzebuje jeszcze dluzszych. W innych pedalach, jezdzi sie na tym co jest i basta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojciecho Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 piekne cervelo.kolorystyka słuszna.. nie jakies kolorowe pierdoły.mozna tylko pozazdroscic. szerokosci....jest bardzo sztywny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) Ponoć w niektórych look-ach też można zmieniać wartość Q-Factor chociaż przyznam że nie widziałem tego na własne oczy. Jeśli chodzi o kierownicę to z 3T szerszą i płaską górę ma ergonova. Jest trochę bardziej kompaktowa niż ergosum i chyba z 15 g cięższa ale za to nie owija się w niej całej góry więc koniec końców różnica wagowa jest nieznaczna. Dlaczego masz przedni hamulec podczepiony pod prawą klamkę? Edytowane 29 Marca 2013 przez uraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 W tej czesci swiata, to standardowe rozwiazanie we wszystkich typach rowerow. Dobry patent dla tych ktorzy oprocz roweru, uzywaja zmechanizowane 2 kolka. Zasieg Ergonowy jest za maly. Jest krotsza od poprzedniej Tokena (85mm). wojciecho dzieki. Sztywny jest bardzo, tam gdzie sztywnosc jest najwazniejsza, tj. wezel suportu. Przod jest komfortowo sztywny, tyl super komfortowy, tam sztywnosc powinna byc wystarczajaco-minimalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojciecho Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 no to idzie jak pocisk choruje tez na r5 ale pesos na troche brakuje..wiec poki co pozostaje ogladanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Jest juz nastepca R5ca, RCA: Google Images Jedyne £6250 za rame z widelcem. Cervelo wyprodukuje tylko 325 sztuk, takze musisz sie spieszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojciecho Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 jest bestia ale nie do przejscia pozostnie mi tylko ogladac he he zastanawiam sie nad R3 tylko ,ze ma lipny kolor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Faktycznie, nowe R3 nie jest piekne. Sprytne podejscie Cervelo, zrobimy szpetne R3, to ludzie kupia ladniejsze, drozsze R5.... Ale jeszcze mozna spokojnie kupic te ramy z 2012, ktore w odroznieniu od 2013, super wygladaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojciecho Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 no tak a ja choruje na taki typ koloru czarne i w macie. jakies kolorowe pierdoły mnie nigdy nie przekonaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 1 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Keywiny, dzisiaj pierwsza jazda. Wrazenia baaardzo pozytywne. Ostatnio te Keywiny chwalił Czarnota, ale pewnie już czytałeś, bo artykuł z 26 marca... http://www.velonews.pl/sprzet/testy/3168-keywin-rewolucyjne-pedaly-w-tescie-bogdana-czarnoty BTW. Ładne to nowe siodło, a ta korba ROTOR po prostu miażdży Pzdr Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez adamos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Korba bylaby rewelacyjna, gdyby byla z karbonu i wazyla 100g mniej. Aczkolwiek pod wzgledem uniwersalnosci (mozna ja zalozyc niemalze do wszystkich istniejacych dzisiaj standardow muf) i mozliwosci doboru roznych zebatek, ramion i pajakow... oprocz Rotora, nikt nie oferuje czegos takiego. To jest niezly wypas: Fajnie by to wygladalo na czyms takim: lub na: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mess Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 gratulacje, cos pieknego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Dobre R5 nie jest złe Są jakieś plany zmian w przyszłości? Swoją drogą taśma izolacyjna nie musi z owijki schodzić na kierownicę. Uzyskuje się lepszy wygląd a owijka i tak nie będzie się przesuwała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajak123 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 piękna maszyna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Swoją drogą taśma izolacyjna nie musi z owijki schodzić na kierownicę. Uzyskuje się lepszy wygląd a owijka i tak nie będzie się przesuwała. Srednio to wyglada, nie ma gladkiego przejscia z kiery na owijke. Moze przy cienkich, nieperforowanych owijkach. Zmiany...? Jak na razie, to co chcialem, jest wymienione. Moze ewentualnie elektyrka ale jest tu podstawowy problem, rama nie jest fabrycznie do tego przygotowana. Mozna na zew. lub tracac gwarancje oddac do zaadaptowania. Predzej power meter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Ależ piękny ten rower. Chris - Czemu ta waga tak niska? Powiedz - ścigasz się na nim (waga poniżej limitu UCI), czy tylko jest to rower do ćwiczeń i dla przyjemności? Jeszcze raz: piękna maszyna! serdecznie pozdrawiam adam PS. Jeśli mogę Cię zapytać, to napisz proszę, jaka jest Twoja waga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Dzieki za mile slowa. Limitami UCI nigdy sie nie przejmowalem, rower do trenowania i przyjemnosci Waga waha sie ok 90kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Dzięki. Pytałem o wagę w kontekście wytrzymałości zastosowanych elementów. Serdecznie pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Pod tym wzgledem, to mozna na tej ramie zlozyc cos ok 5200g, bez obawy o zdrowie i funkcjonalnosc roweru. Nie mialbym tez obaw, gdyby wazyl ponizej 5kg. Moze to juz nie bylby rower na codzien, do nabijania km. Teraz po zmianie siodla, kasety, pedalow i kiery, szacuje, rower wazy cos ok 5850 +/- cos tam, nie liczac dodaktow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Zmiany...? Jak na razie, to co chcialem, jest wymienione. Tak się mówi Branża rowerowa dba o to żeby zawsze było coś do wymiany. Miernik mocy to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.