tuandor Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Witam. Czaję się już od jakiegoś czasu na typowy rower szosowy. Na dzień dzisiejszy jeżdżę hybrydą coś między szosówką a krossem - Kross Street Scraper http://www.bikekatal...eet.Scraper.8/, a że mam okazję kupić od znajomego chciałbym zasięgnąć opinii. Mam okazję kupić Treka 1.1 2011. Podobno mało jeżdżony, przebieg ok. 500 km. Proszę Was o pomoc i opinie czy ten rower jest wart 1800 zł? Specyfikacja tu: ROZMIAR 58cm WARIANT GEOMETRII H2 KOLOR Gloss Black RAMA Alpha White Aluminium WIDELEC Aluminium KOŁA Piasty alum.;obr. Bontrager OPONY Bontrager T1, 700x23c MANETKI Shimano 2300 STI, 8 biegów PRZERZUTKA PRZÓD Shimano 2300 PRZERZUTKA TYŁ Shimano 2300 MECH KORBOWY FSA Tempo, 50/34 KASETA Sun Race CSR86 12-25, 8 biegów PEDAŁY Alum./plas. +noski SIODŁO Bontrager Affinity 1 WSPORNIK SIODŁA Bontrager SSR, 12mm offset WSPORNIK KIEROWNICY Bontrager Sport, 10 st., 26.0mm KIEROWNICA Bontrager Sport VR-C, 26.0mm STERY 1-1/8", półzintegrowane HAMULCE Alum. dźw. Shimano 2300 STI lub tu BikePedia Co do zastrzeżeń to: nie wiem co to za grupa Shimano 2300? Coś a la Sora? Mój Kross Ma blat 50T i w nowym rowerze chciałbym mieć już typowo 52T 8 przełożeń..., tyle też mam w Krossie, myślałem o 9 Waga podobno 11 kg, tyle co mój Kross Widelec aluminiowy tak samo jak Kross W zasadzie myślę, że odczucia z jazdy pewnie się nie zmienią oprócz pozycji na rowerze i możliwości jej zmiany (aktualnie mam prostą kierownicę). Jedyna różnicą będzie wygląd (Trek ładniejszy - typowa szosa) oraz hamulce (lepsze w Krossie - tarczowe). Dlatego mam mętlik w głowie czy zmieniać rower praktycznie tylko dla wyglądu i możliwości zmiany pozycji podczas jazdy? A może jestem w stanie znaleźć coś lepszego w tej cenie (1800zł). Czy ten Trek jest tyle wart? Na "nie" przekonuje też cena z allegro, gdzie w listopadzie ktoś sprzedał go za 1200... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 9 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Nowy Kross kosztuje zaledwie 300zł więcej, a będziesz miał gwarancję. Za 1800zł są dużo lepsze oferty niż ten Trek. On osprzętowo to jest właśnie na poziomie 1300-1400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LubiePedalowac Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Krossa nie można porównywać do szosówki bo to typowy miejski krążownik. To ma być twój drugi rower? Jeśli nie to zastanów się do czego najcześciej go używasz. Bo szosa średnio nadaje się na deszczowo/śniegowe warunki i IMO na miasto. A kross jest do tego stworzony. Fajna jest ta przerzutka alfine w nich, działa jak marzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.