czervco Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Witam chciałbym kupić sobie pierwszy komplet spd. Jeżdżę rekreacyjnie nie ścigam się. Crossway to typ mojego roweru jeżdżę 70% / 30% asfalt / teren ( lekki ) Jestem kompletnym laikiem w tym temacie i proszę o porady, http://allegro.pl/pedaly-spd-shimano-pd-m520-biale-bloki-nakladki-i2916729924.html http://allegro.pl/buty-shimano-sh-m077-spd-mtb-r40-model-2011-cr-i2930734794.html Na razie znalazłem coś takiego z góry dziekuję za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekJ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Dobry zestaw na poczatek. Ewentualnie buty zmien na M087. A najlepiej to watek od poczatku przeczytaj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinio46 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Ja zakupiłem taki zestaw i jestem zadowolony póki co. Może faktycznie buty tylko 087 choć jak dla mnie to wystarczą 077. Poszukaj jest podobny temat rzeka trochę niżej chyba Wysłane z ACE tapatalkiem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekJ Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Klamra w M087, szczegolnie jesli ktos ma wezsza stope, robi roznice ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreeek Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Ostatnio zakupiłem na wiosnę używane eggbeatery z blokami w dobrym stanie za 150+ buty mavic za 250. Da się też kupić nowe spd za około 100 i buty shimano lub notthwave za około 225 i pewnie też na początek wystarcza Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...