bartnik Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 (edytowane) roznica bedzie na pewno jak akcentem lecialem po szosie to przy wyzszych predkosciach wyraznie czulem prace glowki - male szarpniecia kierownica powodowaly plywanie calego przodu kola mam sztywne - wiec ich wina to nie byla w nowce po nacisnieciu tylnych widel calym ciezarem gdy rama lezy na boku ugiecie wynosi jakies 3mm (?) wiec tu sztywnosc jest potezna. Wiem ze na pewno bede zadowolony z tej ramy tylko taki niesmak z ta masa. Moze tez ona wynikac z tego, ze prowadzenie przewodow wewnatrz jest w specjalnych kanalach - to dodaje masy. Na poczatku sie zmartwilem, ze nie dali zadnej zylki do przeprowadzenia linek, ale sprobowalem linką i wystarczy jednym koncem wepchnac a drugim wychodzi. btw - pytanie 1.czy dla linek przerzutek zastosowac teflonowe rurki wewnatrz ramy (takie jak do systemow zamknietych) czy pchac gole linki ? rower bede skladal dopiero w pazdierniku - nie wiem czy zdaze na nim w tym sezonie pojezdzic postanowilem kupic amor z taperowana rura (ni chce redukowanych sterow) i nie ukrywam ze celuje w fox-a 2.jakie macie zdanie - brac 'open bath' czy FIT ? w fullu mam open bath i pracuje to wysmienicie . nie mialem okazji posmakowac fit-a, ale w nowkach wszedzie to stosuja - nie wiem - czy to tylko pogon za masa, czy sa tez jakies korzysci w pracy? Edytowane 12 Września 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Korzyści żadnych - dla użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 wiec biore OB ty tobo chyba masz czesto do czynienia z wewn. prowadzeniem linek w swojej robocie w Norkowie co mi doradzisz w punkcie 1.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Owszem, mam i ja jestem zdecydowanie na NIE. Z tym że w ramach z którymi ja mam styczność nie ma prowadnic - linki idą luzem i czasami trzeba się trochę nakombinować żeby wyszły tam gdzie powinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 domyslam sie ze chodzi ci o : NIE pchac teflonu? bo pytanie zadalem typu 'to czy to' wiec w sumie nie wiadomo co odpowiedziales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 Fakt, odpowiedź z mojej strony mało precyzyjna Jestem na nie dla wewnętrznego prowadzenia linek, nie zetknąłem się jednak z takim, które polega na zrobieniu wewnątrz ramy kanałów prowadzących, także nie mam pojęcia czy puszczenie teflonowych rurek w takim przypadku coś by pomogło. Być może raz miałem z czymś takim styczność, w karbonowej ramie mtb firmy Cube - rurka bliżej nieokreślonego typu była założona w dolnej rurce tylnego trójkąta. W ramach z którymi się stykam puszczenie linek wewnątrz wiąże się z zabawą w trafianie. Niektóre są zupełnie beznadziejnie pomyślane i wtedy jest naprawdę kłopot by przeciągnąć linkę przez ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansua Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 A jakieś średnicy masz ten otwór wejściowy w rame ? MBike Barracuda, też chinol, ma pełne pancerze od klamki po przerzutkę, a w ramie idzie poprostu cały panerz z linką w środku, żeby to łądniej i "nowocześnie" wygladało. Jest to jak na razie jedyny patent , który ma rece i nogi jak spotkałem. Wiekszosć innych kończy się mocowanie pancerza na trytytki chamsko do ramy, chociazby w Level A+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 w kanały pod przerzutkę pancerz nie wchodzi - stąd moje pytanie o teflon - ciensze to. Tak naprawdę nie wiem jak to w środku wyglada - czy jest to integralne z rama, czy rurka wiekszej srednicy laczaca otwory. Jeszcze nie probowalem przewodu hamulcowego pchac bo nie mam luznego kwalka, ale pancerz przerzutkowy przechodzi Niektóre są zupełnie beznadziejnie pomyślane i wtedy jest naprawdę kłopot by przeciągnąć linkę przez ramę. czytalem o sposobie na nitke i odkurzacz jednym koncem wpuszczasz nitke a do otworu 'wyjsciowego' przykladasz ssawke i w ten sposb nitka sama ci wychodzi -nie mialem okazji wyprobowac ale intuicja mi mowi, ze dratwa lub mocna welna byla by lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 mam pytanie co do pedałów, czy były już jeżdżone, jeśli tak to jak się sprawują w porównaniu do 540 od shimano?jest jakaś rożnica przy wpinaniu, wypinaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 niestety z powodu złamania łapy od ponad 2 miechów nie siedziałem na rowerze jak już wsiądę - napiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 mam pytanie co do pedałów, czy były już jeżdżone, jeśli tak to jak się sprawują w porównaniu do 540 od shimano? jest jakaś rożnica przy wpinaniu, wypinaniu ? na razie kręcę na trenażerze wpięcie Look-ow nie odbywa się z takim mechanicznym trzaskiem jak Szimano, ale bardziej pluszowe jest. Niemniej jednak jest o wiele mniejszy problem, żeby dobrze trafić w szczęki bez patrzenia. Trzeba precyzyjnie ustawić bloki w kierunku "obrotowym" - tzn kąt - czy pięty bardziej na zewnątrz czy do roweru. Związane jest to z małym luzem kątowym - zdarzyło mi się kilka razy przypadkowe wypięcie - po poprawieniu kąta bloku problem zniknął. Wypięcie jest nieco słabiej wyczuwalne niż w Szimano (tam zawsze miałem odczucie katapultowania buta), ale dla przyzwyczajonych do spd-ow nie będzie żadnego problemu - zobaczę jeszcze jak będzie po wyjechaniu w plener. Podparcie jest o wiele lepsze niż 520/540 (przynajmniej w moich butach Sh. MT41), bo podeszwa ładnie się podpiera na korpusie pedałów. Precyzję podparcia mogę śmiało porównać do Szimano XT (m780) które ujeżdżam w fullu. Strach się bać, jak się jeszcze klatki do Look-ow dołoży , a takie mam zamiar zastosować w fullu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrossA7Wr Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Jak sprawują Ci się dętki fossa ? chce takie kupić ale w sumie waham się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 w sumie patent działa, ALE w jednej złamał mi się komin wentyla, który jest z cienkiego aluminium. Częsta awaria - poszukaj w necie Złamał się przy awaryjnym pompowaniu pompką ręczną (powietrze uciekało chyba przez niedokręcony wkład wentyla) więc jeśli chcesz kupić, to koniecznie kup pompkę z wężykiem, żeby nie złamać tego komina. Dopóki pompowałem stacjonarną pompką-wszystko było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrossA7Wr Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Pompkę z wężykiem mam. A jak z dziurami ? ważę 100 kg. I boje się że mogą być delikatne te dętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 ja z ekwipunkiem pewnie 90 kg. Dziurę złapałem raz i rzeczywiści dowiedziałem się o tym na drugi dzień rano - tak wolno schodziło powietrze. Przy zalepianiu trzeba uważać, żeby za mocno nie przygrzać tej dętki bo mi się cała nadtopiła... ale wystudziłem i już po ostrożniejszym podgrzewaniu zlepiłem paluszkami jak na filmie i śmiga do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agamemnons Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Czy zanim zacząłeś składać bądź też w trakcie użytkowania roweru na ramie El Norte frezowałeś może mufę suportu bądź główkę sterów? Pytam bo zamierzam zamówić tę ramię i zastanawim się czy przed pierwszym złożeniem nie przefrezować mufy i główki pod stery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jogi109 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Troche sie podepne pod to frezowanie. Gość w jednym z serwisów powiedział mi, ze lepiej sprawdzić gwint (czytaj poprawić) w mufie, aniżeli zbierać nie równo położony lakier na styku miska-rama wzdlużnie do osi roweru. Ze niby przez to nie kręci sie do końca gładko korba na całym obwodzie (pakiet nowy, oczywiście HT2) . Lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 =warsztat, który mi go składał pierwotnie nie frezował, bo był suport wwewn. na kwadrat. Jak zakładałem zewn. to tylko zeszlifowałem drobnym papierem ściernym farbę na krawedzi mufy - tak mi doradził mechanik w tym warsztacie, twierdząc, że tylko gówniane ramy mają konieczność frezowania. Te porządniejsze (wśród nich accent - złożyli już pewnie dziesiątki accentów) ponoć są wykonane na tyle dokładnie , że wystarczy tylko właśnie papierkiem ewentualne zacieki usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 wypada coś zimowo poskrobać kronikarsko pierwsze złożenie na szybkohttp:// nowy wideł do nowej ramy okazyjnie z CRC po obcięciu sterówki jużdopiero na zdjęciu zobaczyłem , że z miską i dolnym łożyskiem sterów ważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolarzjedrek Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Zapowiada się porządna maszyna. Accencik posłuży jako dawca części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Rama carbon z albibaby albo podobnego serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 prawie . Chińczyk, ale za pośrednictwem ebay-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Dawno nic tu się nie działo Obręcze DT400 zauważam , solidnie się zaopatrzyłeś . Fajnie prezentował by się tu DT XRC z czarną anodą - ale to kategoria piórkowa . Prawdziwy niggaz z tego Set'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.