Mod Team durnykot Napisano 6 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Rower złożony jakieś dwa miesiące temu,ale ze względów pogodowych zbytnio nie objeżdżony. Do wymiany opony- obecne ,mówiąc delikatnie, są do d....- w planach Michelin WildGripR Advanced 2.1. Pro forma części składowe: Bar Plugs: Bottle Cage: Elite Custom Race 43 Brake (Front): Magura MT-6 200 Brake (Rear): Magura MT-6 213 Brake Rotor Front: Storm SL 180 mm 118 Brake Rotor Rear: Storm SL 180 mm 118 Cables: Jagwire Ripcord 80 Cassette: SRAM PG-990 ( 11-32) 270 Chain: Campagnolo C9 295 Crankset ( with BB): Race Face Deus 870 Derlr (Front): SRAM X9 HC 136 Derlr (Rear): SRAM X9 SGS 222 Fork: DT Swiss XMM120 SS 1620 Rear Shock: FOX RP2 Frame: Merida OneTwenty ( incl. Shock and Headset) 2910 Grips: Ritchey 130 Handlebar: PRO XCR 660 mm 147 Headset: FSA Pedals: TIME ROC ATAC Carbon 380 Seat: WTB Silverado 230 Seatpost: Thomson Masterpiece ( 400 mm ) 190 Seatpost clamp: Thomson 20 Shifters: SRAM X0 trigger 230 Skewers: Fulcrum 148 Stem: PRO XCR 100 mm 110 Tire (Front): Nobby Nic 2.1 UST 670 Tire (Rear): Nobby Nic 2.1 UST 675 Top Cap: Pro 15 Tubes: Wheel Front: Fulcrum Red Metal 3 769 Wheel Rear: Fulcrum Red Metal 3 965 Misc : Sigma 2006 MHR 53 Misc : Brake Adapters 48 Total:11875 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Ciekawe czy ci się gafel skurczy tak jak mój w niższej temperaturze No w końcu kolega mod wyszedł na światło dzienne ze swojom taczkom.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki997 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Fajne tajle i rowerek się ładnie prezentuje, miałem meridę one twenty 800d ale rok starszą i fajnie pracowała, a na twoim modelu jeździłem podczas testów i stwierdzam że jeszcze lepiej to działało zapodaj oponkę maxxis ardent w rozmiarze 26x2.25 w moim sprzęcie mam zapakowany 2.40 i ma fajne właściwości trakcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Tobo- widelec ,jak na razie,jest w początkowej fazie testów- się zobaczy. Loki- Ardenty są brane pod uwagę,ale waga opon UST jest trochę sporawa. Prawdopodobnie będą jako opony jesienno-zimowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Maja 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 Rower schudł ( w przeciwieństwie do właściciela ). Pojawiły się nowe opony -Michelin WildGrip'r 2.1 Advanced - oraz koła- DT Swiss Zircon 107 Poniżej aktualizacja : Bar Plugs:Bottle Cage: Elite Custom Race 43Brake (Front): Magura MT-6 200Brake (Rear): Magura MT-6 213Brake Rotor Front: Storm SL 180 mm 118Brake Rotor Rear: Storm SL 180 mm 118Cables: Jagwire Ripcord 80Cassette: SRAM PG-990 ( 11-32) 270Chain: Campagnolo C9 295Crankset ( with BB): Race Face Deus 870Derlr (Front): SRAM X9 HC 136Derlr (Rear): SRAM X9 SGS 222Fork: DT Swiss XMM120 SS 1620Rear Shock: FOX RP2Frame: Merida OneTwenty ( incl. Shock and Headset) 2910Grips: Ritchey 130Handlebar: PRO XCR 660 mm 147Headset: FSA Pedals: TIME ROC ATAC Carbon 380Seat: WTB Silverado 230Seatpost: Thomson Masterpiece ( 400 mm ) 190Seatpost clamp: Thomson 20Shifters: SRAM X0 trigger 230Skewers: DT Swiss 110Stem: PRO XCR 100 mm 110Tire (Front): Michelin Wild Grip'r Advanced 2.1 520Tire (Rear): Michelin Wild Grip'r Advanced 2.1 525Top Cap: Pro 15Tubes: NoTubes 100 Wheel Front: DT Swiss Zircon 107 760Wheel Rear: DT Swiss Zircon 107 895Misc : Sigma 2006 MHR 53Misc : Brake Adapters 48 Total: 11575 Zasadniczo projekt zakończony ( chyba... ), choć po głowie chodzą nowe pedały (Time ATAC XC8 Carbon lub XC6 ) i nowe gripy ( przykręcane Ritcheye nie są rewelacyjne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 23 Lutego 2015 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Mały updejt. Od ostatniej aktualizacji rower ,dla odmiany, lekko przytył,co jest konsekwencją kilku zmian. Bar Plugs:Bottle Cage: Elite Custom Race 43Brake (Front): Magura MT-6 200 Shimano XT BR-M 785 288Brake (Rear): Magura MT-6 213 Shimano XT BR-M 785 300Brake Rotor Front: Storm SL 180 mm 118Brake Rotor Rear: Storm SL 180 mm 118Cables: Jagwire Ripcord 80Cassette: SRAM PG-990 ( 11-32) 270Chain: Campagnolo C9 295Crankset ( with BB): Race Face Deus 870Derlr (Front): SRAM X9 HC 136Derlr (Rear): SRAM X9 SGS 222Fork: DT Swiss XMM120 SS 1620 Manitou Minute Pro 120 1710 DT Swiss EXM 130 ( incl. QR15) 1745Rear Shock: FOX RP2 Manitou McLeod Frame: Merida OneTwenty ( incl. Shock and Headset) 2940Grips: Ritchey 130Handlebar: PRO XCR 660 mm 147 Thomson All Mountain Carbon 750 mm 208Headset: FSA Pedals: TIME ROC ATAC Carbon 380Seat: WTB Silverado 230Seatpost: Thomson Masterpiece ( 400 mm ) 190Seatpost clamp: Thomson 20Shifters: SRAM X0 trigger 230Skewers: DT Swiss 110 Fulcrum ( Rear) 74Stem: PRO XCR 100 mm 110Tire (Front): Michelin Wild Grip'r Advanced 2.1 520 Michelin Wild Grip'r Advanced 2.25 570Tire (Rear): Michelin Wild Grip'r Advanced 2.1 525 Michelin Wild Grip'r Advanced 2.25 570Top Cap: Pro 15Tubes: NoTubes 100 Wheel Front: DT Swiss Zircon 107 760Wheel Rear: DT Swiss Zircon 107 895Misc : Sigma 2006 MHR 53Misc : Brake Adapters 48 Total- cirka ebałt 12 kg. Jak widać poniżej,rower wygląda prawie tak samo z wyjątkiem kokpitu Zmiany nastąpiły,bo: - Magury po dwóch latach zaczęły wykazywać oznaki zmęczenia ( spadek mocy mimo prawidłowego odpowietrzenia, utrata mocy w czasie jazdy)- niestety nie są to hamulce długoterminowe. XT też nie są superekstrahiper,ale są łatwiejsze w naprawie. - tłumik zaczyna tracić powietrze, poci się, przelatuje przez skok. Poza tym nie pałałem miłością do tego tłumika od samego początku. Zobaczymy ,jak będzie z Manitou. - amorek- swoje odczucia odnośnie XMMa odpisałem w tym temacie. Następca XMMa- Minuta na początku sprawowała się dobrze,ale z czasem zaczęło doskwierać zapadanie się na zjazdach,co poniekąd było konsekwencją zmiany ustawienia tłumika kompresji. Po ponad roku Minuta zaczęła się zacinać ( mimo regularnych serwisów zgodnych z zaleceniami Manitou). Padło na EXMa,który ma zdecydowanie lepszy przebieg progresji,jest sztywniejszy, ma 10 mm więcej skoku i sztywną oś. - kokpit- szerzej=lepiej. - opony- j/w. Podejrzewam,że więcej zmian nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
durnykot
Rower złożony jakieś dwa miesiące temu,ale ze względów pogodowych zbytnio nie objeżdżony.
Do wymiany opony- obecne ,mówiąc delikatnie, są do d....- w planach Michelin WildGripR Advanced 2.1.
Pro forma części składowe:
Bar Plugs:
Bottle Cage: Elite Custom Race 43
Brake (Front): Magura MT-6 200
Brake (Rear): Magura MT-6 213
Brake Rotor Front: Storm SL 180 mm 118
Brake Rotor Rear: Storm SL 180 mm 118
Cables: Jagwire Ripcord 80
Cassette: SRAM PG-990 ( 11-32) 270
Chain: Campagnolo C9 295
Crankset ( with BB): Race Face Deus 870
Derlr (Front): SRAM X9 HC 136
Derlr (Rear): SRAM X9 SGS 222
Fork: DT Swiss XMM120 SS 1620
Rear Shock: FOX RP2
Frame: Merida OneTwenty ( incl. Shock and Headset) 2910
Grips: Ritchey 130
Handlebar: PRO XCR 660 mm 147
Headset: FSA
Pedals: TIME ROC ATAC Carbon 380
Seat: WTB Silverado 230
Seatpost: Thomson Masterpiece ( 400 mm ) 190
Seatpost clamp: Thomson 20
Shifters: SRAM X0 trigger 230
Skewers: Fulcrum 148
Stem: PRO XCR 100 mm 110
Tire (Front): Nobby Nic 2.1 UST 670
Tire (Rear): Nobby Nic 2.1 UST 675
Top Cap: Pro 15
Tubes:
Wheel Front: Fulcrum Red Metal 3 769
Wheel Rear: Fulcrum Red Metal 3 965
Misc : Sigma 2006 MHR 53
Misc : Brake Adapters 48
Total:11875
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.