LoveBeer Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 dla mnie Aspen byl objawieniem, przejechalem jako napedzie na nim 3/4 sezonu, nigdy nie zerwalem przyczepnosci (a przejechalem na nim nawet megahardkorowoblotne koninki), swietnie sie toczy - polegl niestety w momencie w ktorym... no prawo murphiego sie klania, w piwnicznej na powerade bylem cos na 7 miejscu open, wyscig zycia niemal... i przebilem aspena, a ten ma jeszcze jeden niestety minus - sciaganie i zakladanie tej opony to koszmar ale generalnie bardzo te opone polecam na naped. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Pochlebne opinie co do szybkości zbiera też Vulpine ale jak na rozmiar 2.1 jest dość wąską oponą.Wspomniany wcześniej Aspen jest wyraźnie większy. Piszesz,że opona się ciężko zakłada i zdejmuje,a jak z jej układaniem na obręczy? pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 I z odpornością na przebicia - poza tym jednym feralnym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 I z odpornością na przebicia Z odpornością na przebicia można porównać ją z Geaxem Mexcalem? Miałem w kole 26 Saguaro i naprawdę były bardzo solidne. pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 ten jeden raz to byl jedyny jak ja przebilem. uklada sie w miare dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Francuska robota. Chrzani się tylko w najmniej odpowiednich momentach. Mimo to ciekawy laczek, może masz porównanie do RaRa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Francuska robota. Do tej pory przekonany byłem,że Maxxis nie wywodzi się z Europy. A co do opon napędowych to ciekawe opinie zbiera Renegade.Jednak podejrzewam,że tak wylajtowana opona nie przetrwa długo ciągłej eksploatacji.Bieżnik taki mizerny. pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 O, widzę Maxxis myślę Michelin. Poniedziałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 @@Sol, a Ty już wybrałeś sobie jakąś opcję dla siebie? pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Opcja zasadnicza to RaRa, przy której zostanę jeżeli nic mi się mocno nie rzuci w oko. Podoba mi się Geax Aka, ale nie wiem jak się sprawuje, w tym czy nadaje się na oba koła równocześnie. Podobnie jest z Aspenem. To są póki co główne alternatywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Od siebie dodam że Racing Ralph 29x2,25 jako opony uniwersalne poradziły sobie wzorowo. Poległy dopiero na mokrym wyścigu w Zawoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Skoro Schwalbe to, Sol, na przód wziąłbym R. Rona. Nie poczujesz różnicy u nas, a jak pojawi się ciut błota gdzieś w górach to będziesz trzymał kierunek. Ralf na błocie zachowuje się jak ponton i przód odpływa trałując. Można rozważyć wersję Snake Skin jeśli jest takowa w Ronach. Sam na jednym Ronie jeździłem cały sezon, potem zmieniłem na nowego i pierwszy maraton w górach, pierwszy raz na mleku, podczas szybkiego kamienistego przecięta opona spada z obręczy... Zresztą w starych Ralfach z 2008 r też ciąłem boki to nie nowość, ale Nica kupiłem już Snakeskin. Oczywiście Rony nigdy na tył. Ale to chyba wszyscy wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 A czemu nie na tył? Problem z trakcją czy przebicia? Odporność na te ostatnie ma niby znacząco wzrosnąć w 2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Jedzie świetnie znika jeszcze szybciej w górach 20 km na tyle zjadło więcej niż 600 km na przodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 @@Sol, czyli chcesz opcję homogeniczną? Ja na przód już kupiłem RoRo Evo 2.25 a na tył Aspen/ew.Mezcal. Gdyby te Vulpine były ciut szersze,to skusiłbym się na nie,ale za to pewnie nie byłby tak szybkie:) pozdrawiam R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 dlaczego szerokosc vulpina jest problemem? komfort zapewnia przynajmniej taki, jak papierowy ralf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 dlaczego szerokosc vulpina jest problemem? Miałem tu na myśli jedynie kwestię estetyczną. Jak to wszystko będzie wyglądać,że z przodu spory balon a z tyłu taka miniaturka. pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Krótkie pytanie - Maxxis Ikon na przód i tył. Tak, nie - a jeżeli nie to dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Oj Synu, nigdy mądrzejszego od siebie nie pytasz wpierw. Zobacz Specialized Renegade Control. Byłem bardzo zadowolony. Rzekł bym, że opona idealna. Szybka, komfortowa, lekka i łatwa w uszczelnieniu. W Zawoi mimo bieżnika dawała radę, ale tu chyba technika grała pierwsze skrzypki. Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Witam W dobrej cenie i kolorze:) http://allegro.pl/schwalbe-rocket-ron-evo-tlr-29-29-er-nowe-i2969056714.html http://allegro.pl/schwalbe-racing-ralph-evo-tlr-29-29-er-nowe-i2969062482.html pozdrawiam R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agmuz Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 sam długo szukałem dobrych oponek do rowerku znalazłem w sieci zestawienie z wagą oponek w/g producenta i średnią mierzoną z każdej oponki.Do wyboru do koloru ( ups! tylko black) https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApcNMgTrSzkTcmpCbmF5Y0Q0cmd6VGdTN0JsUWotQnc&hl=en#gid=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Na maratony typu Cyklokarpaty oraz Świetokrzyska Liga Rowerowa co lepiej wybrać: - X-King + Race King (Race Sport) - RoRo + RaRa (Performance lub Tubles Redy) Kilka postów wyżej jest dobra cena na RoRo i RaRa w wersji Tubles Redy, jak wygląda sprawa wytrzymałości tych opon, w szczególności ścianek? Jak wypada pod tym względem Continental? Na 26 jeździłem na 2x RoRo Performance i byłem zadowolony, tył może minimalnie za duże opory na asfalcie, ścianki niestety podatne na uszkodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BbartekK Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 ja jeździłem XKing z przodu, Ralph z tyłu i było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) z przodu kazda z 2 opon bedzie ok, z tylu ralf 2012/13 jest byt delikatny w grzbiecie...relatywnie czesto zdarzalo mi sie rozcinac, raz na gladkim szutrowym zjezdzie w gorach bez hamowania przy ok 50km/h sznita na dobre 2-3cm...moze mezcal albo ralf 2011, ktory jest troche grubszy? na rk nie jezdzilem Edytowane 31 Stycznia 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) ...moze mezcal Dużo cieńsze będą ścianki w kevlarowej wersji Mezcala od wersji TNT? I jeszcze jedno mam pytanie do Ciebie.Miałeś kiedyś okazję testowac oponkę Rubena Scylla ? pozdr. R/ Edytowane 31 Stycznia 2013 przez robertos102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi