Marcinek1171 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Co byście powiedzieli o zestawie przód: Maxxis Ikon 120tpi, tył: Maxxis Aspen 120tpi? Głównie na podlasie. Edytowane 6 Stycznia 2013 przez Marcinek1171 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 objetosc renegade 1.95 jest 2-3mm mniejsza, niz ralfa 2,25, ktory idealnie trzyma wymiar - 57-58mm Widocznie słabo szukałem:) To już mam swój typ na oponę napędową Zobaczę co będzie łatwiej dostępne,Vulpine czy też S-Works. pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Geax Saguaro,Hutchinson Cobra. Bardzo uniwersalną jak już ktoś napisał jest Race King. Miałem w wersji Supersonic i zwykłej zwijanej(jezdziły na zlocie). Oba modele spisują sie bardzo dzielnie na różnym rodzaju podłoża. Jest jeszcze jedna ważna rzecz ,która jest rzadko brana pod uwage ,a mianowicie umiejętności jezdzca(-: Saguaro i Cobra to kloce, ten drugi nawet 800 g w wersji wzmocnionej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Moje Cobry to waga 540gram-w wersji Tr. Saguaro faktycznie coś około 610gram w wersji 2.0.Wydaje mi się że Jakoś super wzmocnionych opon nie potrzebujesz. Jeżeli są już super wzmocnione to niestety trza się liczyć z waga. Jest jeszcze jedna fajna opona ze stajni Hutchinsona. Nie jezdziłem ale wiele osób chwali. Chodzi o Phytona. Maxxisa Crossmarka nie polece-jakoś się nie polubiliśmy. Dziś miałem okazje wypróbować nowy nabytek(-: Geax Barro Race w wersji TNT. Całkiem przyzwoite trzymanie na tym podłożu ,które teraz jest. Wiosną będzie znacznie lepiej(-: Edytowane 6 Stycznia 2013 przez bobiik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 O inną niż Hardskin trudno http://29opon.pl/product-pol-7456-Opona-Hutchinson-Cobra-Hardskin-Tubeless-Ready-29x2-25-29er.html , z resztą pozostałe wersje też nie powalają - 750 g czy cuś. Będę miał cięższe koła niż teraz, zależy mi żeby przynajmniej nie stracić na oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Sol - powiedz, jaki zestaw uwazasz za idealny dla ciebie przy 26"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 RaRa/NN. Eksperymentowałem z Conti, wróciłem i uznałem, że skoro jest dobrze to nie ma sensu zmieniać. Dlatego nie mogę się popisać wybitnym doświadczeniem wynikającym z częstej zmiany laczków. Tyle że przejście na 29 ma swoją specyfikę. Z jednej strony wzrasta trakcja, z drugiej waga koła i wysiłek wkładany w napędzanie. Dlatego szukam czegoś z małymi oporami i akceptowalną wagą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Dlatego szukam czegoś z małymi oporami i akceptowalną wagą. A ta omawiana wcześniej oponka - Renegade S-Works nie spłenia tych warunków? pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 no i jak napisales - trzeba z tego zestawu zejsc agresywnoscia i trzymaniem o oczko nizej ze wzgledu na 29", wiec z przodu x-king/ron itp a z tylu aspen/vulpine/renegat itp kwestie wizualne olej, a jak nie to na przod rampage/nevegal i na tyl minimum nobby nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 NN z obu stron jest w planach - ino na góry Renegade wygląda ciekawie, tylko nie wiem czy s-works nie jest aby za bardzo papierowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 czy scianki boczne maja znaczenie w niegorskich oponach? wg mnie zadnego, a jak ktos ma wybitnego pecha to i palec wiadomo gdzie zlamie....grzbiety we wszystkich oponach do 550g sa smiesznie cienkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Sęk w tym, że trochę tego terenu na Mazowszu jest, da się przyszczypać oponę (E: dętkę of koz). Z resztą moje uprzedzenie do Supersonic (ergo papierowych ścianek) wynika właśnie z tego, że łapałem gumę na prostej drodze bez widocznej przyczyny. Ale widzę, że niższe wersje Renegade też są bardzo interesujące wagowo. Przemyślę. Edytowane 6 Stycznia 2013 przez Sol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Witam Zna ktoś dobre sklepy rowerowe,gdzie dostanę wcześniej wspomniane S-Works'y albo Vulpine? Patrzyłem na kilka sklepów internetowuch i albo nie mają takich opon w ofercie albo jest info - niedostępne. pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Vulpine, dostępność 3 dni http://rowertour.com/wtb-vulpine-race-opona-29x2-1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 a bardzo czesto sprowokowany slizg tylnego kola wrecz pomaga zmiescic sie w zakrecie AMEN. Pełna zgodność, Czasami jedyne wyjście to zaciśnięcie tylnego - pozwala się ustawić przodem mniej więcej we właściwą stronę, ale często poślizg tyłu jest zbyt długi, zbyt gwałtowny i też z dużą utratą prędkości. A takie lekkie ziut, jak tył lekko puści, jest tak akurat:) Niestety w rowerze (inaczej niż w autach z napędem na tył czy motocyklach) trudno jest spowodować poślizg tyłu inaczej niż hamując. Ale podoba mi się idea. Mój aktualny 29er (pierwszy) ma oponki takie, co tylko na lodzie puszczają (Saguaro 2,2), a skoro śniegu nie ma, to też chyba poszukam sobie jakiegoś bardziej lekkiego i zestawu, coby ten tył się faktycznie poślizgał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artoor Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Tr. Saguaro faktycznie coś około 610gram w wersji 2.0. Te 610 g to dla rozmiaru 26 cali? Ważyłem zwijane 29" i liczniki w BDC wskazywał na różnych egz. 750-820g. Geax Mezcal, chociaż semislick, lepiej trzyma się podłoża od Renegata-gdzie-jest-mój-bieżnik i wytrzymalszy na przebicia dużo bardziej od Supersonica czy Renegata właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Wile można sobie obiecywać patrząc na nowego RocketRon'a 2013 Widział ktoś może gdzie można już kupić wersję pod duże koło? Ewentualnie ile cięższa jest wersja snake skin - po ostatnim przecięciu opony mocno się zastanawiam nad tą wersją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 zarowno waga, jak i wzrost wagi dla ss bedzie podobny jak w ralfie 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Vulpine, dostępność 3 dni Już przeglądam oferty. Mam takie pytanie do użytkowników opon WTB. Przy oponie Vulpine 2.1,podany rozmiar w cm to 50,dla Nano raptor 2.1 tez podobnie (51cm). Czy rozmiarówka tak jest zgodna z relanym wymiarem,czy podobnie jak S-Works zaniżają wartości?? pozdr. R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvin Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Wile można sobie obiecywać patrząc na nowego RocketRon'a 2013 Widział ktoś może gdzie można już kupić wersję pod duże koło? Ewentualnie ile cięższa jest wersja snake skin - po ostatnim przecięciu opony mocno się zastanawiam nad tą wersją Rocket Rony 29 na 2013 są dostępnę na: http://www.formicki-bike.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) regulamin 2i Są dostępne ale tylko w rozmiarze 2.1 ja tylko 2.25 (nie sprecyzowałem wcześniej)Snake skin ma być dostępny pod koniec stycznia Edytowane 8 Stycznia 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coolertrans Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 WTB Prowler SL Race http://allegro.pl/wtb-prowler-sl-29-x-2-1-kevlar-zwijana-od-ba-i2863534600.html Tanie i w miarę uniwersalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artoor Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Jeżeli jednak Rocket Rony na 2013, to wkrótce będą "tanio" (34-37 E) w niemieckim Hibike'u http://www.hibike.de/shop/product/pf16a262ff914b9f068b5f37b3cd0750c/s/Schwalbe-Rocket-Ron-Evolution-TL-Ready-folding-tire-PaceStar-compound-black-2013.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Geax Mezcal, chociaż semislick, lepiej trzyma się podłoża (...) Na Mezcala mogłem narzekać tylko na podjazdach, mocniejsze depnięcie = tył się ślizgał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Na Mezcala mogłem narzekać tylko na podjazdach... Ciekawa opona jako napędowa.Waham się między tymi trzema - Aspen ; Vulpine oraz Mezcal. Która z nich będzie jednocześnie szybka i zapewni w miarę dobre trzymanie? pozdrawiam R/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi