Skocz do zawartości

[rama] Gdzie kupić damską ramę trekking w rozmiarze 21''?

cotynato

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Zarejestrowałem się ponieważ mam problem, ze znalezieniem w polskich sklepach internetowych damskiej ramy trekking w rozmiarze 21'' lub 22''?

Wolałbym kupić ramę stalową, ponieważ można ją we własnym zakresie pospawać.

Dziękuje za ewentualną pomoc.

Napisano

Jakiś czas temu szukaliśmy dla koleżanki ramy damki w rozmiarze 23". Zaproponowałem zamówienie ramy w Mielcu, i okazało się, że to jedyna dostępna opcja. Można sobie zażyczyć wszystkie elementy dodatkowe w miejscach dobranych pod siebie, np. mocowania bagażnika, błotnika, opory linek i prowadnice pancerzy. Sądzę, że powyżej 19" będzie to jedyna opcja.

Napisano

Nie znam się na projektowaniu ram. Znalazłem taką ramę na allegro, ale jest ona aluminiowa, a ja chcę stalową. Tutaj jest jej zdjęcie. http://www.fotosik.p...26729c3cb3.html

- rama typu trekking (damka) ze stopu aluminium

- rama do hamulców typu V-Brakes,

- główka ramy do steru 1", długość 17cm,

- rura podsiodłowa do sztycy o średnicy 26,8m

-wymiary: rura podsiodłowa 54 cm, - niewymienny hak przerzutki,

Czy w mielcu spawają ramy stalowe?

Czy maja jakieś gotowe projekty?

Chodzi o firmę BIKEPOL?

Nie znam się na projektowaniu ram. Znalazłem taką ramę na allegro, ale jest ona aluminiowa, a ja chcę stalową. Tutaj jest jej zdjęcie. http://www.fotosik.p...26729c3cb3.html

Czy w Mielcu spawają ramy stalowe?

Czy maja jakieś gotowe projekty?

Chodzi o firmę BIKEPOL?

Gdzie jest ten tamat o ramie dla koleżanki w rozmiarze 23"?

Napisano

Z zakupem gotowca damskiego w tym rozmiarze może być problem, rzucilem okiem na ofertę rowerów które sprzedajemy i wynika że największy rozmiar to 19tka z ram damskich.