Skocz do zawartości

[rower] Horizont Cosmo 5

FsT

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Was serdecznie.

Niedawno zamieszkałem w okolicach Łodzi i chciałbym sobie kupić rowerek. Wokół mnie jest dużo lasów, ścieżek i dróg polnych więc rower MTB wydaje się być idealny.

Niestety nie znam się kompletnie na rowerach, zawsze decydującym czynnikiem była niska cena i ładny wygląd. Mam bardzo skromny budżet - max 700 zł.

Przeglądając ogłoszenia trafiłem na coś takiego:

ROWER HORIZONT COSMO 5 R19" NAJTANIEJ !! (2880132669) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Alternatywą jest też używany Kross Hexagon V2 z 2010 roku:

http://tablica.pl/of...dd81b;r:7;s:136

Co o tym myślicie, jestem otwarty na różne sugestie.

Napisano

Witam Was serdecznie.

Niedawno zamieszkałem w okolicach Łodzi i chciałbym sobie kupić rowerek. Wokół mnie jest dużo lasów, ścieżek i dróg polnych więc rower MTB wydaje się być idealny.

Niestety nie znam się kompletnie na rowerach, zawsze decydującym czynnikiem była niska cena i ładny wygląd. Mam bardzo skromny budżet - max 700 zł.

Przeglądając ogłoszenia trafiłem na coś takiego:

ROWER HORIZONT COSMO 5 R19" NAJTANIEJ !! (2880132669) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Alternatywą jest też używany Kross Hexagon V2 z 2010 roku:

http://tablica.pl/of...dd81b;r:7;s:136

Co o tym myślicie, jestem otwarty na różne sugestie.

Ja proponowałbym ci szukać coś używanego. Rowery z linku są na marnym osprzęcie.

Może dozbieraj jeszcze coś i kupisz w miarę dobry rower na początek.

Napisano

witaj

jeżeli rower ma służyć do zwykłej turystyki po lasach to ten horizont nie wygląda tak źle, jak za tą cene. Z używkami jest tak, że można trafić okazje albo złoma z markowym osprzętem który i tak będzie do wymiany. jak byś dozbierał 300 to można kupić kandsa na kompletnym aliwio.

Zarchiwizowany