Kecaj10 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Witam. Jako że chciałbym zacząć jazdę rowerem szosowym bardzo spodobał Mi się ten rower: http://www.rowerzysta.pl/szosowe/rower-szosowy-kellys-arc-5.0-2012.html . Cena nie jest aż tak bardzo wygórowana i w moim wymiarze ten rower bardzo dobrze mógłby mi posłużyć. Do tej pory jeździłem przez 2 sezony rowerem MTB głównie po szosie w sezonie ~3000 km ale dłużej nie chcę się już męczyć i przesiąść się na coś wygodniejszego Jako że nie znam się na osprzęcie rowerów szosowych tylko górskich proszę doradzić mi czy to dobry wybór i będę zadowolony z jazdy na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 ale dłużej nie chcę się już męczyć i przesiąść się na coś wygodniejszego Wygodniejszego? To chyba szosa nie jest najlepszym wyborem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Rurki Comp Ritcheya - ciężkawe,najniższa seria,koła pewnie też.Napęd,włącznie z kmc ze spinką - bez zastrzeżeń,kompletny i sensowny.Moim skromnym zdaniem warty rozważenia,nie jest to rower "endurance",będzie raczej sztywnawy i kopał w tyłek,ale na pewno wydajniejszy na szosie niż Twoje aktualne mtb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kecaj10 Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Ktoś jeszcze może się wypowie, dziękuje za wypowiedź pana wyżej - bardzo wyczerpująca Może miał ktoś okazję przejechać się akurat na tym sprzęcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...