Mexyk Napisano 2 Stycznia 2013 Napisano 2 Stycznia 2013 XT FD-M785 założona pierwotnie do Krossa tylko do przymiarki. Założona z tym platkikowym adapterem 31,8mm. Problem w tym, że nowa rama pojawiła się znienacka, sworks z 34,9mm rurą na przednią zmieniarkę. Nie jestem do końca pewien czy powinienem tą przerzutkę zakładać od razu na ramę bez żadnego plastiku chroniącego lakier. Przymierzając to to tak nie do końca to czuję bo właśnie wydaje mi się, że porysuję ramę. Jak radzicie, starać się to wymienić na coś innego z adapterem czy mimo wszystko pachać to XT na ramę?
mario1979 Napisano 2 Stycznia 2013 Napisano 2 Stycznia 2013 Jak masz obawy o lakier to proponuję skombinować jakąś cienką opaskę - gumke np. i podłożyć pod obejmę. Z reguły przerzutkę przód montuje się bez żadnej podkładki.
Mexyk Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Napisano 2 Stycznia 2013 · Ukryte przez Puklus, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Ukryte przez Puklus, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Mogą być zużyte kondony?
Dworniok Napisano 2 Stycznia 2013 Napisano 2 Stycznia 2013 · Ukryte przez safian, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Ukryte przez safian, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Hehehe, to miało być śmieszne? Jak to nie miał być jednak żarcik, to nie pasuje za cienka guma.
Mexyk Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Napisano 2 Stycznia 2013 · Ukryte przez safian, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Ukryte przez safian, 2 Stycznia 2013 - Brak powodu Hehehe, to miało być śmieszne? Jak to nie miał być jednak żarcik, to nie pasuje za cienka guma. Bogate widać masz doświadczenie skoro zużyte kondony od razu skreślasz.
Dworniok Napisano 2 Stycznia 2013 Napisano 2 Stycznia 2013 No tam jest za cienka gumka, ja bym polecał kawałek taśmy izolacyjnej.
Mod Team Puklus Napisano 2 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 2 Stycznia 2013 zwykła taśma bezbarwna i bedzie git a jak chcesz to se folie poliwęglanową na wyświetlacz tam naklej czy cokolwiek innego
llancer Napisano 3 Stycznia 2013 Napisano 3 Stycznia 2013 2i regulaminu Hehe dobre.ja miałem gumki,izolacji z 20 warstw,a i tak przy dokręceniu nózki (mój błąd) nózka przecinała wszystko i zdrapywała metal...być może z gładką powierzchnia tego nie będzie
Mod Team Puklus Napisano 3 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 3 Stycznia 2013 Weź pod uwage ze obejmy nóżek i stopek nie są nawet w połowie tak dopasowane jak obejma przerzutki do ramy. w każdym bądź razie filie poliwęglanową naprawdę ciężko uszkodzić.
jejek16 Napisano 3 Stycznia 2013 Napisano 3 Stycznia 2013 Uwierz mi że jak pojeździsz w terenie to ślad po przerzutce na ramie będzie twoim najmniejszym problemem. Ja w swoim rowerze wymieniałem fabryczny set, i stwierdziłem że panowie ze Scott'a mieli zabezpieczenie ramy w du....... Ślad pozostał. Ale w zasadzie już go nie widzę.
Mexyk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Napisano 3 Stycznia 2013 jejek16 - w terenie mam przejechane kilka tysięcy km na Krossie, jego rama dostała zdrowo w dupę i są po tym ślady w postaci odrapań. Nie mniej jednak wolę zabezpieczyć ramę za kilka tysięcy, tak ot po prostu.
MokryxD Napisano 3 Stycznia 2013 Napisano 3 Stycznia 2013 Ja wiem, czy warto? W 3 rowerach jeździłem na lakierze słabej jakości i w żadnym nie zaobserwowałem czegoś więcej niż 2 rys. Jeżeli koniecznie chcesz to np użyj przeźroczystej taśmy jak ktoś radził lub rozetnij rurkę termokurczliwą i podgrzej.
Mexyk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Napisano 3 Stycznia 2013 Zapodam wkoło rury pasek takiej przeźroczystej twardej folii jaką możesz kupić np. w punktach ksero jako taką przeźroczystą okładkę np. do pracy magisterskiej. Mam tego w pracy od cholery.
jejek16 Napisano 3 Stycznia 2013 Napisano 3 Stycznia 2013 Myślę że przeźroczysta taśma klejąca też zda egzamin. Naklejona na "czysto".
Mod Team Puklus Napisano 3 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 3 Stycznia 2013 W 3 rowerach jeździłem na lakierze słabej jakości i w żadnym nie zaobserwowałem czegoś więcej niż 2 rys. tak to jest jak sie tylko po salonie jeździ
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.