mudia Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Mam mało używanego XCRa, z którym pewien problem. Po jeździe w deszczu wewnątrz amortyzatora zbiera się woda. Wczoraj wykręciłem jednostkę LOD z prawej goleni i w tym momencie przez otwór po dolnej śrubie wyciekła woda, tak na oko spora łyżka stołowa (na pewno woda, a nie olej). Jeśli dodamy do tego zbieranie się smaru na goleniach górnych (czyszczonych przed i po każdej jeździe) to wygląda mi to na problem z uszczelkami. Górne uszczelki w moim roczniku (2011) posiadają sprężynki, tak jak w wyższych modelach, więc powinny trzymać się goleni dość dobrze. Co o tym sądzicie? Jeśli to wina uszczelek, to czy można coś z tym zrobić bez wymiany uszczelek? Na allegro widziałem tylko zamienniki dla innych producentów. Nawet jeśli by pasowały, to ceny tych, które znalazłem zaczynają się od ok 100zł, a to 1/3 ceny jaką dałem za amora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gello1 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Krótko i na temat "to ten typ tak ma" Sam mam XCRa i występuje u mnie to samo choć tą "łyżką stołową" bym się nie przejmował. Nie jest to dużo. Minimum 1 raz w roku najlepiej go rozebrać i przeserwisować i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 2 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Jedyn co możesz zrobić by ci sie nie lało do widelca to kupno innego. Jak nie planujesz wymiany, często zaglądaj do środka i dobrze go smaruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Górne uszczelki w moim roczniku (2011) posiadają sprężynki, tak jak w wyższych modelach, więc powinny trzymać się goleni dość dobrze. Możesz spróbować taki patent który polega na zamiane tych sprężynek na odpowiedniej średnicy o-ringi takie żeby mocniej zaciskały od tej sprężynki, może pomoże, a jak nie to stracisz dwie złotówy za o-ringi, a sprężynki założysz z powrotem ps. każdy amor powinno się serwisować co najmniej raz w roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.