facetos Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Witam wszystkich serdecznie !! Czytam forum od jakiegoś czasu, jednak postanowiłem założyć własny temat. Rok temu kupiłem rower Merida Matts 300 w którym seryjnie jest zamontowany widelec Suntour XCM. Jednak w żadnym wypadku nie spełnia on w pełni moich oczekiwań. Jazdę na nim określiłbym jako delikatnie mówiąc "męczącą" :-) Mam ok. 182 cm wzrostu i ważę ok. 100 kg. Trasy jakimi się poruszam to 80% teren (drogi polne, jak i typowe drogi leśne z kamieniami, wybojami oraz korzeniami) i 20% to asfalt. Chciałbym Was prosić o pomoc w wyborze odpowiedniego amortyzatora dla mnie, ponieważ ja się na tym nie znam i nie mam doświadczenia, dlatego Wasze opinie będą dla mnie pewnym wyznacznikiem ewentualnie co kupić . Dodam tylko, że musi być pod hamulce v-brake. Budżet jakim dysponuję to + - 1000zł. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Konieczność posiadania piwotów ogranicza znacznie wybór. No ale jak musi to musi więc to moja propozycja http://allegro.pl/am...2886202834.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slimaczek Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Poszukaj moze uda ci sie wychaczyc jakąś rebe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 A widziałeś gdzieś ostatnio Rebę z piwotami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...