irek24 Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Witam, Mam pytanie odnośnie dętki rowerowej Ile razy kleicie przebitą dętkę rowerową? Moja była klejona już sześć razy i zastanawiam się czy kolejnym razem muszę udać się do sklepu czy dalej mogę łatać bez obawy o wytrzymałość. Proszę o poradę Pozdrawiam
artex232 Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Ja wymieniałem tak mniej więcej po 3-4 klejeniach, jednak dętka to nie jest taki majątek, a nie chce mi się cały czas bawić w klejenie. Na twoim miejscu zmieniłbym już ją
lukaszs Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 ja nie kleję ......... kupuję nową...... szkoda mi czasu na klejenie dętek
MokryxD Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Ja tam mam 3 dętki. Jak przebiję to wymienia, a przebitą kleję i czeka na kolejne użycie. Jakbym wymieniał na nową to przez ten sezon wyrzuciłbym 160zł na same dętki.
llancer Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 A jak przedziurawi się w trasie ? A od czego jest podsiodłówka z 2 dętkami,łyzkami do opon,scyzorykiem,kombinereczkami z diodą led oraz kompletem kluczy do roweru i pompką obok bidonu ?
kadargo Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Też nie kleję. W trasie mam zapas ale rzadko się przydaje, chyba że na flyweight ale wtedy zabieram trzy dętki.
artex232 Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 A od czego jest podsiodłówka z 2 dętkami,łyzkami do opon,scyzorykiem,kombinereczkami z diodą led oraz kompletem kluczy do roweru i pompką obok bidonu ? A no chyba że tak Niezły ekwipunek
llancer Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Niezły ekwipunek + 2 lampki led na przód i wallie na tył w środku a no i smartfon sie zmieści
Terrqge Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Ja maksymalnie z 6 łatkami jeździłem, ale jeszcze w starym wheelerze to była kwestia opon, teraz łapię tak rzadko, że z przodu mam jeszcze oryginalną ani razu nie łataną (wytrzymała ze mną 4,9kkm).
netta1987 Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 też nie kleje bo latam na mleczku a jedną w sezonie jak kupuję to i tak zazwyczaj oddaje na maratonie innej osobie
Michauuu Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Jeśli przez sezon ,,wyrzuca się,, na dętki 160zł to może czas przejść na tubeless?
Belinda Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Kleiłam maksymalnie 6 razy. Ale mam coraz mniej czasu, dlatego coraz częściej zmieniam, a dziurawe leżą i czekają na reperację (słowo dziadka).
MokryxD Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 to ile ich załatwiłeś? Około 10 przebić miałem w tym roku. Głównie to jakieś malutkie dziurki, sam nie wiem od czego. 2 snake, to się źle na coś najechało. Jeżeli chodzi o tubeless to myślałem, ale gra nie warta świeczki puki co. Jak będę miał kasę na koła tubeless to pewnie kupię, a tak metodą Ghetto nie chcę.
vwothyn Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Albo kupić jakieś normalne opony. Na Karmach - 6 gum na 800km. Kupiłem Geaxy i od tamtej pory cisza, a pompuje je do 1,9 - 2 barów. Również wożę zapas, a dziury łatam w domu po powrocie. Jak do tej pory nie zaliczyłem więcej niż jednej gumy w trakcie jednego wyjazdu.
MokryxD Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Mniej więcej zaliczałem jakąś dziurę co 100km, bo w tym sezonie lekko ponad 1000km.
lukaszs Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 wow jak bym łapał dzióre co 100km to faktycznie musiałbym łatać bo wypłaty by na dętki nie wystarczyło......... to chyba musisz zainwestować w pancerne opony .........taki mały off-top
dziobolek Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Nie kleję... odkąd założyłem Michelin Protek Max nie wiem co to "kapcie"
1415chris Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Nie ma sie co dziwic, jak sie wrzuci do opony detke wazaca ponad 1/4kg
MokryxD Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Ale na pocieszenie powiem, że odkąd zmieniłem dętki na Continentala to odpukać jeszcze nie łatałem.
dziobolek Napisano 28 Grudnia 2012 Napisano 28 Grudnia 2012 Nie ma sie co dziwic, jak sie wrzuci do opony detke wazaca ponad 1/4kg Nie żebym się czepiał, ale w rozmiarze 700c dętka waży 200g, a to tak jakby 1/5kg IMHO No ale OKi, wersja w rozmiarze 26" waży 260g Poza tym, wiesz... ja nie choruję na cycloreksję Bardziej mnie wkurzała częstotliwość łapanych przedtem kapci, niż waga dętki. Nota Bene, moja opona Michelin Cyclocross Jet waży 340g + 200g dętka = 540g. To i tak IMHO lepiej niż niektóre antyprzebiciowe opony Shwalbe, ważące nawet ponad 1kg sztuka (w zależności od rozmiaru) A do tego jeszcze dętka... No a efekt ten sam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.