swimfan Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 Witam, posiadam taki amortyzator Rock Shox Revelation 426 Dual Air 2008 | Buy Online | ChainReactionCycles.com wszedzie szukalem ale nigdzie nie moge zalezc ile ma skoku stawiam ze ok 130mm. Chce przelozyc tego amora do GF HKKO, jak sie moze to skonczyc dla takiej ramy BikePedia czy to istne szaleństwo?czy jest sens probowac?czy nawet nie zaczynac przekladac bo glowka ramy peknie natychmiast?
Gość Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 Nawet nie chce mi sie linka otwierac, wtedy max skok RVLa wynosil 130mm, zawsze mozesz wrzucic redukcje i skrocic go o 20mm, pasuje z dowolnego innego amora, Tora, Reba,itd.
Fenthin Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 posiadam Pompujesz, mierzysz, spuszczasz powietrze, mierzysz, odejmujesz, koniec. A jeśli chodzi o drugie pytanie, obniżyłbym go do tych 100-110mm i dopiero wtedy myślał o sparowaniu z tą ramą. //Wg katalogu Revel 2008 w wersji Dual Air miał 115 lub 130mm.
swimfan Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Napisano 27 Grudnia 2012 Ani podzialki na nim nie ma chyba ze po jakis innych oznaczeniach mozna poznac,a amor pochodzi z enduraka. seryjne GF mial 100 mm.
Fenthin Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 Przecież napisałem. Mierzysz, ile górnych goleni wystaje przy napompowanym widelcu i ile przy "pustym". Różnica między tymi wartościami to skok.
swimfan Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Napisano 27 Grudnia 2012 ok dzieki @ Fenthin, chcialem tak bez pompowania:)sie dowiedziec(ale innej rady nie ma nikt nie jest wróżką). Teraz bardziej naiwnie: A jezeli okaze sie ze jest 115 mm jest sens wrzucac redukcje o to 20 mm.Szczerze powiedziawszy to nigdy sie w to nie bawilem i troche nie mam pojecia jak drastyczne to wplynie na geometrie i trwalosc ramy.
Gość Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 Przeciez miales napisane...Max skok jaki wystepowal to 130, byla wersja 115, ale rzadziej, czyli masz redukcje 15mm, dorzucasz druga i masz 100, mozesz sobie srobic 80mm....mozesz te reudkcje przyciac do milimetra. Wtedy wystepowala w ksztalcie litery C patrzac z gory iwchodzila na pret na "klik". Potem wyszly redukcje w ksztalcie popularnej "szpulki na nici" jak ja nazwali, wtedy trzeba bylo rozbierac szaszlyk i wrzucac w srodek. Masz X filmow serwisowych na YT, akurat dual air jest chyba prostszy niz solo, jest wrecz debilnie prosty w budowie.
swimfan Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Napisano 27 Grudnia 2012 To ze mozna redukowac to ja wiem:)(zeby tu nikogo nierozdrazniac:))Zastanawialem sie tylko jakie skutki wiekszego skoku dla zywotnosci ramy:)bo 130 mm mi jak najbardziej odpowiada:)
hellfirez1 Napisano 27 Grudnia 2012 Napisano 27 Grudnia 2012 ja się przesiadłem z 100mm darta3 na recona 351 ustawionego na 120mm. Prowadzenie roweru się zmienia, ale jakoś szczególnie szkodliwe dla ramy to nie będzie Wszystko zależy bardziej od samej wysokości widelca, oraz sagu gdy usiądziesz na rower
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.