michal777 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Mam z tylu przerzutke Alivio m430 dzialajaca na 8-rzedowej kasecie, manetka to 8-rz. Altus m360. Problem jest taki, ze przy zmienianiu w kierunku najwiekszej zebatki w srodku kasety czesto lancuch nie chce wskoczyc na jedna z zebatek - tak jakby linka w tym zakresie biegow byla slabiej ciagnieta przez manetke.Co ciekawe w druga strone wszystko zmienia sie ok. Nie wyregulowali mi tego w serwisie, ja sam takze za nic nie moge. Linki i pancerze nowe, kaseta tez, problem lezy raczej po stronie przerzutki czy manetki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eper Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Spróbuj wykręć trochę śrubę baryłkową przy manetce. Po dokładniejsze info odsyłam do działu FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Przecież napisał chłopak ...Nie wyregulowali mi tego w serwisie, ja sam takze za nic nie moge... Przy takich objawach obstawiam manetkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Jeśli wymieniłeś linki, pancerze, kasetę i łańcuch to możesz się doszukiwać następujących przyczyn: - pancerz albo linka ma zadzior - masz skrzywiony hak przerzutki - jeśli przerzutka trochę przeżyła warto sprawdzić stan kółek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M333 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Skrzywiona przerzutka lub skrzywiony hak. Jak sprawdzić/jak wyprostować, odsyłam do archiwum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 28 Grudnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Skrzywiony hak najczesciej objawia sie kiepską pracą góry ale środek też czasami może. Zerknij czy hak jest prosty, jeżeli jest zdejmij linkę z przerzutki i postaraj sie zaznaczyć na niej jakimś markerem skoki linki na każdym biegu ( w sumie nie trzeba jej ściągać, można to zrobić na którejś przelotce na ramie) i je zmierzyć ile by nie miały wszystkie muszą być równe. Jak nie są to manetka, ja są to gdzieś przy przerzutce należy szukać. Może środkową cześć kasety już masz tak zużytą ze nie chce przerzucać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal777 Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Pomysl z oznaczaniem sladow na lince jest swietny - sprobuje! Hak jest prosty (nowy), przerzutka po ostatnim wypadku byla po raz kolejny prostowana w serwisie - moze faktycznie jest juz zajechana. Koleczka w niej wymienialem niedawno. Jak okaze sie ze manetka ciagnie poprawnie to sprawie sobie nowa przerzutke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Wymiana haka na nowy nie oznacza jeszcze, że przerzutka jest w lini z kasetą... Taka mała przypadłość haków i spasowania ich do ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 28 Grudnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Tak to fakt u mnie mimo prostego haka nie jest idalnie prosto jednak nie upośledza mi to napędu wiec nie ruszam. Jak miałeś a miałeś z tego co piszesz kilka dzwonów to i gniazdo haka w ramie mogło sie lekko odkształcić ale to nie problem, można hak nagiąć tak by był prosty. Jednak głównym winowajcą wydaje sie tylny zmieniacz wielokrotnie już prostowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.