bruce95 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad tuningiem śrubkowym (nie w celu zmniejszenia wagi, lecz poprawienia wyglądu roweru), ale że jestem skruczem to pomyślałem żeby je po prostu przemalować na czerwono, ponieważ nie usmiecha mi się wydać na to stówę, albo i więcej. Na forum jest temat o anodowaniu śrubek alu lecz o malowaniu stalowych nic nie znalazłem. Macie jakieś doświadczenia z podobnymi zabiegami? Jestem zielony w tym temacie więc liczę na pomoc i propozycje metod malowania. Oczywiście chcę żeby ten zabieg był możliwie tani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Śruby dobrze odtłuścić, a później lakierem samochodowym, sprzedają w takich małych buteleczkach z pędzelkiem są różne kolory więc coś dopasujesz Malowałem tak i zdaje egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Można pomalować, ale nie ma to sensu.Lakier nie będzie się prawie wcale trzymał, praktycznie nie ma możliwości, żeby taki lakier nie uległ uszkodzeniu, w wyniku dokręcania śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Jak są śruby na imbusach spokojnie można dokręcić nic się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Jeśli komuś zależy na efekcie ozdobnym łby śrub można pomalować po wkręceniiu ich w dane miejsce. Np śrub od mocowania kierownicy - przednia płytka mostka - nie ruszam już od roku. Śruby można też pomalować z pominięciem wnętrza gniazda na klucz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...