gixeer Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Witam Rower składany na bazie ramy scale 80 z 2011 r. Projekt rozwojowy, do wymiany zostały jeszcze hamulce, pancerze i linki, oraz oem scott. Założenie: osiągnąć wagę poniżej 9999g Brake (Front): Tektro draco - 318g + adapter - 47g Brake (Rear): Tektro draco - 327g + adapter - 46g Cables: No name - 73g Cassette: XT CS-M750 - 262g Chain: Campagnolo - 288g + spinka: connex - 3g Crankset: XT FC-M770 - 769g + Suport: SM- BB70 - 96g Derlr (Front): Xtr FD-M971 - 148g Derlr (Rear): Sram x.0. - 194g Fork: Rock Shox Reba Race + manetka pop lock + gwiazdka - 1625g Frame: :Scott scale 17,5" + hak + miski sterów - 1665g Grips: Scott - 63g Handlebar: Scott pilot - 249g Headset: Ritchey scott bez misek - 44g Pedals: PD-M540 - 352g Rotors: Tektro - 261g Seat: Scott racing - 294g Seatpost: Scott - 303g Seatpost clamp: Scott - 37g Shifters: Sram x.9 - 244g Skewers: Novatec - 104g Spacers: No name - 19g Stem: Scott - 137g Tire (Front): Schwalbe Nobby Nic 2.25 EVO - 542g Tire (Rear): Schwalbe Nobby Nic 2.25 EVO - 543g Top Cap: Scott - 16g Tubes: Geax - 273g Wheel Front: - 689g -Piasta: Novatec 711SB - 141g -Obręcz: DT SWISS XR 3500 - 375g -Szprychy: Pillar PSR TB2016 -156g -Nyple: Pillar alu - 12g -Opaska: Taśma izolacyjna - 5g Wheel Rear: - 826g -Piasta:Novatec 712Sb - 277g -Obręcz: DT Swiss XR 3500 - 376g -Szprychy: Pillar PSR TB2016 - 156g -Nyple: Pillar alu -12g -Opaska: Taśma izolacyjna - 5g Razem : 10857g Zdjęcia dodam niebawem, na razie jeszcze prawie wszystko w proszku. Wszelkie sugestie mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 http://allegro.pl/nowe-crank-brothers-egg-beater-1-274g-xc-mtb-wys-0-i2878935490.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Dojscie do wyznaczonej wagi nie powinno byc problemem. Czesci oryginalne scotta sa strasznie ciezkie. na samej kierownicy i mostku mozesz zyskac 150-200g. Masz juz jakies typy na co chcesz wymieniac OEM-y? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Proponował bym również Boplighta sam mam z tej marki mostek,kiere,rogi,sztyce, i siodło Co do chebli mógł byś wybrać Formule Oro, bardzo dobra waga i skuteczność hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansua Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Jakkolwiek urwanie jeszcze prawie 900g, zakładając że zostają : koła , rama, amor napęd , nie nazwał bym już "bez problemowych", czekają Cie spore wydatki na biżuterię i rurki. Wybierając niewiele droższą rame (węgiel : cube, merida, univega) i inny widelec (R7 - taniej od reby, albo SID), miał byś już "do przodu" prawie 0,6kg z okładem , przy większej sztywności ramy i znacznie ułatwione -suma sumarum tańsze, dobicie do 9 przez przecinkiem. Zadanie wykonalne , życzę powodzenia i nie stygnącego zapału Zawsze możesz po łatwiźnie, zmienić rurki na SMICA albo Boplight i siodełko też, ew Tokena, urwiesz jakieś 400g-450g , no i opony na jakieś papierowe kendy , albo schalbe FF i urwiesz następne 400g i za ok 500zł "projekt gotowy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Nie no jasne. Chodzilo mi o to, ze nie trzeb kombinowac z tuningowaniem czesci dla urwania 30 g na komplecie przerzutek;) np. kiera far and near -130g mostek uno -20g sztyca carbon -100g siodlo selle italia XP -100g ja ujezdzam RoRo i jestem zadowolony. dosc.papierowe sztuki mi sie trafily wiec mam mleczko bo za czesto lapalem kapcie. Waga 1 sztuki dla 26x2.1 to 381g a druga to 383... zwykle modele "pod detke" tez mozna przerobic na tubeless Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Dojscie do wyznaczonej wagi nie powinno byc problemem. Czesci oryginalne scotta sa strasznie ciezkie. na samej kierownicy i mostku mozesz zyskac 150-200g. Masz juz jakies typy na co chcesz wymieniac OEM-y? moje typy to: ritchechy, syntace, smica, easton, pod uwagę biorę raczej używki w przyzwoitej wadze za rozsądna kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Bierz Boplighta, świetna cena co do jakości i masy produktu w dodatku nowe ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medik Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Ja bym proponował poszukać jakiś używek typu Syntace. To taki smaczek do roweru, Oprócz świetnej jakości dodadzą charakteru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Dokładnie. Jeżeli chcesz mieć anorektyczny rowerek (gdzieś widziałem twojego posta o rowerku w granicy 9.5kg) to dobrą opcją będzie syntace F99. Uzywane mostki możesz dostać w granicy 100-160 zł. Do tego kierownica około 200zł i masz zestaw, który może wazyć 200g!! Owszem boplight może jest i nowy ale nie wygląda już tak pięknie, a używane mostki czy kiery z najwyższej półki będa tak samo o ile nie bardziej trwał niż zachwalany boplight. Tak w ogóle to ile ważysz? Bo od tego zalezy na jaką sztycę czy siodło możesz sobie pozwolić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Moja waga oscyluje w granicach 67 - 69kg. Za rurkami i biżuterią i tak będzie na pierwszym miejscu będzie przemawiała cena. Sezon zimowy jeszcze trochę potrwa, więc liczę na jakieś okazje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 zmiana hamulców i tarcz obecnie bedą 2x160 mm, wyrzucenie adaptera i mała przeróbka zacisku sztycy Brake (Front): SLX BR-M665 - 294g Brake (Rear): SLX BR-M665 - 315g + adapter - 46g Rotors: Ashima Airotor 2 x160mm - 167g Seatpost clamp: Scott - 19g Razem : 10709g Nadal jeszcze wszystko w powijakach, mało czasu, żeby wszystko zlożyć w całość, więc na fotki trzeba jeszcze poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 nie odjąłem przedniego adaptera, wiec - 47g razem: 10662g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 a jak tam rurki? Masz coś ciekawego na oku, czy na razie koniec z tuningiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Rurki zostawie chyba dopiero na wiosne, chociaz w miedzy czasie przegladam oferty . Na rurkach i siodle chcialbym zbić conajmniej 300g, więc nie zamierzam aż tak się spieszyc( wiadomo ograniczony budżet). Teraz musze poskładać to wszystko co zgromadziłem do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Kolejna zmiana: Bar plugs: boplight - 3g Grips: boplight - 18g Spacers: tioga carbon - 10g Stem: FSA os 99 AL7050 3D Forget CSI - 120G Razem 10598g Parę fotek: https://plus.google.com/photos/100465950908668174299/albums/5872282162635539953 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Bardzo fajnie zgrany kolorystycznie. Jedyne co bym zmienił to dwie tarcze hamulcowe na takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gixeer Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 byly dwie ashimy, ale po niedzielnej glebie tylna nie dała sie już wyprostować, docelowo bedą chyba xt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 fajny rowerek, bardzo podobny kolorystycznie do mojego, podoba mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.