poisonek Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 (edytowane) Bar Ends: Smica - 58 Brake (Front): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 220 Brake (Rear): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 242 Brake Levers: in brakes Brake Rotors: Firmula 160 mm + 12 steal bolts - 173 Cables: Niro Turbo Plus + Accent - 43 Cassette: SRAM PG-850 11-28 alu rockring - 231 Chain: Sram PC 870 - 281 Crankset: Shimano Deore XT Hollow Tech II + Accent BB-EX - 867 Derlr (Front): Shimano XTR FD-M971 + 2 alu bolts - 145 Derlr (Rear): Shimano XTR 952 SGS + alu bolt - 233 Fork: Rock Shox SID Race - 1447 Frame: Goodman Aceone Carbon 18`` + 4 alu bolts - 1302 Grips: Accent - 17 Handlebar: KCNC Dark Side - 132 Headset: FSA Orbit Z - 78 Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 323 Seat: Siodełko Selle Italia Max Flite Gel Flow - 266 Seatpost: Bontrager Race XXX Carbon 31,6 mm x 400 mm - 172 Seatpost clamp: no name h=20 mm + 2 steal bolts - 34 Shifters: Sram Centera 3 x 8 - 145 Skewers: Accent Race Titan - 45 Spacers: Turner 4 x 5 mm - 7 Starnut: - 10 Stem: Smica 100 mm - 102 Tire (Front): Continental Twister Supersonic 1,9 - 361 Tire (Rear): Continental Twister Supersonic 1,9 - 343 Top Cap: Specialized + alu bolt - 7 Tubes: Maxxis Ultra Light - 264 Wheel Front: - 805 -Hub: DT Swiss 370 disc - 193 -Rim: Mavic XM 717 - 401 -Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 179 -Nipples: DT - 32 -Rim tape: PCV tape - 2 Wheel Rear: - 1023 -Hub: DT Swiss 370 disc - 409 -Rim: Mavic XM 717 - 402 -Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 180 -Nipples: DT - 32 -Rim tape: PCV tape - 2 Misc: licznik i neopren - 58 Razem: 9494 gram Edytowane 21 Grudnia 2012 przez poisonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Kolego jak się sprawują takie 400g obręcze na górskich trasach? nie ma problemu ze sztywnością ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Na fotce jest chyba sztyca Smica ? Jak sprawuje się sztyca XXX ? To podróba z Chin ? Poza tym - bardzo ładna fotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikopol83 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Na tym przecież jeździł Janosik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Mnie ciekawi pozycja na rowerze - konkretniej ustawienie siedziska: sztyca bez offsetu, siodło przesunięte w przód i jeszcze dziób do dołu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Kolego jak się sprawują takie 400g obręcze na górskich trasach? nie ma problemu ze sztywnością ? Nie ma żadnego problemu ze sztywnością. Zdjęcie zrobione na Hali Gąsienicowej. Kto tam był wie, że trzeba tam wjechać i zjechać szlakiem, który z pewnością nie nadaje się dla rowerów HT - kamole wielkości głowy. Obręcze o zjeździe ani drgnęły. Ale to raczej nie zasługa samych obręczy co profesjonalnie zaplecionego i naciągniętego koła. Na fotce jest chyba sztyca Smica ? Jak sprawuje się sztyca XXX ? To podróba z Chin Na zdjęciu XXX. Raczej podróbka. W innym wypadku nie kosztowała by 200 zł zamiast 200$ W tej chwili sprawuje się bez zastrzeżeń. Budowa jarzma wymaga poświęcenia nieco czasu na ustawienie i dokręcenie wszystkiego tak, żeby nie trzeszczało i się nie przesuwało - jarzmo na jedną śrubę (żel do carbonu, zmatowienie papierkiem ściernym, i bardzo duża siła dokręcenia - 19 Nm), ale po tych zabiegach nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. sztyca bez offsetu, siodło przesunięte w przód i jeszcze dziób do dołu... W sztycy XXX jest już offset. Siodło nie jest przesunięte w przód. Jest zamontowane w środku zakresu prętów siodełka. Sprawia wrażenie przesuniętego w przód, gdyż ma długi nos. I nie jest pochylone w dół... Wystarczy spojrzeć na ustawienie względem poziomu osi kół - przednie koło jest podparte sporo niżej niż tylne. Siodło jest idealnie w poziomie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Ja tam widzę smicę. A co to za magiczna taśma PCV na obręcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Matko, miałem napisać "Na zdjęciu SMICA" Na fotce sztyca SMICA. Aktualnie w rowerze sztyca XXX. "Magiczna taśma PCV" to po prostu 3 warstwy zwykłej taśmy klejącej. Zdaje egzamin od roku (ponad 8000 km). I uprzedzając pytania: Waga roweru podana z akcesoriami, z którymi rower jeździ 99% czasu. Na zdjęciu koszyk, bidon i pompka, które to akcesoria rzadko mam zamontowane w rowerze. Najbardziej aktualne foto roweru: Edytowane 22 Grudnia 2012 przez poisonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Ogólnie bardzo fajny rower, tylko co Cie skusiło na Twistery? Te oponki nadają się co najwyżej na szuterek a nie porządne górskie szlaki, szkoda zdrowia i nerwów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Jeżdżę na Twisterach od 2000 roku. 13 lat... Znam ich wady i zalety. Drogie i szybko znikają. Ale bardzo mi pasują i dają radę nie tylko na szuterku. Ścigać się nie ścigam. W góry jeżdżę sporadycznie. Na Jurze - jak dla mnie - wystarczają. Edytowane 22 Grudnia 2012 przez poisonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Jeżdżę na Twisterach od 2000 roku. 13 lat... Znam ich wady i zalety. Dasz radę skrobnąć coś konkretniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Autor większość już powiedział - od siebie dodam, że z drogością to niekoniecznie tak, bo komplet X.0 jest do wyrwania za ok. 200 zł. Mowa o 3x9, bo 2x10 jest cholernie drogi i tu się zgadzam. Zalety dla mnie - szybkość i precyzja zmiany biegów, możliwość przeskoczenia jednym ruchem praktycznie całej kasety, niska waga, odporność na dzwony (siłą rzeczy problem urwanej manetki nie występuje). Wady - okładzina twistera wytrzymuje sezon, półtora. Da się jeździć, ale bez rękawiczek w deszczu nie radzę. Przednia przerzutka nie jest mistrzem precyzji, ale u mnie problem wynika nie tyle z manetki co przerzutki (średnio oceniany X.9) i specyficznej korby. Tak czy inaczej wymaga przyzwyczajenia. Do zwykłych manetek nie wracam. Kończąc offtop - fajnie poskładany sprzęt, ale już nie moja bajka. Wolę ciężej ale solidniej. Co nie znaczy, że ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Kolego nie chodzi o manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Kolego - pytasz o twistery, ale nie pytasz o manetki? To o co pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Tire (Front): Continental Twister Supersonic 1,9 - 361 Tire (Rear): Continental Twister Supersonic 1,9 - 343 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Wyżej mowa o oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Teraz jasne, zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.