Zdjęcia nowego projektu jeszcze nie prezentuje, bo nie zrobiłem w dobrej jakości, ale kilka słów na pewno mogę już napisać Od zawsze chodziła mi po głowie lekka (być może poniżej granicy UCI) karbonowa szosa, no i przede wszystkim miała być piękna... Zakupiłem zatem ramę Speca, Venge Pro, w biało czarnym malowaniu z 2012r. Po długich bojach z własną głową mam już także siodło SLR kit carbonio, i kokpit na który składa się mostek i karbonowa kierownica Ritcheya, Logic (420mm, bez przesady z szerokością). Generalnie sprzęt będzie "jankeski". Druga opcja, "włoska", upadła z powodu nieudanego zakupu Bianchi Oltre...
Tak jak napisałem, rower będzie składany na amerykańskich komponentach. Na pewno wiem już że osprzęt będzie nowy Sram Red. Nie wiem co zrobić z kołami, będą szytki, ale czy obręcz 50mm karbon z Chin, czy coś innego to nadal kwestia otwarta.
Kokpit jak widać w pełni wybrany, amerykański Ritchey i włoskie Selle... Owijka z naturalnej białej perforowanej skóry.
Problem pojawił się w przypadku siodła, które ma pręty 7x9,6mm. Nie wchodzi w oryginalny zacisk speca. Trzeba zamawiać za 135pln specjalny do tej sztycy... Drugi problem to suport, dalej nie rozczaiłem tematu, ale chyba będę musiał coś dokupić aby wsadzić tam bb30 Srama wraz z korbą Red? Środek ma 61mm x 48mm.
Na szybko wrzucam wagę komponentów, trochę się zawiodłem na kierownicy...
Zestaw ramowy 1899g (rama L, sztyca, stery, widelec, kapsel, koszyk na bidon, wszystkie śruby)
Pytanie
Hall9000
Rama: Specialized Venge Pro "L"
Widelec: Specialized Venge Pro
Mostek: Ritchey WTC C260 Wet Black 100mm
Kierownica: Ritchey WCS Carbon UD Curve 420mm
Sztyca: Specialized Venge Aero
Siodło: Selle Italia SLR Kit Carbonio
Koła:
Korba:
Kaseta:
Łańcuch:
Hamulce:
Przerzutki p i t:
Okablowanie:
Gumy:
Pedały:
Koszyk: Specialized
Gumy na klamkach:
Owijka: Eleganza
Waga: planowana < 7kg
Zdjęcia nowego projektu jeszcze nie prezentuje, bo nie zrobiłem w dobrej jakości, ale kilka słów na pewno mogę już napisać Od zawsze chodziła mi po głowie lekka (być może poniżej granicy UCI) karbonowa szosa, no i przede wszystkim miała być piękna... Zakupiłem zatem ramę Speca, Venge Pro, w biało czarnym malowaniu z 2012r. Po długich bojach z własną głową mam już także siodło SLR kit carbonio, i kokpit na który składa się mostek i karbonowa kierownica Ritcheya, Logic (420mm, bez przesady z szerokością). Generalnie sprzęt będzie "jankeski". Druga opcja, "włoska", upadła z powodu nieudanego zakupu Bianchi Oltre...
Tak jak napisałem, rower będzie składany na amerykańskich komponentach. Na pewno wiem już że osprzęt będzie nowy Sram Red. Nie wiem co zrobić z kołami, będą szytki, ale czy obręcz 50mm karbon z Chin, czy coś innego to nadal kwestia otwarta.
Kokpit jak widać w pełni wybrany, amerykański Ritchey i włoskie Selle... Owijka z naturalnej białej perforowanej skóry.
Problem pojawił się w przypadku siodła, które ma pręty 7x9,6mm. Nie wchodzi w oryginalny zacisk speca. Trzeba zamawiać za 135pln specjalny do tej sztycy... Drugi problem to suport, dalej nie rozczaiłem tematu, ale chyba będę musiał coś dokupić aby wsadzić tam bb30 Srama wraz z korbą Red? Środek ma 61mm x 48mm.
Na szybko wrzucam wagę komponentów, trochę się zawiodłem na kierownicy...
Zestaw ramowy 1899g (rama L, sztyca, stery, widelec, kapsel, koszyk na bidon, wszystkie śruby)
kierownica 223g
mostek 105g
owijka 93g (nie ciąta)
siodlo 125g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.