Mexyk Napisano 20 Grudnia 2012 Napisano 20 Grudnia 2012 Zbudowany na: Stumpjumper M5 2012 19" alu z karbonową sztycą RS Reba RL Koła: Mavic XM719, Champion 2.0, XT Napęd 2x10: tył XO, przód XT, korba i kaseta XT, łańcuch Connex 10sG Manetki: Trigger XO Hamulce: hydrauliki XT 160/180mm Kierownica: Ritchey WCS Carbon Siodła i mostka brak. Jak widać ujeżdżam rumaka bez siodełka lecz nie sprawia mi to przyjemności:) Jeżeli o siodło chodzi to wiadomo, że muszę je pod siebie itp, więc odpuśćmy siodło. Mostek. Dopóki nie miałem ramy to tuningowałem Krossa A6, w którym było -6 stopni na 100mm mostku lecz długość głównej rury wynosiła 597mm. W Specu długość głównej rury to 615mm (Kross - 18", Spec - 19"). Kłeszczyn. Czy zapodać krótszy mostek? To 20mm różnicy. Apropos - nie mam jak tego sprawdzić, pożyczyć itp. Angle, kąt, winkiel - zwał jak zwał. Było 6 stopni na minusie. Czy waszym skromnym zdaniem jakbym dał -25 stopni bardzo by mnie bolało? Co mi to da lub czego nie da. Pozycja wiadomo. Jeżdżę głównie z kolegami po osiedlu i wyrywamy panienki na to kto zębami bliżej koła więc może jednak warto? OK. XC z ukierunkowaniem na ambicję typu "wyjadę pod tą hałdę tą stromą ścianą za 20 razem". Prędkości lubię spore a i wy######ać się nie boję. No więc podsumowując ten bełkot chodzi o to, czy zdecydować się na mostek ze skosem 6 czy 25 stopni, i co z jego długością? http://www.youtube.com/watch?v=MZvew2OFV4w Koło pierwszej minuty Kuhlavy wymiata na takim mostku.
redbull1 Napisano 20 Grudnia 2012 Napisano 20 Grudnia 2012 czytałeś ? : http://www.forumrowerowe.org/topic/37883-mostek-jaki-najlepiej-dobrac/
lesieque Napisano 20 Grudnia 2012 Napisano 20 Grudnia 2012 A nie wpadłeś na pomysł że - 25 jest przy 29erze żeby zniwelowac wielkość koła? Dlatego używa się takich dużych kątów i większych, bo są nawet 27. Z tego co czułem to różnicy dużej nie ma przynajmniej dla mnei pomiędzy -27 przy 29er a -5 przy 26 "
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.