SignWwo Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Witam Serdecznie . Posiadam rower Kross Sign Ds (Kupiony w 2006 roku , 3 lata stał) w 2013 mam zamiar się nim pobawić a w tę zimę go zrobić .Jak każdy wie amorki rst to niska półka więc amorek prawie że w ogóle nie odbija chodzi mi np na dziurach . Wchodzić to ładnie wchodzi tata prawie całego ugioł . Przejdźmy do sedna , jak poprawić tą prace ? Jakiś tuning ? Proszę nie pisać 99999 razy było to na forum , ja nie mam sił ani czasu na szukanie tego . Wesołych Świąt Michał . Staramy się używać standardowych czcionek a wyszczególniać ważne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Po 1 RST to nie jest sh*t produkuje niezły amorek RST F1RST który pracą dorównuje epiconowi . Tak jak każda firma ma lepsze i gorsze Po 2 Wyciągnij elastometr z goleni górnych , wykonaj serwis armortyzatora ściągając dolne golenie od górnych i smarując odpowiednie elementy. Wyciągnij także tłumik ( prawa goleń) Po 3 można kupić miękciejszą sprężynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Przepraszam, ale było tylko 99998 razy. Metody są takie same, jak w przypadku każdego innego widelca opartego o sprężyny i elastomer (bo w Signach była chyba ta biedniejsza wersja?), tu nie ma czego nowego wymyślić. I uwierz, znalezienie wszystkiego zajmie Ci mniej niż napisanie kolejnego posta. Polecam mniej lenistwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Signach była chyba ta biedniejsza wersja? Zależy którym i gdzie kupionym, bo rozstrzał bym niezły Pamiętam że jak kolega jeszcze miał swojego, to elastomer wyjął jakieś 2 tyg. po kupieniu, zalał olejem w pierwszą zimę ( szybciej chyba wylał z niego ten olej, bo mu nieźle ciekło ze wszystkich stron ) i z tego co pamiętam, przez przypadek uszkodził korek. I przez ten uszkodzony korek RST`ek zaczął pracować jak przystało (co prawda nie tłumił ale pracował pod 50kg jeźdźcem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.