Skocz do zawartości

[piasta]Problem z tarczami.


llancer

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to już jest jak się kupuje te tarcze z tych Promaxów całych itd. Bo może czasami też mają problem na taśmie produkcyjnej. Albo tak jak kolega mówi wyżej ''że stary typ piasty''

Chyba dużo za nie nie dałeś Nie ?

Mogłeś się zapytać jakie tarcze dobre. Ja polecam z Ashimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to masz za piasty? Jaki rozstaw śrub w nich i w nowych tarczach?

Na tył chce kupić deorke http://www.bikestacja.pl/piasta-tylna-deore-m475-p-2876.html?cPath=296_50_57_83

A na przód sam nie wiem.Jakiś no-name kupiłem niestety.

Chyba najlepszym wyjściem jeżeli te tarcze bedą pasować do deore to kupie jakąś shimanowską na przód. Duzo nie wydałem więc przeboleje fakt tej piasty.

 

Bo jeżeli tak to moge komuś za 25zł odstąpić piaste z tarczą pasującą.Piasta wygląda jak nowa ... 36h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Piasty Shimano sobie daruj, chyba że lubisz się bawić w częste serwisowanie :D. Zainwestuj w Novateca. Tu masz tani przód używany:

http://allegro.pl/piasta-przod-novatec-i2857396935.html

Na tył:

http://allegro.pl/novatec-nt-d042-biala-36ot-xc-mtb-am-enduro-wys-0-i2850557514.html

Drożej niż piasty Shimano, no i waży trochę tył, ale montujesz i zapominasz o pieście. Mam taką już 3 sezony, zero serwisu, kręci się jak nowa, zero luzu. Z przodu też mam Novateca, już jakieś 5 sezonów, w dodatku kupiona używana, i też kręci się jak nowa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak ktoś pisał powyżej - istnieje w ogóle coś takiego jak "stary" rozstaw otworów?

 

Btw, w końcu co jest koślawe - tarcze czy piasta, bo już trochę błądzę? Mierzyłeś w końcu odległość pomiędzy otworami w piaście i w tarczach? Ciężko tutaj racjonalnie ocenić, co jest nie tak, biorąc pod uwagę, iż nazwy firm obydwóch komponentów do 'uznanych' nie należą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że podbijam, ale wyjaśnie tą sprawę wszystkim zainteresowanym bo miałem niedawno ten sam problem.

A więc tak, są 2 różne rozstawy otworów,

1-typowy, standardowy dla normalnych piast pod tarcze, począwszy od promaxów na wszelakich xtrach kończąc,

2-mniej typowy, to rozstaw śrub do mocowania marketowego, jaśniej mówiąc, są takie tarcze które nakręca się razem z adapterem na gwint wolnobiegu. Tarcz z tego adapteru idzie odkręcić, stąd ten drugi typ rozstawu srub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-typowy, standardowy dla normalnych piast pod tarcze, począwszy od promaxów na wszelakich xtrach kończąc,

2-mniej typowy, to rozstaw śrub do mocowania marketowego, jaśniej mówiąc, są takie tarcze które nakręca się razem z adapterem na gwint wolnobiegu. Tarcz z tego adapteru idzie odkręcić, stąd ten drugi typ rozstawu srub.

3-Mój ,sprzedałem piaste,niech idzie w cholere...

To nie jest żaden adapter.2cm między krawędziamy najbliższych siebie dziurek(nei jest to dokładność co do mm ale myśle ,ze do 2mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...