asked Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Cześć, wiem, że takich tematów było dużo ale jeśli mam znaleźć coś idealnego dla mnie musze zasięgnąć rady bardziej doświadczonych kolegów. Mam w planach zmianę amortyzatora przedniego.. Obecnie mam RS Darta 3. Nie jest zły ale chciałbym cos nowego. Założenia 1. stery 1 i 1/8 2. hamulce disc 3. oś standardowa (chyba 9 mm o ile się orientuje) 4. cena do 1500 pln 5. pod koła 26 Proszę o pomoc w zakupie bo nie znam się na tym zupełnie. Moja waga nieco ponad 100 kg. Rama w rozmiarze 22.5 Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Złoty środek: REBA ,ale za te pieniądze można pomyśleć o LISIE> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZ1980 Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Myślę że to będzie dla Ciebie idealne. http://allegro.pl/nowy-amortyzator-rock-shox-reba-rl-dual-air-26-i2866981543.html Pompujesz sobie pod swoją wagę,i cieszysz się jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asked Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Fox nie będzie lepszy? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 To zależy. Jedni wolą pracę Reby, inni Fox-a. To, że Fox jest droższy nie oznacza, że jest lepszy. U mnie mimo budżetu wylądowała Reba, praca Fox-a była nieakceptowalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...