zekker Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Ciężko było wymienić te kolce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13szakal Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Ciężko było wymienić te kolce? Ja również mam Marathon Winter - po zeszłym sezonie straciłem 3 kolce, kombinerki i 10 minut roboty z wymianą (dałem odrobinkę smaru żeby łatwiej wskoczyły). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Wypierdzieliłem dziś 2 razy na prostej drodze w lesie. Za pierwszym razem nawet nie wiedziałem kiedy. Szklanka, jak cholera. Zabija przyjemność z jazdy. Chyba przyszła pora zamówić kolcowane koła... Biodro będę miał sine przez 2 tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Tu masz najtańszą we Wszechświecie ofertę - tylko do końca Świata http://www.rowerystylowe.pl/opona-schwalbe-spiker-57622-zwijane-p-6318.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artoor Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Tu masz najtańszą we Wszechświecie ofertę - tylko do końca Świata Rowery holenderskie - RoweryStylowe.pl - rowery męskie i damskie, rowery miejskie, rowery elektryczne, rowery Wrocław, Warszawa, Krakow, serwis rowerowy Wrocław, sakwy rowerowe, torby rowerowe, rowery używane: Opona Schwalbe Ice Spiker Pro 29 x 2.25 (57-622) ZWIJANE Jeżdżę na Ice Spikerach od niedawna. Różnica między nimi a całkiem stabilnymi Specialized The Captain Control jest ogromna. Świetnie trzymają się ubitego śniegu i mieszanej lodowo-śniegowej nawierzchni. Na samym lodzie też jedzie się pewnie. Zarzuciło mnie tylko na lodzie pokrytym 5-8 cm warstwą sypkiego śniegu. Kolce nie miały się w co wbić. Robią sporo hałasu na asfalcie, ale komu to przeszkadza? Opony warte są tych 500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Chciałbym przestrzec przed kupowaniem Shwallbe winter. Są tańsze od winter marathon, w zasadzie jest to ta sama opona, ale różnica jest w 120 kolcach. winter mają tylko 2 rzędy kolców a winter marathon 4 rzędy. Połasiłem się bo nawet nie wiedziałęm że są opony shwalbe winter bez marathon w nazwie, a cena była przystępna, a tu się okazało że producent zrobił przykrą niespodziankę. Przykrą, bo o ile bardzo dobrze się trzymają lodu, to już jest problem przy zakrętach, bo brak bocznych kolców przy już kilkostopniowym przychyle powoduje, że opona trzyma się jedynie na gumowym bieżniku. Kolejną groźną sytuacją są zamarznięte koleiny po innych rowerzystach - dodatkowe rzędy trzymały by oponę w torze jazdy, a tak opona po prostu ześlizguje się i wpada w koleiny, a najgorsze, że nimi próbuje podążać. Efekt jak przy torowisku tramwajowym, tylko że kolein może bć nawet kilkanaście obok siebie i opanowanie roweu graniczy z niemożliwością. Warto jest więc wydać więcej na pełą wersję opony, Shwallbe Winter Marathon. Nie roumiem tylko jak ktoś mógł wpaść na tak głupi pomysł i wypuścić oponę zimową, która ndaje się co najwyżej na szklankę na ulicy. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 20 Stycznia 2013 przez Tofi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Marathon Winter nie jest taka rewelacyjna jak Ci się wydaje. To że ma kolce bardziej na boku wcale nie pozwala na kładzenie się w zakrętach jak na asfalcie. W koleinach też tak sobie trzyma, jak jest głębsza lub bardziej stroma, to ciężko wyjechać. Może jakby był jeszcze jeden rząd na zewnątrz, to jakoś by było. Jeżeli masz gotowe dziury na kolce, to możesz dokupić i wsadzić (nie wiem jak u Ciebie z cenami, u nas są po 40-50gr od sztuki). Ewentualnie przełożyć ze środka na zewnątrz. Generalnie opona do jazdy miejskiej i rekreacyjnej po twardych zimowych nawierzchniach. Na luźnym śniegu ma bardzo słabe trzymanie boczne. Ja sobie zadaję pytanie jak można było wypuścić oponę zimową, która nie radzi sobie ze śniegiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Ze śniegiem sobie radzi, problem jest z mokrym śniegiem. Dzisiaj do pracy zmiast 25 minut kręciłem 45 tak mne na boki rzucało, nie mniej jednak przycepność była, bo górka nie górka a tyłem nie boksowałem. Jedno wiem na pewno - jutro jadę asfaltem do pracy. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi