W1dMo Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Witam Długo zamierzałem wstawić tutaj swój projekt w końcu się zmobilizowałem, projekt jest prawie na ukończeniu nie przewiduję większych zmian poza zalaniem opon mleczkiem, może wymianą sztycy. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7 Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90 Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182 Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193 Adapter T + Śruby Formula 64 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72 Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270 Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253 Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180 Fork: (Widelec) + elastomer Rock Shox SID World Cup 100mm 1394 Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421 Grips: (Gripy) No Name 35 Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127 Headset: (Stery) Cane Creek 63 Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159 Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18 Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253 Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61 Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6 Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora Stem: (Mostek) FSA SLK 166 Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478 Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477 Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7 Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277 Wheel Front: (Koło przednie) 655 -Hub: (Piasta) NOVATEC NT-D711SB 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) Geax Wheel Rear: (Koło tylne) 790 -Hub: (Piasta) NOVATEC NT-D712SB 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) Geax Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50 9515gr. Zdjęć w obecnaj konfiguracji nie posiadam jeszcze a rower obecnie stoi na Kenda Kobra 2.0, na zdjęciu jeszcze Reba RL (na sprzedaż) Edytowane 4 Grudnia 2012 przez W1dMo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jokulus25 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 ładny i leciutki , urwany każdy gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 Jak dla mnie bardzo ciekawy projekt. Rower na fajnym sprzęcie i dobrze się prezentuje. Podoba mi się geo, ramy z łagodnym łukiem od sterówki do tylnej ośki mają w sobie to coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Witam, ekstra, fajnie wyszło, tak klasycznie, bez fajerwerków, ładnie. Jak będzie Ci się chciało zrób więcej zdjęć z innych perspektyw żeby lepiej można było podziwiać Twoje dzieło:D Jak już pośmigasz napisz jak oponki? Też się na te Conti szykuje i mam dylemat oczywiście między tymi a RaRa ( z przewagą na Conti ). Bardzo tanim kosztem zejście na 93xx, mleczko ( jak już pisałeś) i koszyk bidonu ( ten ciężki mocno ). Oczywiście to tylko niuans, ale na pewno przyniesie radochę Zazdroszczę że już swój projekt ukończyłeś, ja z racji funduszy stanołem w miejscu i ciężko patrzeć na takiego "inwalidę" niedokończonego. Daj znać jak się śmiga. Pozdrawiam Hej oj oj, sorka z tym koszykiem, dopiero teraz skapnąłem się że w rozpisce "koszy-ki" No to już na tych koszykach nie dy rydy za dużo skroić z wagi;) Sorka, Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Jaki kolor SID-a? nie myślałes o zmianie sztycy na białą?? A do tego np czerwony zacisk do sztycy ? No ale ale swoją droga rowerek bardzo fajnie wygląda, chociaz jakoś kolor amora mi nie pasuje, ale jak juz go nie ma Edytowane 5 Grudnia 2012 przez lesieque Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Zdjęcia wkrótce zrobię, na RK cały sezon przejeździłem i byłem zadowolony tylko na błocie sobie nie radziły trzeba było uważać, mleczko będzie na wiosnę a SID jest też czarny bo taki chciałem ze sztycą białą jakoś za biało będzie według mnie ale jak się trafi to na próbę założę zobaczyć jak będzie wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Zmieniłem zdjęcie teraz jest aktualna konfiguracja [sharedmedia=garage:vehicles:2834] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 Siemka, dzięki za info o gumach, co do błota to myślę że i tak więcej plusów niż minusów. W końcu nie można mieć wszystkiego:D Na pewno będą Conti. U mnie kolorystycznie będzie odwrotnie, rama czarny mat, biały amor Magury. Fajnie że dobrze kółka widać, utwierdziło mnie że to dobry wybór, kolorystycznie mam na myśli, bo jakościowo nówek lepszych i tak się nie dostanie. Rowerek ektra wygląda, i zapewnie też tak jeździ;) Pozdrawiam Hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 Jeśli podpasują Ci,to może czerwone gripy KCNC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomash Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Nie polecam powyższych gripów - straszne szmaty. Parę setek km i idą do kubła, poza tym niedługo pozostają czerwone bo strasznie się brudzą. Ale ważą realne 14g Rower - bardzo ładny Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Tomash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaya Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Super maszyna ,widziałem na własne oczy,dotykałem ,przejechać się jeszcze nie dał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Yaya teraz ty musisz swojego "ducha" tu umieścić tak skrzętnie składanego U mnie w specu będą małe zmiany ale o tym wkrótce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7 Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90 Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182 Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193 Adapter T + Śruby Formula 64 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72 Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270 Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253 Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180 Fork: (Widelec) + elastomer Rock Shox SID World Cup 100mm 1394 Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421 Grips: (Gripy) No Name 35 Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127 Headset: (Stery) Cane Creek 63 Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159 Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18 Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253 Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61 Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6 Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora Stem: (Mostek) FSA SLK 166 Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478 Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477 Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7 Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277 Wheel Front: (Koło przednie) 649 -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) taśma izolacyjna Wheel Rear: (Koło tylne) 769 -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) taśma izolacyjna Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50 9488gr. No i doczekałem się dojechały do mnie kółka na piastach DT 240s zysk wagowy minimalny bo waga wyszła taka sama przód 644g a tył 764g ale wywaliłem opaski Geax bo już szykuję koła pod mleczko więc z taśmą izolacyjną zyskałem -27g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 Dlaczego przy wielcu masz "+ elastomer"? Ciężka ta rama jak na węgiel. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 (edytowane) elastomer zamiast gwiazdki bo sterówka carbonowa, rama trochę ciężkawa liczyłem że mniej będzie ważyć ale waga jest z hakiem przerzutki, miskami sterów wiec parę gram na pewno mniej waży Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Schwefel regulamin - nie cytuj poprzedzającego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 Ale to jest ekspander a nie elastomer... Elastomer to kawałek gumy w tanich amorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 W jakim rozmiarze ta rama? To oryginalny Spec? Waży tyle samo co moja alu która nie jest super wylajtowana. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) W jakim rozmiarze ta rama? To oryginalny Spec? Waży tyle samo co moja alu która nie jest super wylajtowana. Sent from my iPhone using Tapatalk Rama jest w rozmiarze 18"http://www.specializ...carbon#geometry czemu miałby być nie oryginalny? Jeździłem na tym specu przed jego rozkręceniem na części i kupieniem tej ramy, w sumie rama mogła by być lżejsza. Schwefel Napisano 28 styczeń 2013 - 19:53 Ale to jest ekspander a nie elastomer... zwał jak zwał Edytowane 31 Stycznia 2013 przez W1dMo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Trochę zmian się nazbierało miały być tylko zalane koła a zmieniłem trochę więcej na wymianę poszły sztyca, kaseta, łańcuch, korba, pedały i koła zostały zalane uszczelnienie RK Supersonic niebyło łatwe ścianki to istne sito ale się udało. Waga już jest blisko kolejnej granicy i prawdopodobnie osiągnie tą granicę do wymiany gripy na kcnc 11g zysk 24g przerzutka przód na xtr 150g zysk 10g no i mostek około 110g zysk 56g razem zysk 90g waga ostateczna planowana 8981g ale to już bez napinki jak się trafi to będzie gripy tylko kupię niedługo Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7g Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90g Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182g Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193g Adapter T + Śruby Formula 64g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72g Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270g zmiana na XTR CS-M970 244g = -26g Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253g zmiana na CN7701 XTR 261g = +8g Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838g zmiana ramion na XTR FC-M970 reszta bez zmian 756g = -82g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180g Fork: (Widelec) + ekspander Rock Shox SID World Cup 100mm 1394g Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421g Grips: (Gripy) No Name 35g Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127g Headset: (Stery) Cane Creek 63g Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348 zmiana na EGG Beater C 270 =-78 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159g Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252g zmiana na KCNC TI PRO LITE 159 =-93 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18g Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253g Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61g Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6g Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora Stem: (Mostek) FSA SLK 110mm 166g tutaj eksperymentuję z długościami na pewno bedzie inny mostek chyba 100mm Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478g Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477g Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7g Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277g No Tubes Sealant 1x50g 1x64g,2x valve 13g ,2x yellow tape 11g - 138g =-139g Wheel Front: (Koło przednie) 645g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) yellow tape Wheel Rear: (Koło tylne) 766g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot. -Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne -Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424 -Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone -Rim tape: (Opaska) yellow tape Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50g Razem 9481g-410g=9071g zdjęcia będą jak tylko się ociepli i będzie można wyjechać proszę o zmianę wagi w temacie Edytowane 25 Marca 2013 przez W1dMo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W1dMo Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Kilka fotek sprzęt w wersji RACING Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 ech, żeby jeszcze czarny mat był - wiem jestem zboczony . Jedyna (oprócz koloru oczywiście ) rzecz do która mi tu nie leży, to SID nietaperowany włożony do taperowanej główki - zawsze mi to wygląda tak jakoś koślawo (choć w mojej nowej ramie prawdopodobnie będzie tak samo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.