Skocz do zawartości

[1500zł] Maratony

Barthas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Przepraszam z góry, bo wiem, że takich tematów przerabialiście już dużo.

Moje pytanko brzmi podobnie jak wiele innych tutaj. Szukam roweru na maratony ( okolice dolnego śląska i wielkopolski ). Na co dzień jeżdżę na rowerze szosowym. Zdaję sobie sprawę, że 1500 to nie jest wielki budżet w temacie rowerów. Na mtb nie znam się w ogóle. Rower teoretycznie może a pewnie w tym przedziale cenowym musi być używany. Szukam czegoś co wytrzyma powiedzmy 2-3 sezony "wyścigów". Moja waga 75-78 kg wzrost 173cm. W sezonie robię na rowerach ok. 4-5tys km. 70% szosa, 30% trekk. Liczę na pomoc. Pozdrawiam Bartek

Napisano

Dzięki za szybką odpowiedź. Skoro tak mówicie, to jaki jest bliżej dalej minimalny próg cenowy, żeby kupić sprzęt powiedzmy na 2-3 lata ( ew. w tym czasie przeprowadzać delikatne naprawy ). Pozdrawiam

Dzięki za szybką odpowiedź. Skoro tak mówicie, to jaki jest bliżej dalej minimalny próg cenowy, żeby kupić sprzęt powiedzmy na 2-3 lata ( ew. w tym czasie przeprowadzać delikatne naprawy ). Pozdrawiam

Napisano

Przy używanych ciężko jest ustalić cenę jaka będzie określać dobry sprzęt do jazdy w maratonach. Ja np. dałem za samą ramę i amortyzator 1200 zł (nowe) + reszta dużo więcej :)

Myślę że minimalna cena to około 2000 zł. http://allegro.pl/rowery-mtb-gorskie-16483?a_text_f%5B307%5D%5B0%5D=&a_text_f%5B307%5D%5B1%5D=&a_text_i%5B420%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B420%5D%5B1%5D=&distance=1&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&offer_type=0&city=&postcode=&price_from=2000&price_to=3000&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E&order=p

Napisano

"Tani rower na maraton" to moim zdaniem nie jest aż tak kwestia kwoty, tylko , że to powinien być rower w nieco innym stylu - tzn bardziej retro.

7-8 biegowy napęd , daje Ci tanie kasety , łańcuchy i blaty a to niszczy się nagminnie i podlega wymianie co sezon co dwa. a łańcuch częściej