lisek850 Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Witam mam zamiar kupić nowe opony i zastanawiam sie nad wyborem pomiędzy Schwalbe Rocket Ron EVO 2,25 a Race King Supersonic 2,2. Czekam na jakiekolwiek podpowiedzi:) Zaznaczam ze na Rocket Ron juz jeździlem ale byly to drutówki. Szybko sie zużyły ale wysmienicie się czyściły i trzymały podłoża. NAtomiast Race Kingów nigdy nie miałem.
Mod Team sznib Napisano 29 Listopada 2012 Mod Team Napisano 29 Listopada 2012 Race Kingo to opony do ścigania. Małe opory, dość lekkie, ale przeciętna przyczepność (nawet na suchych liściach na bardziej stromym podjeździe po liściach tylne koło potrafi zaboksować), w błocie też nie jest za dobrze. Coś za coś. Race Kingi to dobre opony jak jeżdzisz sporo asfaltu, bo wolno sie zużywają i lekko toczą, ale trzeba pamiętać o ich ograniczeniach jeżdżąc w terenie. Jak jeździsz więcej w terenie z minimalną ilością asfaltu pomyśl o czymś innym (Nobby Nic, Geax Barro Moutain).
rybciasum Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Race kingi na suche warunki, na sypki piasek, ideał, dobra opona napędowa, gorzej z trakcją, połącz rocket rona z przodu, race kinga z tyłu
lisek850 Napisano 29 Listopada 2012 Autor Napisano 29 Listopada 2012 głownie chodzi mi o jazdę w terenie lasy szutry góry...
PiotrekJ Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Jak juz ktos napisal - RR na przod, Rk na tyl. Do Twoich warunkow jazdy powinno byc ok. Ewentualnie pomysl nad zmiana RK na XKinga Continentala.
GhOsTwrc Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 warto jeszcze rozwazyc zakup geax saguaro. Rocket Ron zbyt szybko sie zuzywa zwlaszcza z tylu
solo83 Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Polecam bardzo zestaw RK na tył i Saguaro na przód. Ja używam wersji 2.2 i jest rewelacja bardzo uniwersalne opony tylko błoto nie jest ich żywiołem. RR bardzo szybko się ściera na asfalcie choć trzyma lepiej od Saguaro.
GhOsTwrc Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 problmem Rk z tylu jest podatnosc na uszkodzenia. Ale ma niskie opory toczenia i wysoka odpornosc na scieranie.
lisek850 Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Napisano 1 Grudnia 2012 na RR już jeździłem i wiem ze szybko się ściera...chcę mieć lekki rower i GEAX jakoś mi się nie widzi. to prawda że RR szybko się ściera na asfalcie ale ja asfaltu mam bardzo mało. głownie to maratony górskie a wokół domu to lasy szutry i polne drogi.
edi7777 Napisano 1 Grudnia 2012 Napisano 1 Grudnia 2012 Sam ostatnio wybierałem między x-king i roro. Wybrałem roro 2.25 evo bo były względnie okazyjne cenowo. Następnym razem pewnie wezmę x-kinga z ciekawości. Wcześniej miałem rara 2.25 i też się szybko starły także chyba już taki urok schwalbe. Na maratonach wydaje mi się, że raczej więcej osób jeździ na x-kingach to może z nimi spróbuj.
lisek850 Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Napisano 1 Grudnia 2012 pytanie jak z oporami toczenia na X KINGACH?jezdzi ktos?
GhOsTwrc Napisano 1 Grudnia 2012 Napisano 1 Grudnia 2012 Jest watek o X kingac na forum poszukaj......
miskov17 Napisano 3 Grudnia 2012 Napisano 3 Grudnia 2012 Kup RK 2.2, najlepiej racesport/supersonic, przy niskim ciśnieniu pozwala na więcej niż się wydaje a jak na wyścigową oponę zużywa się b. wolno. Jedna z najlepszych opon napędowych.
lisek850 Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Napisano 9 Grudnia 2012 OK pomyśle tylko boje sie przecięć bocznych przy wersji racesport czy supersonic...ciekawe czy tak samo dobrze sie sprawuje przy wersji protection?
MokryxD Napisano 9 Grudnia 2012 Napisano 9 Grudnia 2012 Jeżeli nie walczysz o każdy gram to weź zwykłe zwijane. Dużo tańsze od tych wersji, nawet jak uszkodzisz to wymienisz niskim kosztem.
lisek850 Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Napisano 9 Grudnia 2012 myśle że zdecyduje sie na Rocket RON 2,25 na przód (wychodzi w 2013 roku nowy model być może trwalszy) i na tył Race King 2,2
miskov17 Napisano 9 Grudnia 2012 Napisano 9 Grudnia 2012 OK pomyśle tylko boje sie przecięć bocznych przy wersji racesport czy supersonic...ciekawe czy tak samo dobrze sie sprawuje przy wersji protection? Pomiędzy RS i protection nie ma różnicy jeśli chodzi o jazdę, wszystko zależy w jakim terenie masz zamiar jeździć. Zestaw jaki zaproponowałeś jest naprawdę ok, sam sobie taki zachwalałem. Tylko znów RoRo też ma szmaciane ścianki... Jeżeli nie walczysz o każdy gram to weź zwykłe zwijane. Dużo tańsze od tych wersji, nawet jak uszkodzisz to wymienisz niskim kosztem. Zwykłe zwijane mają dużo gorszy oplot i są zrobione z innej mieszanki gumy, wbrew pozorom dość dużo to zmienia.
MokryxD Napisano 9 Grudnia 2012 Napisano 9 Grudnia 2012 @miskov17 Nie wiedziałem o tej różnicy mieszanek. Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie i wprowadzenie w błąd.
Mod Team Puklus Napisano 10 Grudnia 2012 Mod Team Napisano 10 Grudnia 2012 Ja chce zaznaczyć ze RoRo na mokrym asfalcie tańczą jak baletnica ... szybko sie kończą nawet z przodu ale za to nieźle trzymają w terenie rzecz jasna
dery Napisano 10 Grudnia 2012 Napisano 10 Grudnia 2012 A może RoRo na przód a na tył X-Kinga ?>br> A może warto rozważyc MAxxisa CrossMarka ?
premier2 Napisano 10 Grudnia 2012 Napisano 10 Grudnia 2012 głownie to maratony górskie a wokół domu to lasy szutry i polne drogi. tutaj Crossmark się nie sprawdzi. Tzn na pola i szutry będzie OK, ale nie na górskie maratony
Rulez Napisano 10 Grudnia 2012 Napisano 10 Grudnia 2012 Nie wiem coś się uparł na te Race Kingi, X-King ma niewiele większe opory toczenia ale jest dużo bardziej uniwersalna.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.