tekzas Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Witam, dnia 31 maja 2012 potrącił mnie samochód, kiedy jechałem na rowerze. Wyjeżdżał z impetem z bramy. Wyjazd był za krzakami, w ogóle nie oznaczony, o nawierzchni brukowej. Przekoziołkowałem po masce (na której zostały po mnie dwa małe wgniecenia), samochód uszkodził mi rower. Byłem potłuczony i w szoku, nikt nie wezwał karetki pogotowia. Za to kierowca wezwał policję. Podsunęli mi coś do podpisania, nawet nie wiem co to było. Kierowca mnie zakrzyczał i nie dawał mi dojść do głosu. Wlepili mi mandat na 500 zł, który zapłaciłem dla świętego spokoju. Przez 6 miesięcy nic się nie działo. Dziś dostałem wezwanie do zapłaty z PZU, prawie 1000 zł za starego rzęcha (nie widziałem żadnych rachunków za naprawę, ani protokołu uszkodzeń samochodu). Dali mi 3 dni robocze do zapłaty tej kwoty. Jestem studentem, nie pracuję, utrzymuje mnie tylko mama, która niewiele zarabia. Co mam robić? Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Proszę, pomóżcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 To co podpisałeś, to było najprawdopodobniej przyznanie się do winy oraz, że ponosisz koszty naprawy itp. Tak więc w podanej przez Ciebie sytuacji raczej niewiele można już zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iza121 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 a w momencie, gdy potrącił Cię samochód byłeś na chodniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 pierwsze pytanie, jechałeś jezdnią czy chodnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...