pablo102425 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Zastanawiam się nad zmianą dętek na fossa, nistety są one tylko z wentylem pesta. Stąd moje pytanie czy wentyl presta będzie dobrze siedział w obręczy pod wentyl samochodowy (obręcze Mavic 317disc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Przecież dosłownie za grosze można kupić w sklepie rowerowym "kapturki", które pozwalają użyć dętki z zaworem presta do obręczy z otworem pod wentyl samochodowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 a czy warto zmieniać na te dętki ,? nie którzy piszą że to niezaspecjalny wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Nie wiedziałem o takich kapturkach i nawet nie wpadłem na to że coś takiego może być z tego zwględu że nigdy tego nie używałem. W rowerze MTB i zjazdowym zawsze miałem samochodowe a w szosówce tylko presta i nie musiałem zmeniać. Nawet gdy foss nie zda egzaminu (warto spóbować) to zostanę pzy samochodowych. Mógłby ktoś zalinkować jakieś zdjęcie jak te "kapturki" wogóle wyglądają żebym wiedział czego szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Już pisząc pierwszego posta starałem się znaleźć jakiś link, ale nie udało mi się. Są to maleńkie, czarne, praktycznie nic nie ważące, plastikowe "kołeczki" które wciska się w obręcz dzięki czemu otwór w niej redukuje się do średnicy presty. Jakiś czas temu kupiłem obręcze Mavica -oczywiście nowe- i były w nich otwory pod zawór szmochodowy i te redukcje już były umieszczone przez producenta. Niedawno kupiłem nowy rower z obręczami Mavica i było tak samo: obręcze miały owory pod wentyl samochodowy, wsadzone redukcje i zmontowane dęki z prestą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RTUT Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Popytaj w serwisie chłopaki na pewno będą mieli. Te kapturki tak w ogóle to zawsze są razem z obręczami mavica jak się kupuje je luzem. Czasami na kapturki mówią też adaptery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Coś znalazłem, może innym się przyda kiedyś. http://flcimages.co.uk/dbimages/7617/mavic-valve-hole-adapter---pair-medium.jpg Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos102 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 a czy warto zmieniać na te dętki ,? Jeżdżę na tych i na tych.Jedyna różnica to taka,że z AV z "marszu" podjeżdżasz na jakąkolwiek stację i pompujesz oponę,a przy SV trzeba mieć reduktor.Niby mała rzecz ale podejrzewam,że nie tylko mnie ale wielu innym na forum zdarzyło się zapomnieć jej wziąć ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Znalazłem. Tak to wygląda: http://www.sjscycles.co.uk/mavic-rim-valve-hole-drilling-converter-insert-schraeder-to-presta-prod3335/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Są nawet specjalne metalowe nakrętki z redukcją otworu http://www.roseversand.com/article/valve-adapter/aid:23172 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.