Basiq Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Jestem kompletnie zielony w temacie kolarstwa szosowego które mam zamiar uprawiać przez najbliższe cztery miesiące. Obecnie mam coś takiego, jednakże jazda na nich kiedy odrobinę asfalt zmoknie jazda na nich przypomina bardziej łyżwiarstwo figurowe na rowerze a niżeli kolarstwo szosowe;) Opon poszukuję takich jak w temacie i możliwie na zimę w cenie do 150-200 zł za komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Isonic Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Dobre deszczówki jakich kiedyś używałem to vittoria zaffiro 25c Obecnie nie są drogie coś chyba koło 60zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adas651 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 schwalbe ultremo aqua lecz ich cena moze przekroczyć 200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Detonator - w deszczu spisują się idealnie! Miałem w ostrym z tyłu, dało się hamowac nie skidując, to wyczyn. Wcześniej za nic nie mogłem wyhamować jak deszcz mnie złapał, tutaj w ulewie nawet nie zwalniałem, naprawdę przyczepny kapeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 akurat detonatory maja zla renome na mokrym, slyszane od wielu osob z peletonu. choc samemu nic nie polece, bo po prostu nie stosuje dedykowanych opon na mokre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...