Batman Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Jestem nowicjuszem w jeżdżeniu w SPD. Poczytałem trochę, poustawiałem i wyjechałem. Z lewą stopą jest wszystko ok ale z prawą już nie. Po około dwóch km (za każdym razem jak wyjadę) zaczynam odczuwać ból w tym miejscu: rodzaj bólu bym opisał jako zmęczeniowy, żaden ostry, kłujący, nagły. Dodam jeszcze, że mam wrażenie, że ta prawa stopa jak jest wpięta to mam wrażenie jakby się za bardzo wyginała ku temu miejscu. Czyli patrząc na stopę od tylu jakby za bardzo wyginała się w osi pionowej za bardzo na zewnątrz (w prawo). Moje pytanie brzmi: - czy można to zniwelować - w jaki sposób mogę próbować ustawić but Na koniec dodam, że jak wypnę but to ból mija, tak samo jak przestanę pedałować prawą nogą mimo tego, że but jest wpięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
francik83 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 but ustawiasz przesuwając blok bliżej palców lub bliżej piety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 13 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Spróbuj piętę bliżej korby, znaczy palce bardziej na zewnątrz. Bloki nie muszą być ustawione tak samo w obu butach, stopy nie są równe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Blok możesz ustawić w dość szerokim zakresie- możesz przesunąć do przodu lub do tyłu, w lewo lub w prawo, bądź obrócić o pewien kąt. U Ciebie ból jest spowodowany prawdopodobnie przez złe ustawienie prawo-lewo i w tym zakresie najpierw spróbuj poeksperymentować z tym blokiem. Michuuu ma rację, stopy (zresztą nie tylko) nie są symetryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...