Skocz do zawartości

[Trening] trening kolarski w połączeniu z innymi dyscyplinami

maciej1408

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam kilka pytanek, ale zacznę od tego, że jeździć zacząłem 3,5 roku temu (tak na poważnie, wyścigi, prawie codziennie treningi itd. czyli w moim przypadku w wieku nie całych 13 lat ) no i można powiedzieć że zrobiłem sobie przerwę z kolarstwem bo od lipca nie przejechałem więcej niż 1000 km.. Zaczęła się szkoła średnia no i trochę więcej innych zainteresowań a zrezygnowałem z kolarstwa w klubie.. Tyle, że teraz zacząłem robić dużo innych rzeczy, takich jak: siłownia, basen i kick boxing (czasem również bieganie, ale rzadziej). Od przyszłego sezonu chcę zacząć jeździć na maratony mtb, w czym nie mam doświadczenia, bo wcześniej śmigałem głównie na szosie i torze.

A więc chodzi o to, jak mogę połączyć te wszystkie dyscypliny do kupy, ale żeby nie być najsłabszym w kolarstwie? Nie chcę znów wygrywać tych maratonów, chociaż nie powiem, że nie chciałbym być w 6 chociaż w kategorii :P

Już nie długo bym musiał zacząć jeździć więc wrzucę swój obecny rozkład tygodnia:

Poniedziałek: siłownia

Wtorek: K1

Środa: basen

Czwartek: siłownia

Piątek: K1

Sobota: siłownia

Niedziela: -

No tyle, że z siłowni czasem rezygnuje jak czuję że tracę siły z treningu na trening (np. teraz już od ponad tygodnia siłowni nie odwiedzałem) No i pomyślałem, żeby chociaż do końca grudnia robić tak:

Poniedziałek: siłownia

Wtorek: K1

Środa: basen

Czwartek: siłownia i rower

Piątek: K1

Sobota: siłownia i rower

Niedziela: rower

Więc pytania:

1.Nie za mało roweru?

2.Czy nie zajadę się na takim planie?

3. Czy z czasem będę musiał zrezygnować z innych treningów na korzyść roweru?

No i niewiem, napiszcie jeszcze co o tym sądzicie..

aa no i zapomniałem dopisać. Wiem, że będzie ciężko no ale zależy mi na wszystkich tych rzeczach.. Ewentualnie na wiosnę będę mógł trochę z tej siłowni zrezygnować.. ;)