Skocz do zawartości

[przednia lampka] Od 300zł do ... oraz minimum 1000 lumenów


PORSCHE

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakie polecacie lampki rowerowe które kosztują swoje czyli minimum te 300zł oraz posiadają minimum 1000 lumenów. Wklejajcie linku lub nazwy lub Wasze opinie. Dokładniejsze info będę szukał już sam. Mam zamiar kupić lampkę typu Niteye lub Lupine i szukam innych konkurencyjnych typów. Najlepiej aby lampki miały zasilanie mocowane na ramie bo te z akumulatorkami w lampce przeważnie krótko trzymają na wysokim trybie świecenia.

Napisano

Trzeba rozróżnić to co maksymalnie według dokumentacji daje dioda - zazwyczaj ten parametr zawarty jest w opisie sprzedawanej latarki, a tym co rzeczywiście daje układ jako całość czyli wydajność ogniwa, sterownik diody, chłodzenie diody ...

Marketing to jedno a dane rzeczywiste to drugie.

 

Pozdro

Napisano

Wyluzujcie z tymi lumenami podawanymi przez sprzedawców - w większości to "chłyt małtetinowy" wink.gif

 

1000lumenów z latarki ultrafire xml t6. Tak podawał sprzedawca, a co się okazało dioda xml t6 pzy 3A ma 900lm, moja gdy dorwałem miernik miała po przeliczeniu około 500, w sumie nie jestem zły bo daje rade i nieraz zgasiłem długie w autach z naprzeciwka.

 

Od 300 do... to może być magicshine z dealextreme, tylko trzeba poptrzeć, które modele są najmniej awaryjne, z chinolami różnie to bywa.

ALBO

 

Bocialarka 720lm jest na allegro z neutralną diodą, da rade lepiej od wszystkich super lumenowych lampek z aledrogo, niestety nie wiem jak świeci musiałby się ktoś wypowidziec kto to ma. Albo coś mega

Polski projekt custom, Lampa LED Rosomak 2900lm (2776744868) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

i słońce w małej obudowie w rowerze :D (projekt rosomak od Bociana) 2900lumenów istne działo fotonowe, tylko ta cena...

Napisano
Yhymmm 1000lm z 1 XM-L

 

Można, nawet dużo taniej niż 300 PLN, tylko trzeba kupić nie latarkę prosto z Chin, a modyfikowaną... Ludzie uprawiają taki proceder na Allegro (przykład). Żeby sprawdzić bardzo orientacyjnie ile lm daje dioda, to trzeba sobie naładować ogniwo na full i rozładować je w latarce mierząc czas. Z prostej kalkulacji pojemność ogniwa przez czas wyjdzie jaki prąd płynie przez diodę (średni). Wtedy wiadomo czy latarka jest bliska maksymalnej wydajności czy nie. A jak ktoś chce mierzyć lm z aptekarską dokładnością - no to cóż. Trzeba się zaopatrzyć w stosowny przyrząd.

 

Ja kupiłem dwie latarki prosto z chin. Okazało się, że dają około 400 lm... Toteż zakupiłem obecnie latarki modyfikowane. Różnica jest znaczna. 320 PLN za dwie modyfikowane latarki to dobra cena i niezłe oświetlenie. Potem już tylko MagicShine. Po drodze nie ma nic rozsądnego w rozsądnej cenie.

Napisano

Mam Nityey B20 i polecam

sprawdza się lepiej od Magicshine MJ-872. Lepsza informacja ile pozostało w bateriach, ma też sterowanie na slilikonowym pasku, który można przyczepić gdzie się podoba blisko pod ręką :) Kosztuje swoje, ale zrobiona jest bardzo konkretnie. Połączenie pakietu aku z lampką jest skręcane, a nie tylko wtykane. Też się zastanawiałem czy Nityey B20 czy Magicshine MJ880 bo były w tej samej cenie 649,- Magic ma cięższe aku bo tam jest ich aż 6. Drugie te ich 2000lm to można wsadzić między bajki :) Trzecie mocowanie lampki na kierownicy za pomocą gumki osz... chyba ściągneli od sigmy i ich mocowanie liczników. No pal sześć licznik jeszcze można darować na tej gumce, ale nie lampkę.
Napisano

Allegro => MTE MC-G33 OŚWIETLENIE PRO NA ROWER XM-L 1000LUMEN, on powiedział minimum 300 zł ;)

 

2 viagry, szklanka wódki, palec w odbyt i może zobaczy te 1000 lumenów - nawet ze zmodowanej latarki na 1 ledzie Cree XM-L U2 wyciągnięcie 1000 lumenów jest niemożliwe - albo nie wyciągnie zasilanie, albo led ze względu na przegrzanie... Taka jest rzeczywistość towaru sprzedawanego na DX / Allegro / Ebay.

Napisano

...Trzecie mocowanie lampki na kierownicy za pomocą gumki osz... chyba ściągneli od sigmy i ich mocowanie liczników. No pal sześć licznik jeszcze można darować na tej gumce, ale nie lampkę.

 

Bo poniewaź gdyż???

Możesz jakoś uzasadnić to negatywne nastawienie do mocowania za pomocą gumki?

 

Bo ja, z perspektywy tych 7 miesięcy użytkowania, nie mogę złego słowa o tym powiedzieć. Jak ustawisz - tak "siedzi" na kierownicy. Nie ma mowy o przesuwaniu się pod wpływem drgań.

Napisano

Bo gumki mają to do siebie, że lubią się rozciągać :) i parcieją na słońcu no chyba, że się zdejmuje na jazdę za dnia i zakłada wieczorem. Miałem też ze dwa liczniki sigmy z tymi gumkami i powiedziałem nigdy więcej. A jak jest podczas przełańczania trybów czy też jest tak sztywno jak przyciśniesz? Może MJ880 jest lepiej bo ma z góry przełącznik, ale w tych co jest od tyłu... Nawet jak dwoma zipami dobrze zasiągniesz licznik czy coś innego na kierownicy to da się przekręcić bo jest dość śliska więc ta gumka raczej mocniej nie ściska jak opaska zip. Wybrałem sprawdzony sposób jaki ma nityey b20 pasek zaciskowy.

Napisano

Mam Nityey B20 i polecam

 

Fajny jest tez model niteye b30 lepiej doświetla boki. To teraz mam dylemat niteye b30 czy b20 czy MJ-880. W MJ podoba mi się włącznik no i te 2000 lumenów. Nawet jak tyle nie ma, a np. 1500 to i tak świeci lepiej niż niteye. Tryby światła też są lepsze w górę i dół, a w Niteye dochodzi jeszcze migające.

Napisano

Bombowiec B20 :) świeci naprawdę szeroko, ale jak chcesz jeszcze więcej

 

Nie więcej ale mniej. B30 jest słabsza od B20. Zrób filmik jak działa pilot w B20 i jak zapalają się te tryby.

Napisano
Fajny jest tez model niteye b30 lepiej doświetla boki.

Chodziło mi o szerokość i Tobie chyba też ;), a nie ilość światła. Póki co choroba mnie dopadła i nie mam jak, jak się pozbieram to zgram coś. Tryby się zapalają normalnie, przytrzymujesz przycisk przez moment na pilocie albo lampce i zapala się na max, a później możesz sobie zmienić na 50% albo 10%. Strobo robi się przez przytrzymanie przycisku wąłczania przez moment, przy włączonej, mrygają diody na zmiane czyli jest 600lumenów przy strobo.

Napisano

Bo gumki mają to do siebie, że lubią się rozciągać :) i parcieją na słońcu no chyba, że się zdejmuje na jazdę za dnia i zakłada wieczorem...

 

Hmmm... To ja mam chyba jakieś inne te gumki... ;)

 

Posiadany przeze mnie licznik to Sigma BC 1200 kupiony zdaje się w 2004 r.

Samo mocowanie licznika (te na gumkę) nigdy nie zdejmowane. Czy to słońce, czy deszcz, czy upał, czy mróz "siedzi" non stop na kierownicy. Gumka mocująca oryginał z zestawu - cała, zdrowa.

To samo z czujnikiem licznika montowanym na amortyzatorze - oryginalna gumka z zestawu.

 

Więc chyba nie jest tak źle z tymi gumeczkami. :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...