Root Admin Mieciu Napisano 8 Listopada 2012 Root Admin Napisano 8 Listopada 2012 Ciąg dalszy tematu http://www.forumrowerowe.org/topic/33544-budowa-ostrego-kola-rady-i-porady/
dao Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 Pytanie do oblatanych sprzętowo - szukam blatu pod gruby łańcuch do korby rx100. Najchętniej bym chciał koloru srebrnego z 53z, ale mniejsze do 48z też mogą być. Budżet tak do 200 zł.
Pasiasty Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 Velosolo: http://velosolo.co.uk/shopcrank.html
maciek190 Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 pytanie do marianoitaliano bo widziałem w innym temacie że rwał anodę z obręczy: w jakim nauczyniu zanurzałeś obręcz, by weszła cała, na ile ją zostawiłeś i ile wsypać kreta na litr? będzie polerka Taurusa i sh 1050:D
Varg Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 ja gdy polerowałem campy atlanta . ułożyłem obręcz na dykcie zrobiłem hardy roztwór - tak że aż kipił nakładałem go pędzlem - pędzel zjadło na grobo i partiami. niestety nie dysponowałem basenem
maciek190 Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 no właśnie nie wiem jak ma być hardy. wsypać trochę do wody czy zakropić wodą proszek:D?
Varg Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 zakrop, ja już eksperymentowałem z roztworami , raz moczyłem w "przesyconym"
Hablababla15 Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 Tylko nie rób tego w domu ! Ktoś tu kiedyś opowiadał że jak sporządził "miksture" to musiał uciekać z garażu tak dymiła.
maciek190 Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 ok, to obręcze załątwione. Ile wsypać na ile litrów jeśli będę chciał ściągać z korby i blatu csepel(o ile można) i ile te częśći trzymać w roztworze ?
dao Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 Velosolo: http://velosolo.co.uk/shopcrank.html pamiętam, że kilka osób planowało zrobić zakup grupowy, jakieś opinie?
pjetr Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 z grupowym to nie wiem, ale ja robiłem zakup na własną rękę i pozytywnie wszystko. czekałem 2,3 dni.
marianoitaliano Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 Każdy się pyta skąd wziąć tak duże naczynie żeby wykąpać obręcz w krecie. Ja robiłem to w starej blaszce do ciasta. Szok? Wystarczy chwilę pomyśleć i jest milion rozwiązań. Blaszkę ustawiamy pod kątem, wtedy wystarczy z 0,5-1 litra roztworu i co chwilę obracamy obręcz. A co do proporcji to nie ma żadnych ustalonych. Jak się boisz to wsypuj po troszku kreta do wody. Jak nie żre anody, to znak że trzeba dosypać kreta. A jak zrobisz szatańsko mocny roztwór to też dobrze, bo szybciej Ci zejdzie anoda. Tylko ze strachu przed bulgoczącą syczącą cieczą i dymem, nie zostaw elementu w krecie i nie uciekaj, jak już to uciekaj z tym elementem, bo może Ci wyżreć za dużo. PODSTAWOWA SPRAWA DLA LAIKÓW! Używajcie rękawiczek gumowych i to jak najdłuższych. Raz jak mi skapnęło trochę roztworu na rękę to zrobiła się dziura w skórze, bliznę mam do dzisiaj. W takim przypadku trzeba porządnie opłukać miejsce bieżącą wodą i to jak najszybciej.
maciek190 Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 pomazałem obręcz pędzelkiem, teraz anoda jest w kropki, łatwo schodzi używając papieru wodnego 1000, trzeć czy powtórzyć kreta? jednak nie schodzi.... twarda jakaś, z korby od razu schodziło, jutro powtórzę operację
Varg Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 mam bo wsadziłem ryj pod kran od razu btw. NIEPOLECAM odżywiania oczu kretem , scansolem czy 3v3. taa poleruj teraz papierem.
Tad3k Napisano 11 Listopada 2012 Napisano 11 Listopada 2012 Ktoś miał styczność z tymi blatami? http://velosolo.co.uk/royce.html http://velosolo.co.uk/vstrackringpol.html Jeżeli tak, to prosiłbym o jakąś recenzję
poul92 Napisano 12 Listopada 2012 Napisano 12 Listopada 2012 Ja mam ten drugi pod BCD130 46z, blat prosty solidy, naprawdę nie mam do niego żadnych zastrzerzeń. Paczkę z blatem miałem po tygodniu od wpłaty pieniędzy
cyrax84pl Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Mam pytanko odnośnie zastosowania w OK korby z wieloklinem (konkretnie mini isis/power spline). Co jakiś czas trafiają się na allegro same ramiona korby Truvativ IsoFlow Road w atrakcyjnej cenie (ramiona identyczne jak na tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=2773103167 ale bez tarcz). Pod dokupieniu blatu (np. CSepel) i suportu byłby fajny (moim zdaniem) zestaw napędowy. W związku z tym pytanie czy pchać się w ten system czy lepiej poszukać czegoś na tradycyjny kwadrat. Z góry dzękuję za jakieś informacje. Dodam, że przeczytałem cały temat odnośnie budowy OK i nie znalazłem żadnych informacji dotyczących tego standardu mocowania.
Tad3k Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Ja mam ten drugi pod BCD130 46z, blat prosty solidy, naprawdę nie mam do niego żadnych zastrzerzeń. Paczkę z blatem miałem po tygodniu od wpłaty pieniędzy Ok, dzięki za informacje
Pasiasty Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Mam pytanko odnośnie zastosowania w OK korby z wieloklinem (konkretnie mini isis/power spline). Co jakiś czas trafiają się na allegro same ramiona korby Truvativ IsoFlow Road w atrakcyjnej cenie (ramiona identyczne jak na tej aukcji http://allegro.pl/sh...item=2773103167 ale bez tarcz). Pod dokupieniu blatu (np. CSepel) i suportu byłby fajny (moim zdaniem) zestaw napędowy. W związku z tym pytanie czy pchać się w ten system czy lepiej poszukać czegoś na tradycyjny kwadrat. Z góry dzękuję za jakieś informacje. Dodam, że przeczytałem cały temat odnośnie budowy OK i nie znalazłem żadnych informacji dotyczących tego standardu mocowania. Bo zły temat czytałeś tutaj: http://www.forumrowerowe.org/topic/113256-korbymighty-czy-warto/page__st__40
mrrurek Napisano 15 Listopada 2012 Napisano 15 Listopada 2012 Takie może i lamerskie pytanie ale nie mogę się doszukać w internecie info. Ile ważą przeciętny komplet 32 szprych? Takich zwyczajnych niecieniowanych nierdzewek. Bo tak się zastanawiam czy waga 255 gram dla 32 szprych to dużo czy też nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.