Skocz do zawartości

[śruba] banjo shimano


CzikO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

Pisze do was już w całkowitej rozpaczy :/ Otóż to że na dniach będę żenić klamki xt 2012r i zaciski saint m810 (4 tłoczkowe). Problem polega na tym że kupiłem nowe zaciski i nowe przewody shimano xtr bh96 gdzie ani w jednym ani drugim nie ma śrub łączących banjo z zaciskiem

w załączniku dodaje zdjęcie.

Pisze od dwóch dni po wszystkich sklepach i serwisach i każdy odpisuje że to tylko z przewodami. A ja w przewodach nie miałem ( nie wiadomo dlaczego).

Może ktoś z was miał podobny problem i go jakoś rozwiązał?

Zastanawiałem się już nad zrobieniem takiej śruby, ale nie wiem jak będzie z wytrzymałością.

 

Jeśli ktoś miał by takie śruby na zbyciu to z radością kupię 2 sztuki. Pozdrawiam.

post-138804-0-71658800-1352363559_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie umiał pomóc to trudno. Sprawę rozwiązałem sam bo zrobiłem sobie te śruby na tokarce. Jeden zacisk saint m-810 ożeniony z klamką xt m-785. Początkowo był spory skok klamki nawet po prawidłowym odpowietrzeniu układu, ale dopuściłem trochę oleju od strony zacisku i klamki teraz są twarde jak nigdy (może komuś się ta informacja przyda w przyszłości ). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zacisku SAINT'a powinieneś zamontować przewód SM-BH80 gdyż właśnie taki jest dedykowany do zacisku cztero tłoczkowego Shimano. Jak byś kupił właśnie taki przewód to w zestawie miał być banjo i wydaje mi się, że dedykowany przewód działał by lepiej niż XTR który jest do dwu tłoczkowego zacisku, może jednak nie ma to żadnego znaczenia. Skoro masz twardą klamkę i wszystko dział lux no to git :thumbsup: oby tylko nic Ci nie ciekło z zacisku. Swoją drogą chyba oryginalna śruba jest nie do dostania poza zestawem przewodów BH80... nawet u dealera ale znalazłem coś takiego:

 

http://ctbike.pl/unex-zestaw-do-skracania-przewodow-hamulcowych-shimano-formula-hayes.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdziwiłem się że w przewodach tak wysokiej klasy jak xtr bh96 które obiegowo słyną za najsztywniejsze i najtwardsze nie było tych nieszczęsnych śrubek :/ Te przewody też mają końcówki banjo więc śruby powinny być w zestawie. Moim zdaniem nie ma tu znaczenia jaki przewód do saint. Najważniejsza tu jest klamka która daje odpowiednią ilość oleju do zacisku przy takim a nie innym skoku dźwigni.

Kontaktowałem się z Shimano Polska i powiedzieli że idzie kupić u nich w cenie 24zł szt ale w tej chwili nie mają na magazynie. Olałem to ( 24 zł za małą śrubkę to przesada) i zrobiłem sobie sam :) Na razie nic nie cieknie i myślę że zasada działania jest ta sama co w oryginale to powinno być dobrze.

 

Zrobię fotki to wrzucę pokazać :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...