CzikO Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 Witam forumowiczów. Pisze do was już w całkowitej rozpaczy :/ Otóż to że na dniach będę żenić klamki xt 2012r i zaciski saint m810 (4 tłoczkowe). Problem polega na tym że kupiłem nowe zaciski i nowe przewody shimano xtr bh96 gdzie ani w jednym ani drugim nie ma śrub łączących banjo z zaciskiem w załączniku dodaje zdjęcie. Pisze od dwóch dni po wszystkich sklepach i serwisach i każdy odpisuje że to tylko z przewodami. A ja w przewodach nie miałem ( nie wiadomo dlaczego). Może ktoś z was miał podobny problem i go jakoś rozwiązał? Zastanawiałem się już nad zrobieniem takiej śruby, ale nie wiem jak będzie z wytrzymałością. Jeśli ktoś miał by takie śruby na zbyciu to z radością kupię 2 sztuki. Pozdrawiam.
CzikO Napisano 9 Listopada 2012 Autor Napisano 9 Listopada 2012 Nikt nie umiał pomóc to trudno. Sprawę rozwiązałem sam bo zrobiłem sobie te śruby na tokarce. Jeden zacisk saint m-810 ożeniony z klamką xt m-785. Początkowo był spory skok klamki nawet po prawidłowym odpowietrzeniu układu, ale dopuściłem trochę oleju od strony zacisku i klamki teraz są twarde jak nigdy (może komuś się ta informacja przyda w przyszłości ). Pozdrawiam.
mixchris Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Do zacisku SAINT'a powinieneś zamontować przewód SM-BH80 gdyż właśnie taki jest dedykowany do zacisku cztero tłoczkowego Shimano. Jak byś kupił właśnie taki przewód to w zestawie miał być banjo i wydaje mi się, że dedykowany przewód działał by lepiej niż XTR który jest do dwu tłoczkowego zacisku, może jednak nie ma to żadnego znaczenia. Skoro masz twardą klamkę i wszystko dział lux no to git oby tylko nic Ci nie ciekło z zacisku. Swoją drogą chyba oryginalna śruba jest nie do dostania poza zestawem przewodów BH80... nawet u dealera ale znalazłem coś takiego: http://ctbike.pl/unex-zestaw-do-skracania-przewodow-hamulcowych-shimano-formula-hayes.html
CzikO Napisano 13 Listopada 2012 Autor Napisano 13 Listopada 2012 Zdziwiłem się że w przewodach tak wysokiej klasy jak xtr bh96 które obiegowo słyną za najsztywniejsze i najtwardsze nie było tych nieszczęsnych śrubek :/ Te przewody też mają końcówki banjo więc śruby powinny być w zestawie. Moim zdaniem nie ma tu znaczenia jaki przewód do saint. Najważniejsza tu jest klamka która daje odpowiednią ilość oleju do zacisku przy takim a nie innym skoku dźwigni. Kontaktowałem się z Shimano Polska i powiedzieli że idzie kupić u nich w cenie 24zł szt ale w tej chwili nie mają na magazynie. Olałem to ( 24 zł za małą śrubkę to przesada) i zrobiłem sobie sam Na razie nic nie cieknie i myślę że zasada działania jest ta sama co w oryginale to powinno być dobrze. Zrobię fotki to wrzucę pokazać
CzikO Napisano 14 Listopada 2012 Autor Napisano 14 Listopada 2012 I oto sam zacisk po montażu A tu sama śrubka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.