mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Witam, kupiłem nowe błotniki SKS Bluemels w kolorze czarnym. Problem jest taki, że strasznie się świecą. Chciałbym, żeby pasowały bardziej do roweru - tu mam lakier czarny matowy. Zwracam się o pomoc w 2 sprawach: 1. W jaki sposób mogę je zmatowić? 2. Czym pomalować na czarno pręty, które w standardzie są srebrne - czy starczy mi do tego zwykły spray czarny np to: http://www.elakiery.pl/prod/158,1364,2034,czarny-mat-poysk-spray-lakier-samochodowy-59095-59096 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Przetrzeć papierem ściernym o granulacji 600-800, odtłuścić i matowym czarnym w sprayu po całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekw Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 a nie lepiej pojeździć 2 tygodnie, aż się ubrudzą i zakurzą ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Tak jak pisze Michuuu, tylko nie spiesz się ze spreyem, kilka warstw cienkich bo Ci popłynie i brzydko będzie wyglądało. A co do prętów - zobacz jakie masz szprychy w srebrnych lepiej zginie srebrny pręt, w czarnych czarny (wtedy też go zmatowić przed malowaniem) Matowe błotniki są ok - giną w oczach na tle opony - sam tak zrobiłem ze swoimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Ja bym jednak nie matował papierem tylko włókniną : http://skleplakierniczy-kajots.istore.pl/pl/wloknina-scierna-indasa-do-matowania.html dużo łatwiej układa się na matowanej powierzchni, równo matuje bardziej skomplikowane kształty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 fakt tak w ogóle pomyślałem, że może się okazać iż po dobrym matowieniu (jeśli barwione są w masie) nie będzie potrzeby malowania ale to powinno wyjść w trakcie prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Tak po cichu też na to liczę, żeby obyło się bez malowania błotników, tylko same pręty i ewentualnie śruby. I oczywiście pojawia się kolejny zonk, jak tu przymocować przedni błotnik, bo cannony z headshokiem nie mają z przodu otworów montażowych (u góry widelca). Pewnie zakończy się na prowizorce z zipami i robieniem dziur w błotniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Ja bym jednak nie matował papierem tylko włókniną Wszelkie matowienie polegające na zniszczeniu powierzchni błyszczącej to nie będzie ten sam efekt, co położenie matowego lakieru. Ewentualnie zmatowić i położyć matowy lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Tak po cichu też na to liczę, żeby obyło się bez malowania błotników, tylko same pręty i ewentualnie śruby. I oczywiście pojawia się kolejny zonk, jak tu przymocować przedni błotnik, bo cannony z headshokiem nie mają z przodu otworów montażowych (u góry widelca). Pewnie zakończy się na prowizorce z zipami i robieniem dziur w błotniku pod spodem goleni masz śruby mocujące, dorabiasz do nich blaszki zgięte pod kątem prostym, i masz mocowanie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Ja mam pod spodem wentyl do pompowania amortyzatora (tuż nad oponą) i nic więcej. Tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 czy to wentyl? czy śruba? takiego amora nie rozbierałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Wentyl od amortyzatora, żeby go czasem dopompować muszę demontować przednie koło. Nie mam innego pomysłu jak otwory w błotniku i zipami go do ramion widelca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 jak masz piwoty to jeszcze podkówkę można założyć... ale to kombinowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Heh, nawet piwotów nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 W Twoim przypadku jedyne sensowne rozwiązanie jaki przychodzi mi do głowy, to... ...nie żeby kupić, ale DIY pokombinować na ten wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.