mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Witam, kupiłem nowe błotniki SKS Bluemels w kolorze czarnym. Problem jest taki, że strasznie się świecą. Chciałbym, żeby pasowały bardziej do roweru - tu mam lakier czarny matowy. Zwracam się o pomoc w 2 sprawach: 1. W jaki sposób mogę je zmatowić? 2. Czym pomalować na czarno pręty, które w standardzie są srebrne - czy starczy mi do tego zwykły spray czarny np to: http://www.elakiery.pl/prod/158,1364,2034,czarny-mat-poysk-spray-lakier-samochodowy-59095-59096
Mod Team michuuu Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Napisano 7 Listopada 2012 Przetrzeć papierem ściernym o granulacji 600-800, odtłuścić i matowym czarnym w sprayu po całości.
marekw Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 a nie lepiej pojeździć 2 tygodnie, aż się ubrudzą i zakurzą ??
Mod Team anarchy Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Napisano 7 Listopada 2012 Tak jak pisze Michuuu, tylko nie spiesz się ze spreyem, kilka warstw cienkich bo Ci popłynie i brzydko będzie wyglądało. A co do prętów - zobacz jakie masz szprychy w srebrnych lepiej zginie srebrny pręt, w czarnych czarny (wtedy też go zmatowić przed malowaniem) Matowe błotniki są ok - giną w oczach na tle opony - sam tak zrobiłem ze swoimi.
Rulez Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Ja bym jednak nie matował papierem tylko włókniną : http://skleplakierniczy-kajots.istore.pl/pl/wloknina-scierna-indasa-do-matowania.html dużo łatwiej układa się na matowanej powierzchni, równo matuje bardziej skomplikowane kształty.
Mod Team anarchy Napisano 7 Listopada 2012 Mod Team Napisano 7 Listopada 2012 fakt tak w ogóle pomyślałem, że może się okazać iż po dobrym matowieniu (jeśli barwione są w masie) nie będzie potrzeby malowania ale to powinno wyjść w trakcie prac.
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Napisano 7 Listopada 2012 Tak po cichu też na to liczę, żeby obyło się bez malowania błotników, tylko same pręty i ewentualnie śruby. I oczywiście pojawia się kolejny zonk, jak tu przymocować przedni błotnik, bo cannony z headshokiem nie mają z przodu otworów montażowych (u góry widelca). Pewnie zakończy się na prowizorce z zipami i robieniem dziur w błotniku
mklos1 Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Ja bym jednak nie matował papierem tylko włókniną Wszelkie matowienie polegające na zniszczeniu powierzchni błyszczącej to nie będzie ten sam efekt, co położenie matowego lakieru. Ewentualnie zmatowić i położyć matowy lakier.
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Tak po cichu też na to liczę, żeby obyło się bez malowania błotników, tylko same pręty i ewentualnie śruby. I oczywiście pojawia się kolejny zonk, jak tu przymocować przedni błotnik, bo cannony z headshokiem nie mają z przodu otworów montażowych (u góry widelca). Pewnie zakończy się na prowizorce z zipami i robieniem dziur w błotniku pod spodem goleni masz śruby mocujące, dorabiasz do nich blaszki zgięte pod kątem prostym, i masz mocowanie pozdro
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Napisano 7 Listopada 2012 Ja mam pod spodem wentyl do pompowania amortyzatora (tuż nad oponą) i nic więcej. Tak to wygląda:
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 czy to wentyl? czy śruba? takiego amora nie rozbierałem
mld80 Napisano 7 Listopada 2012 Autor Napisano 7 Listopada 2012 Wentyl od amortyzatora, żeby go czasem dopompować muszę demontować przednie koło. Nie mam innego pomysłu jak otwory w błotniku i zipami go do ramion widelca.
dovectra Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 jak masz piwoty to jeszcze podkówkę można założyć... ale to kombinowanie
dziobolek Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 W Twoim przypadku jedyne sensowne rozwiązanie jaki przychodzi mi do głowy, to... ...nie żeby kupić, ale DIY pokombinować na ten wzór.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.