Szymon90 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Witam, jako iż jestem dopiero początkującym rowerzystą a przymierzam się do wymiany amortyzatora do mojego Krossa a3 nasuwają mi się 2 pytanka, a mianowicie: 1) Kumpel zaproponował mi amorek Manitou Nixon w cenie 300 zł. I tu pojawia się pytanie czy warto ? 2) Czy jest możliwość zmiany skoku w owym amortyzatorze tak aby nie zepsuł geometrii roweru ? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Jeśli on jest w dobrym stanie, to jest wart sporo więcej niż te 300 PLN. Kilka modeli Shermanów miało zmianę skoku, pewnie Nixon też miał w niektórych wersjach (coś w stylu zmiana 110-130-150 mm), ale nawet jeśli ten egzemplarz nie ma, to można obok sprężyny negatywnej dołożyć jakąś tulejkę dystansową. Tyle że jeśli widelec jest sprężynowy, a nie powietrzny, to stanie się wtedy bardzo twardy. Za taką cenę to i ja bym chętnie taki widelec kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon90 Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 A jak jest z jego czułością, czy można porównać jego pracę z amortyzatorami powietrznymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Dowiedź się dokładnie co to za model. W Nixonach były różne systemy zmiany skoku, oraz różne tłumiki, wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. No i jeszcze kwestia stanu technicznego, jeżeli nie jest zniszczony to 300 zł jest dobrą ceną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...