Skocz do zawartości

[Amortyzator]Pod V-ki do 600 zł


Rekomendowane odpowiedzi

chce zmienic darta 3 na cos lepszego kwota do 600 zł, waga ok 90 kg glownie sciezki rowerowe

propozycje:

- jest nowy first air za 600zl

- moge szukac epicicona axona, skareba, tore, lecz z uzywkami roznie bywa, raz ze jest ich malo

- r7 wydaje sie byc poza zasiegiem

- jest jeszcze spinner sw7 nowy za okolo 400 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka na allegro Wrocławianin wystawił Sida z 2002r. w bardzo dobrym stanie.

Mega lekki i bardzo dobry amortyzator za 650zł (może da się utargować)

 

jbc też jestem z wrocławia.

 

Bacznie obserwuję wszystkie aukcje dotyczące sida, planuję kupić WC z 2009r. za ok 1200zł

 

tu masz link, atakuj ! http://www.allegro.pl/rock-shox-sid-dualair-i2773871712.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano · Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - Nawiązanie do pasta adriansocho
Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - Nawiązanie do pasta adriansocho

Ja jestem ciekaw, ile tak naprawdę waży RST First Air 26", przecież nie 1,95 kg, bo wersja 29" waży 1,83 kg wg producenta.

 

U mnie waga 1675g dla wersji tylko pod tarcze (DISC) z rurą sterową 20,5cm.

Odnośnik do komentarza

Co wy w ogóle opowiadacie :woot: SID z goleniami 32mm nie grzeszy sztywnością? Jest MEGA sztywny od dwóch lat na nim jeżdżę i ze sztywnością nie mam żadnych problemów. Używam mechaników BB7 w których można przybliżyć klocki naprawdę blisko tarczy i ja właśnie tak mam ustawione gdyż lubię kiedy klamka jest naprawdę twarda i nigdy jeszcze nie miałem okazji odczuć braku sztywności nawet przy ostrych zakrętach. Jest to amortyzator który zdobył najwięcej złotych medali i nie bez powodu jest nazywany królem amortyzatorów do XC. Wystarczy zerknąć na zawodników startujących na maratonach spora większość będzie miała właśnie SID'a. Przy wadze jaką ma sam amortyzator sztywność jest rewelacyjna. Jeżeli ktoś mówi, że SID nie jest sztywny to prawdopodobnie miał styczność z amorem gdzie już dawno temu trzeba było wymienić uszczelki kurzowe. Ja już wiem, że innego amora jak SID nie kupię bo jest bezkonkurencyjny. Oczywiście są jeszcze FOX'y ale ich cena jest ostro zawyżona i skutecznie odstrasza a poza tym działają liniowo czyli są miękkie jak poducha, oczywiście ma to swoje zalety ale w wyścigach lepiej jak dla mnie sprawdzają się amortyzatory progresywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kolego z Ząbek - poczytaj ze zrozumieniem to raz, nie napisałeś ile ważysz to dwa, a trzy na domiar tego wszystkiego jest takie, że Autor tematu pisząc o swoim stylu jazdy siłą rzeczy potrzebuje widelca charakteryzującego się bardziej komfortową pracą.

Żeby nie odbiegać od tematu, to dodam tylko, że miałem co prawda krótką styczność z tym widelcem ale jednak jakaś była. Składałem rower na zamówienie z tym widelcem i wykonałem kilka jazd testowych (dotarcie hamulców, końcowa regulacja itd) i bardzo negatywnie mnie zaskoczył dzwoniącą tarczą w zakrętach oraz lewą golenią która chciała się schować pod ramę przy hamowaniu tylko przednim hamulcem. Kolega owszem ważył coś w okolicy 75-78 kg więc mu powinien widelec przypasować ale wspólną decyzją hamulce tarczowe zastały zamienione na hydrauliczne v-ki. Ja zaś w owym czasie nie byłem jeszcze takim pączkiem jak teraz i ważyłem coś w okolicach 88 - 90 kg. Myślę, że po poście Puklusa nie będzie więcej pytań. Dodam tylko że po sezonie ów kolega skwapliwie zmienił ten widelec na Duke'a :)

I tak na marginesie do Autora - pytałeś mnie kiedyś o przeróbkę Darta na powietrze - teraz mam nieco więcej czasu i mogę się sprawą zająć ale wtedy to już na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warzę 75kg i przy tej wadzę nie ma najmniejszych problemów ze sztywnością a i przy wyższej wadze myślę, że problemu nie będzie. Mój SID to wersja pod V-ki gdyż kiedyś jeździłem na takowych hamulcach do puki nie pękła mi rama GF którą wymieniono mi na nową już bez piwotów :( i wtem musiałem z musu przejść na tarczówki i powiem szczerze, że przy starych hamulcach nie miałem żadnych problemów z ocieraniem itp. mrmorty obydwaj mam nadzieje mówimy o tym samym SID'zie mianowicie rocznik 2010 z goleniami 32mm. Miałeś nowego SID'a czy kupiłeś używanego? Tak jak mówiłem wyżej wiotkość amora może być spowodowana starymi uszczelkami kurzowymi. Dzwonienie hamulca mogło też być spowodowane wiotkością kół słyszałem, że tak bywa przy bardzo cieniowanych szprychach typu DT Revolution i kiepskim zapleceniem koła. Swoją drogą RS Duke charakteryzuję się gorszą pracą niż SID, jest cięższy o pół kilograma i grubość golenie to bodajże 30mm więc tym samym jest mniej sztywny. Chyba jednak mówisz o SID'zie który to miał 28mm górna golenie i tu muszę się zgodzić gdyż stary SID maił spore problemy ze sztywnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...