vitesse Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 chce zmienic darta 3 na cos lepszego kwota do 600 zł, waga ok 90 kg glownie sciezki rowerowe propozycje: - jest nowy first air za 600zl - moge szukac epicicona axona, skareba, tore, lecz z uzywkami roznie bywa, raz ze jest ich malo - r7 wydaje sie byc poza zasiegiem - jest jeszcze spinner sw7 nowy za okolo 400 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 · Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - No troche nie o tym temat był. Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - No troche nie o tym temat był. Ja jestem ciekaw, ile tak naprawdę waży RST First Air 26", przecież nie 1,95 kg, bo wersja 29" waży 1,83 kg wg producenta. Odnośnik do komentarza
vitesse Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 ROCK SHOX RECON SILVER TK nowy pod vki za 555 zł sie opłaca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Nie. Ciężkie i tępo pracuje. Ten First to, moim zdaniem, najlepsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 czyli w dalszym ciagu faworytem first jeszcze wypatrzylem Marzocchi XC 500 Eta 100 rowniez za 600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eastern Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 http://rowerowysklep...l_184_7121.html Poszukaj tam też bodajże widziałem wersję pod vki. 100zł taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 w airbike juz pod v-ki nie maja, wczoraj go kupilem za 500 zł ale dostalem telefon ze niestety zostalo to co zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 XC 500 ETA, czyli rocznik 2008. Nie warto, najgorsze wypusty Marzocchi. @Eastern Akurat wczoraj przegrzebałem ten sklep na wszystkie strony, wersji z pivotami nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vader Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Nie. Ciężkie i tępo pracuje. Ten First to, moim zdaniem, najlepsza opcja. a worto dolozyc 250zet do wersji solo air? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Recon Silver w ogóle jest słabo opłacalnym amortyzatorem. Jeśli Recon to tylko Gold (lub odpowiednik - w zależności od rocznika nazwy były inne) z tłumikiem MC. Tylko wtedy znów wkraczamy na poziom cenowy prawie-Reba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel95 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Siemka na allegro Wrocławianin wystawił Sida z 2002r. w bardzo dobrym stanie. Mega lekki i bardzo dobry amortyzator za 650zł (może da się utargować) jbc też jestem z wrocławia. Bacznie obserwuję wszystkie aukcje dotyczące sida, planuję kupić WC z 2009r. za ok 1200zł tu masz link, atakuj ! http://www.allegro.pl/rock-shox-sid-dualair-i2773871712.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 · Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - Nawiązanie do pasta adriansocho Ukryte przez Puklus, 8 Listopada 2012 - Nawiązanie do pasta adriansocho Ja jestem ciekaw, ile tak naprawdę waży RST First Air 26", przecież nie 1,95 kg, bo wersja 29" waży 1,83 kg wg producenta. U mnie waga 1675g dla wersji tylko pod tarcze (DISC) z rurą sterową 20,5cm. Odnośnik do komentarza
Fenthin Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Stary SID pod 90kg użytkownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 a nowszy sid 2010 pod moja wage sie nada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 a nowszy sid 2010 pod moja wage sie nada ? Ja słyszałem opinię, że pod kolarzem ważącym więcej niż 75 kg sid się robi wiotki (mało sztywny), ale mogło to też dotyczyć jednego ze starszych modeli. Bałbym się brać sida starszego niż 3 lata.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 To raczej o starszych modelach, później (chyba od 2009 roku) miały już golenie o średnicy 32 mm i ważyły jakieś 100 gram mniej od reby, a sztywnością jej raczej nie ustępowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 8 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 oj, oj ani stary Sid ani nowy nie grzeszą sztywnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Co wy w ogóle opowiadacie SID z goleniami 32mm nie grzeszy sztywnością? Jest MEGA sztywny od dwóch lat na nim jeżdżę i ze sztywnością nie mam żadnych problemów. Używam mechaników BB7 w których można przybliżyć klocki naprawdę blisko tarczy i ja właśnie tak mam ustawione gdyż lubię kiedy klamka jest naprawdę twarda i nigdy jeszcze nie miałem okazji odczuć braku sztywności nawet przy ostrych zakrętach. Jest to amortyzator który zdobył najwięcej złotych medali i nie bez powodu jest nazywany królem amortyzatorów do XC. Wystarczy zerknąć na zawodników startujących na maratonach spora większość będzie miała właśnie SID'a. Przy wadze jaką ma sam amortyzator sztywność jest rewelacyjna. Jeżeli ktoś mówi, że SID nie jest sztywny to prawdopodobnie miał styczność z amorem gdzie już dawno temu trzeba było wymienić uszczelki kurzowe. Ja już wiem, że innego amora jak SID nie kupię bo jest bezkonkurencyjny. Oczywiście są jeszcze FOX'y ale ich cena jest ostro zawyżona i skutecznie odstrasza a poza tym działają liniowo czyli są miękkie jak poducha, oczywiście ma to swoje zalety ale w wyścigach lepiej jak dla mnie sprawdzają się amortyzatory progresywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Ja tylko nieśmiało dodać pragnę ze przy Vkach jego wątła budowa ciała przemknie nie zauważona o ile takowa sie ukaże przy 90KG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Kolego z Ząbek - poczytaj ze zrozumieniem to raz, nie napisałeś ile ważysz to dwa, a trzy na domiar tego wszystkiego jest takie, że Autor tematu pisząc o swoim stylu jazdy siłą rzeczy potrzebuje widelca charakteryzującego się bardziej komfortową pracą. Żeby nie odbiegać od tematu, to dodam tylko, że miałem co prawda krótką styczność z tym widelcem ale jednak jakaś była. Składałem rower na zamówienie z tym widelcem i wykonałem kilka jazd testowych (dotarcie hamulców, końcowa regulacja itd) i bardzo negatywnie mnie zaskoczył dzwoniącą tarczą w zakrętach oraz lewą golenią która chciała się schować pod ramę przy hamowaniu tylko przednim hamulcem. Kolega owszem ważył coś w okolicy 75-78 kg więc mu powinien widelec przypasować ale wspólną decyzją hamulce tarczowe zastały zamienione na hydrauliczne v-ki. Ja zaś w owym czasie nie byłem jeszcze takim pączkiem jak teraz i ważyłem coś w okolicach 88 - 90 kg. Myślę, że po poście Puklusa nie będzie więcej pytań. Dodam tylko że po sezonie ów kolega skwapliwie zmienił ten widelec na Duke'a I tak na marginesie do Autora - pytałeś mnie kiedyś o przeróbkę Darta na powietrze - teraz mam nieco więcej czasu i mogę się sprawą zająć ale wtedy to już na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Warzę 75kg i przy tej wadzę nie ma najmniejszych problemów ze sztywnością a i przy wyższej wadze myślę, że problemu nie będzie. Mój SID to wersja pod V-ki gdyż kiedyś jeździłem na takowych hamulcach do puki nie pękła mi rama GF którą wymieniono mi na nową już bez piwotów i wtem musiałem z musu przejść na tarczówki i powiem szczerze, że przy starych hamulcach nie miałem żadnych problemów z ocieraniem itp. mrmorty obydwaj mam nadzieje mówimy o tym samym SID'zie mianowicie rocznik 2010 z goleniami 32mm. Miałeś nowego SID'a czy kupiłeś używanego? Tak jak mówiłem wyżej wiotkość amora może być spowodowana starymi uszczelkami kurzowymi. Dzwonienie hamulca mogło też być spowodowane wiotkością kół słyszałem, że tak bywa przy bardzo cieniowanych szprychach typu DT Revolution i kiepskim zapleceniem koła. Swoją drogą RS Duke charakteryzuję się gorszą pracą niż SID, jest cięższy o pół kilograma i grubość golenie to bodajże 30mm więc tym samym jest mniej sztywny. Chyba jednak mówisz o SID'zie który to miał 28mm górna golenie i tu muszę się zgodzić gdyż stary SID maił spore problemy ze sztywnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 temat mozna zamknac, kupilem wspomnianego wyzej sida od mixchris'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.