Skocz do zawartości

[koła 28"] Jaki komplet do 400 zł?

JaniszMTB

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Już niedługo zamierzam złożyć sobie rower crossowy. Ramę już mam upatrzoną dużo gratów mam, tylko teraz zastanawiają mnie koła.

Czy za 400 zł będę w stanie złożyć, bądź kupić w miarę dobre koła rowerowe w rozmiarze 28"? I czy będą na tyle wytrzymałe by dały radę pod jeźdźcem o wadze 95 kg?

Fakt jest taki że w temacie jestem zielony. Jeśli coś pomoże to rower będzie zrobiony na sztywno.

Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuję!

Złóż komplet:

piasty Novatec 751sb i 802sb

Obręcze AlexRims DH19

szprychy DT Champion, Sapim Leader lub Cn spoke

i spokojnie takie koła wytrzymają sporo km ;) cena w granicach 350zł

Miałem koła na obręczach AlexRims DH19 ze zwykłymi szprychami i po jakimś czasie zaczęły mi pękać szprychy.

Aktualnie mam te same obręcze do tego szprychy DT swiss champion albo revolution(nie jestem pewien które) z tym,że na piastach SLX.

Ważę ok 100kg i lubię czasami mocniej pojeździć,jak na razie bez niespodzianek,koła naprawdę spisują się rewelacyjnie.Zero centrowania,żadnych niespodziewanych pęknięć.Koła prościutkie i kręcą się bardzo dobrze.

Poszukaj dobrze na allegro bo nie wiem czy nie byłoby bardziej opłacalne kupić już gotowych kół.Do 400 zł powinieneś coś znaleźć.Chyba,że chcesz się bawić w składanie kół,ale to są dodatkowe koszta jak zaplecenie szprych,czas oczekiwania itp.No i najważniejsze zapleść koła też trzeba umieć :)

pozdr.

R/

Mam jeszcze jedno pytanie.O ile się nie mylę to długość szprych trzeba obliczyć. Zgadza się?

Edit: @dawid. Na alledrogo nie ma obręczy podanych przez ciebie w rozmiarze 28". Co do samych piast bardzo ciekawe cenowo. Oczywiście zapomniałem dodać że koła/obręcze/piasty pod V-ki. A co sądzicie o takich kółkach?

http://allegro.pl/kola-novatec-nt802sb-nt-802-sb-alexrims-dm24-dm-24-i2750823030.html

http://allegro.pl/kola-28-cali-novatec-nt802sb-alexrims-ace18-ace-18-i2750825822.html