Dworniok Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Witam! Jakie lekkie zaciski mi polecicie, w miare niskiej cenie. W tym temacie za bardzo się nie znam, a potrzebuje jak najlżejszego zacisku w dobrej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 3 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Dartmoor Bolt-on http://www.rowerowy.com/czesci/piasty/zacisk_bolt_on Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dworniok Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Sznib wielkie dzięki, o takie coś mi własnie chodziło. A masz może taki, co o nim sądzisz bo widziałem, że narzekają na wytrzymałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Tanie, lekkie, dużo kolorów i ładnie wyglądają na rowerze. http://www.bikekatalog.pl/2010/komponenty/552/Dartmoor.Bolt-On/ No chyba, że chcesz zaciski nie na ampulale? Dla mnie jednak jest to duży plus Mam je w rowerze już ponad 4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 3 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Biorąc pod uwagę koszt extralite 519zl i 29g, tanie i lekkie będą te tytanowe 200zl-36g o ile rozmawiamy o szybkozamykaczach bo tego nie sprecyzowałeś. 10g więcej i stówe mniej AEST Te bez wajchy będą lżejsze oraz dużo tańsze np te co podali sznib i mixchris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 (edytowane) Bolt on działają... wazne aby nie przesadzic z siłą dokrecenia bo można zerwac gwint w alu nakretce, nie mozna tez skrecic za slabo bo czuć utrate sztywności, tarcza 185 potrafi dodzwonić w zakrętach. Słowem złoty środek :-) Tanio lekko i na szybkozamykacz ... Velo | Części i akcesoria | Accent | Race Titan Mialem na nie ochotę ale stwierdzilem ze wole skrecane, trudniej ukraść same kolo. Co do kolorow boltona czerwony jest bardziej wisniowy, widac to na fotkach mojego Reactiona. Pozdro Tapatalknięte z Andka ... Edytowane 3 Listopada 2012 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 3 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 A masz może taki, co o nim sądzisz bo widziałem, że narzekają na wytrzymałość. Mam takie już 3 sezony i zero problemów. Także od siebie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9534 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Jak na szybko zamykacz to polecam KCNC. Miałem aerozine, no-name z taiwanu, wspomniane bolt-ony dartmoora (aktualnie wrzuciłem je do szosy, tam sprawują się idealnie) i żadne nie były tak sztywne jak KCNC. O ile nie narzekałem, na wcześniejsze, to po zmianie na KCNC byłem zaskoczony tym jak mocne mam hamulce We wcześniejszych przy mocnych hamowaniach opona tarła o amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 mam dartmory tanie jak barszcz, lekkie, nie moge o nich powiedziec zlego slowa, lzjesze od x-tranz ktore sa na klucz 5-katny, a mozna je dostac w decathlonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 3 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Z lekkimi zaciskami jest ten problem że niektóre zwyczajnie nie spełniają swojej podstawowej funkcji. Ja sobie chwale tune ac 16/17, odradzam natomiast aerozine. Boltony też są ok, tanio, lekko i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Ja miałem/mam AEST i szczerze nie polecam. Słabo zaciskają,nie sprawdziły się nawet w trekkingu.Nie polecił bym nawet tego do szosy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Velo | Części i akcesoria | Accent | Race Titan Takie to może, ale do szosy. Sam osobiście jestem na etapie szukania zacisków oferujących w miarę niską masę a zarazem umożliwiających mocny ucisk i zachowanie dobrej sztywności kół. W oko obecnie mi wpadły http://allegro.pl/nareszcie-zaciski-a2z-qr-ti-tytan-zacisk-do-piast-i2765833331.html wyglądają na solidne a waga nie jest jeszcze przerażająca. Bolt on-a mam i zerwałem gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) No to jak ma ważyć w okolicy 90 g komplet i ma być solidniej ... może bez kolorków ale solidniejsze accenty x-country http://www.velo.pl/p...=1&pk=%&id=2274 Komplet mamy jakieś 88 g za 37 zeta. Choć moim zdaniem bolty to chyba najbardziej wyważona propozycja pod względem cena / waga / siła ... do tego w gratisie spory wybór kolorów i szczątkowe ale zawsze zabezpieczenie przed przypadkową zmianą właściciela przez koło. @@Dworniok, BTW mam rozumieć ze zacisku szukasz tylko na tył do swojego Scalpela ?? I jak tam ręka ?? Pozdro Edytowane 4 Listopada 2012 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dworniok Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 No tak, tylko na tył. A ręka spoko, już śmigam na bike'u od września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carbon Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Potecam te - http://rowertak.pl/product-pol-499-Zaciski-TRANZ-X-antykradziezowe-.html natimiast tych z 1 posta (Dartmoor - Zacisk piasty Bolt-On) nie polecam. Wykonane są bardzo słabo, w dodatku po paru razach zniknął gwint z osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 4 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) Accent Race titan jeszcze są znośne, w szosowce są zupełnie ok, w góralu warunkowo akceptowalne. Bolt-on'a tez mi się raz udało zerwać ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć że na własne życzenie przez dokręcanie na max i jeszcze troszeczkę "tak dla pewności" a nie były to te badziewne dartmoore'y tylko bbb i to innego wzoru niż obecnie się sprzedaje. W momencie gdy się zerwał na ośce tam gdzie zaczczyna się gwint, jedna końcówka tak wystrzeliła że uszkodziła tynk na ścianie hehe Edytowane 4 Listopada 2012 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) Z osi? Aluminiowa nakrętka zniszczyła gwint na stalowej ośce? hmm... ciekawe? Może po prostu nakrętka się zjechała bo za mocno dokręcałeś Carbon? Do roweru trzeba z uczuciem Edytowane 4 Listopada 2012 przez mixchris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 4 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) Nie, nakrętka wystrzeliła z kawałkiem osi, ośka się ukręciła, gwint został cały, ośka puściła w miejscu gdzie zaczyna się gwintowanie, nadal się dało kręcić nakrętką na urwanym kawałku, jak znajdę to dam foto. Edit: Nie to nie był carbon, tylko 20-sto letnia stalówka koła były słabo zaplecione i mi sie wszystko gięło więc dowaliłem zaciski żeby mieć pewność ze to nie na zaciskach hehe Co człowiek głupi czasem to głupi Edytowane 4 Listopada 2012 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Mojego bolt-ona tylko z pomocą kombinerek da się skręcić bo nakrętka alu po prostu wiruje zastępczo dałem końcówkę od zacisku shimano, skręciłem mocno i na razie się nic nie dzieje KCNC też przykuły moją uwagę lecz budowa jest bardzo przybliżona do Accent Titan więc pewnie działa to podobnie. Jeśli ktoś je ma w MTB niech się jeszcze wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Odradzam accent race titan -są po prostu niebezpieczne, po dość ostrym i szybkim zjeździe w górach stołowych przód był prawie odpięty -po około 2 miesiącach jeżdżenia, dźwignia w przednim zacisku pęka (kilka razy zdejmowałem koło, lubię mocno zacisnąć) -źle spasowane elementy dźwigni i ośki, trą o siebie -bardzo miękka dźwignia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Jakoś nie rozumiem sensu zakładania superekstra lekkich elementów w tak wrażliwych miejscach. Sytuacje opisane przez Coxa jasno wskazują,ze "lajtowanie" czasami jest niebezpieczne. Wolę mieć 100 gramów więcej, niż po każdym większym zjeździe sprawdzać,czy zacisk się nie poluzował. Na tył polecę DT Swiss RWS - w miarę lekko ,ale bardzo pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 ja wróciłem do zwykłych mavica 120 g i czuć dużą poprawę sztywności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 4 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) Aż takiej traumy nie przeszedłem żeby wracać do mavica, trochę Ci współczuje Cox hehe Ale niezaprzeczalnym faktem jest że mavikowskie zaciski należą do jednych z najmocniej zaciskających, sztywnych i bezproblemowych. Nawet testy to potwierdzały - waściowie nie miały konkurencji poza DT ew xt ale duzo trudniej na nich wymóc maksymalną siłę zacisku, z lekkich kcnc i tune jak na lekkie zaciski też wypadały przynajmniej bardzo dobrze. Jak odszukam to podlinkuję. Prosze bardzo: Schnellspanner bei mountainbike-magazin.de - Schnellspanner TEST PDF Edytowane 4 Listopada 2012 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Ja też wróciłem do swoich Maviców i mam święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Jakoś nie rozumiem sensu zakładania superekstra lekkich elementów w tak wrażliwych miejscach. Waga tu ma zdecydowanie mniejsze znaczenie, jak jakosc danego elementu. Ja z drugiej strony, uwazam, ze nie ma potrzeby wozenia zbednych gramow. KCNC sa sprawdzone od lat. Mocne, wytrzymale i lekkie. Na pewno Tune, przy wiekszych funduszach. Nie wiem jak w mtb ale ti zaciski z ebaya swietnie spisuja sie w szosie (27g). Szybkozamykacze ok 45g. Stosunek jakosc/waga/cena ciezkie do pobicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.