anys Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Witam, Stóje przed wyborem kół pod V-ki. Zastanawiam się nad 3 konfiguracjami: 1. Mavic Crossmax SLR 2. ZTR 355, dt 350, CN SPOKE 424 3. ZTR 355, Novatec 741/742, CN SPOKE 424 Moja waga 70 kg, koła maja mieć charakter startowy - maratony Proszę o pomoc w wyborze
kazafaza Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Moje trzy grosze: mialem SLR'y przez chwilke i musze przyznac ze sa naprawde lekkie i dosyc sztywne(napisala reka 95 kilowca;), Ja bym sie jednak skusil na cos co moge serwisowac zamiennikami innych firm. Otoz do Mavic'a ciezko jest o inne niz firmowe czesci, a kola ze "zwyklymi" szprychami zawsze mozna latwiej / szybciej naprawic. Piasty Novatec'a, sa tez latwe w naprawie/serwisie i uzywane przez wielu innych producentow, wiec nie powinno byc problemu z czesciami. POZDRo-:ver
tobo Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Moim zdaniem są to koła wiotkie, piszę z perspektywy eksploatacji asfaltowej, nieagresywnej, przez użytkownika 75 kilo. Tarcze trą o zaciski i na pewno nie jest to wina ramy ani widelca. Tylna piasta lubi "zaciągać" gdy bębenek złapie trochę brudu, uzdatnianie uszczelki cienkim olejem nie za bardzo pomaga. Na razie problemów z nimi nie mam, nadal są proste, wizualnie bardzo sympatyczne koła. Być może poprawili samo osadzenie szprych - moje nie cykają a znalazłem przynajmniej dwie opinie i sam się zetknąłem z tym zjawiskiem gdy gniazda szprych są brudne.
9534 Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Opcja 3, ale na przód piasta A291 (szosowa) da rade pod v-ki. Pozdrawiam
Michauuu Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Jak dla mnie Piasta szosowa na maratony to może być kiepski pomysł :/ Lepiej mieć piasty pod tarcze gdyby kiedyś przyszła ochota mieć inne hample
anys Napisano 31 Października 2012 Autor Napisano 31 Października 2012 Nie zamierzam przechodzić kiedykolwiek na tarcze Czyli ogólnie rzecz biorąc mówicie, że nie opłaca się wydawać tyle kasy na piasty dt? Novatec wytrzyma trudy maratonów/xc?? (ostatnio słyszałem, że często bębenki padają..)
dawid Napisano 1 Listopada 2012 Napisano 1 Listopada 2012 skąd chcesz zdobyć obręcze ZTR pod vki? ZTR już ich nie produkuje, ja ostatnie sztuki wykupiłem u Polskiego dystrybutora na początku tego roku, także wątpię że je gdziekolwiek zdobędziesz. Ja aktualnie robie zestaw klientowi na piastach mack vbrakee standard + szprychy Pillar Megalite SS + obręcze DT Swiss xr4.1 ceramic. 1350gram za 2000zł. moim zdaniem to jest najbardziej sensowny zestaw części dla lekkich kół pod Vki. Zeby ograniczyć koszty można dać piasty novateca i inne szprychy, ale wtedy waga już będzie tak duża że chyba SLR wyjdzie korzystniej
anys Napisano 4 Listopada 2012 Autor Napisano 4 Listopada 2012 CR, Cyklotour, lemonbike - trochę jeszcze ich zostało w sklepach
dawid Napisano 5 Listopada 2012 Napisano 5 Listopada 2012 faktycznie! nie wiedziałem że jednak była jeszcze jedna dostawa Myślę że opcja na novatecach jest dobra, możesz np to co zaoszczędzisz na piastach, wydać na lepsze szprychy i będziesz miał naprawdę lekki zestaw
dawid Napisano 8 Listopada 2012 Napisano 8 Listopada 2012 jak są dostępne obręcze ZTR to ja bym zastanowił się jeszcze nad taką konfiguracją. Piasty Novatec 742sb na 32 otwory i A291SB na 28 otworów Obręcze ZTR 355Vbrake szprychy Pillar MegaLite SS Waga: 1310gram i cena 1800zł
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.