Synergy Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 http://allegro.pl/hamulec-hydrauliczny-shimano-m-445-tyl-promocja-i2705249213.html jezeli na przód to za skracanie 25zł i tak będziesz musiał płacić chyba że sklep Ci skróci, spytaj się przy zakupie ewentualnie http://allegro.pl/hamulec-tarczowy-shimano-m445-bialy-okazja-przod-i2735527493.html już skrócone. @Wiem że nie w temacie ale bardzo fajna okazja którą możesz być zainteresowany. Juicy to fajne kosy, a jakby cena nie poszła powyżej 100zł to można brać wg mnie http://allegro.pl/nowy-hamulec-tarczowy-przedni-avid-juicy-185mm-i2734197091.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryks49 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Panowie, kłócicie sie o wyższość jednego hebla na drugim, a czy nikt z Was nie zwrócił uwagi do czego chłopak chce ten hamulec zamontować? To przecież osprzęt marketowy, najniższe klasy osprzętu. Przy dobrym hydrauliku i "ćwiczeniu stopali" amor raz dwa złapie mega luzy, szprychy w kole się pokrzywią itd. Nie ma sensu da takiego roweru pchać tarczówki, zwłaszcza jak nie będzie jeździł w terenie. Moja rada, kupić dobre V-ki, będzie i taniej i bezpieczniej dla sprzętu. Np. Avidy SD7: komplet AVID SD7 SINGLE DIGIT 7 NA 1 KOŁO ! WYPRZ. (2750755684) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Powiem tak. Planuję też wymianę amortyzatora chyba na suntour xcm v3 allmountain (tak jest opisany na allegro) kumpel ma taki amorek w kandsie 1300 i bardzo fajnie działa, bynajmniej na nasze potrzeby wystarcza przecież przesiadało się z marketowców ( ja miałem rower na takim samym osprzęcie , ten kupiłem bo tamten to full i nie wygodnie mi sie jeździło i chciałem zmienić ale jako laik nie wybrałem najlepszego roweru i chętnie bym go zmienił na KANDSA 1300;) ).Przerzutki też by poszły do zmiany bynajmniej bym tego chciał koszt ok.150zł myślę że bym się zmieścił ( niestety musiałbym też ponieść dodatkowe koszty bo koło z tyłu ma 7rzędów). sznib niestety nie mam mocowania teraz na pivoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 1 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 XCM dużo lepszy nie będzie od tego co masz teraz. Jak już wymieniać to min. XCR, ale pewnie masz amora na 1' i wtedy jesteś niestety ograniczony do XCMów. Jak nie masz pivotów to ja bym raczej polecił mechaniki, taniej wyjdzie, klamkomanetki mogą zostać. tarcza max. oczywiście 160 i unikaj gwałtownego blokowania koła, bo luzy będą błyskawicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryks49 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 (edytowane) XCM dużo lepszy nie będzie od tego co masz teraz. Jak już wymieniać to min. XCR, ale pewnie masz amora na 1' i wtedy jesteś niestety ograniczony do XCMów. Jak nie masz pivotów to ja bym raczej polecił mechaniki, taniej wyjdzie, klamkomanetki mogą zostać. tarcza max. oczywiście 160 i unikaj gwałtownego blokowania koła, bo luzy będą błyskawicznie. wiem że to może być trochę offtop ale amor wiąże też się trochę z amorem przy zakupie. tak jak piszesz nie więcej niż 160 tarcza. no własnie nie wiem czy to wystarczy . na początek bym śmigał na 160 potem bym zmienił chyba (zmienię jak wymienię amortyzator). Czym różni się XCM od XCR'a? amor raczej na 1 i 1/8 ale powiedzcie mi jak to sprawdzić? bo mam jeden amorek to wydaje się na 1" bo to stary amor i po pomiarze suwmiarką rury sterowej u góry to jej średnica wynosi ok.2,5/2,6cm. Muszę wyjąc amortyzator żeby to sprawdzić czy istnieją inne sposoby ?;> sznib dzięki wielkie za te rady. po jakim dystyansie się mogą te luzy zrobić tj pisałem robię 1200-1500km rocznie. No nie wiem sam już 445 trochę drogi czytałem też wczoraj opinie o 486 kosztuje ok.110/119 zł no ale adapter potem dokupić kolejne 20zł i manetkę ok.30zł więc w 200zł na pewno bym się zmieścił a chcę tak do 130-150. Więc co powiecie o shimano br-m375 czy to marnowanie kasy? bo wczoraj kupiłem nową linkę hamulcową i myślałem że hebel bd lepiej działać bo tam się mógł przycinać prze to że linka się rozszczepiła ale hebel jest do dupy widocznie bo ma takie właściwośći bardziej trze o tarcze niż można to hamownaiem nazwać.;/ Także jakiego mechanika polecacie ew. hydraulika żeby zmieścić się w kwocie? Edytowane 1 Listopada 2012 przez patryks49 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synergy Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 (edytowane) Także jakiego mechanika polecacie ew. hydraulika żeby zmieścić się w kwocie? Jak pokazałem wyżej spróbuj wylicytować tego juicy 3 (to jest kosa ). A manetkę SL-m430 kup jest świetna. Edytowane 1 Listopada 2012 przez Synergy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Nie licytuj avida, bo to kot w worku. Źle zaczynać przygodę z czymś nowym od rozczarowania O loteryjności sprawności avidów napisano tu już dużo. Wybór 486-445 ja wybrałbym ten drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 ja rok temu kupilem komplet br 445 przod/tyl, za 200 zl. zdjete z nowego roweru.. poszukaj na allegro moze sie cos trafi. co do hamulcow - dzialaja bardzo przyzwoicie.. nieraz juz mialem awaryjne hamowanie i naprawde nie zawiodlem sie, tarcze 160/160, a waze okolo 80 kg. na amorku jednak czuc maly luz juz ale amor w moim przypadku to stary xc 60 wiec az dziw ze sie nie zlamal ogolnie polecam hampelek bo w zupelnosci wystrcza.. od czasu jak go zalozylem nie musialem nic z nim robic, zadnych serwisow.. podoba mi sie to bo poki co jest z nim mniej klopotu niz z vkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 (edytowane) Mam 445 i moim zdaniem sprawują się tak dobrze jak nowe deorki za to nie są miękkie, dlatego mój wybór - gdyby miał kupić hamulce - padłby na 445. Również mam M445. Jestem z nich bardzo zadowolony i jak dla mnie są doskonałe. Siła hamowania ogromna, modulacja perfekcyjna, czego więcej chcieć? Klocki fabryczne żywiczne, tarcze również, 160mm. Pozdrawiam Edytowane 6 Listopada 2012 przez filipog44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Ja bym z tym "ogromny" i "perfekcyjny" był ostrożny - pytanie do czego to porównujesz Działają bardzo dobrze jak na tanie hamulce tarczowe. Modulacja jest jednak POPRAWNA a moc PRZECIĘTNA w porównaniu do innych hampli. Żeby popsuć wrażenie idealności napiszę, że 445 miewają problem z zapowietrzaniem się przy większym zużyciu okładzin. Przy tym nie jest to problem wszystkich sztuk a jedynie części egzemplarzy - gdy klocki się kończą a płyn ze zbiornika zostanie wpompowany do układu to zdarza się że go braknie.NIe wiem co będzie z moimi sztukami, bo klockom daleko do zużycia a raczej nie będę czekał aż to się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Więc w końcu jest Pan zadowolony z tych hamulców czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaxgh Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 (edytowane) Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu Chce kupić hamulce Shimano BR-446 - 145zł więc myślę że warto Moje obecne Tektro Novela już robią się problematyczne.. Na początku siła hamowana mi w nich wystarczała, ale później zaczęły się problemy.. Więc myślę że te M446 mi w zupełności wystarczą, ale mam pytanie jakie tarcze do tego ? Nie chce wydawać zbyt dużo kasy, ale chce żeby były już w miarę dobre, może coś z tych : Dartmoor Nano 160mm - 66zł Shimano SM RT66 160mm - 75zł Które lepsze ? a może coś innego dobrego w tej cenie ? Edytowane 13 Grudnia 2012 przez sebaxgh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piluj Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Na chain reaction cycles znalazłem BR-M486 za prawie prawie 33 funty(185zł) za komplet P+T. Myslicie, że warto je kupić czy raczej szukać używek?? Hamulce dla rowerku dla kobiety. Najchętniej zostałbym przy Vkach XT, które posiadam, jednak chcę dziewczynie założyć do roweru Epicona, który niestety nie posiada piwotów. Pozdrawiam Edytowane 17 Stycznia 2013 przez piluj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajak123 Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 (edytowane) to i ja wtrące moje 3grosze po pierwsz i na tył dasz rade założyć hydraulike ale czy warto to już co innego;) za pomocą tego: http://bicyklon.pl/i...chk=1&Itemid=1� popieram tobo sam dopiero co zmieniłem M445 i ta perfekcja i ogromna moc w stosunku do jak ktoś ostatnio zauważył jednego modelu wyżej czyli do M596 wypada moim zdaniem bardzo słabo... co nie zmienia faktu,że autor tematu pewnie nie wykorzysta w pełni nawet M445. Edytowane 18 Stycznia 2013 przez pajak123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 18 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 BR-M486 za prawie prawie 33 funty(185zł) za komplet P+T. Jeżeli sa nowe jest komplet 2 hamulców to sie opłaca nawet jeżeli sa beż śrubek i tarcz to ciągle sie opłaca jeżeli sa nowe. autor tematu pewnie nie wykorzysta w pełni nawet M445. Tutaj nie chodzi o wyciskanie z hamulca 7 potów. Hamulec ma byc bezawaryjny, łątwy w obsłudze, odporny na ujemne temperatury, nie być gumowy jak kaczka i nie zapowietrzać sie. fajnie by tez było jak by siła i modulacja były na odpowiednim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajak123 Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 (edytowane) No ale nie zapominajmy głównego przeznaczenia, hamulce maja dobrze chamować hamować. Edytowane 18 Stycznia 2013 przez Puklus Ortografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prodigy95 Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 M445 to praktycznie to samo co stare deore, miałem 445 i hamowało wystarczająco mocno przy 70kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 (edytowane) Ja ważę 65 kg + rower 14kg i również w swoim Levelu A2 posiadam M445. (Jak do rekreacyjnej, ale całkiem dynamicznej jazdy po leśnych ścieżkach i lekkim terenie) dla mnie rewelka. Siła hamowania bez zarzutów, czuć duży zapas mocy, nigdy nie muszę mocno wciskać klamki nawet jeśli chcę się gwałtownie zatrzymać. Modulacja jak dla mnie naprawdę dobra. Wcale ich nie oszczędzam a one bez problemu sobie radzą i nawet z powyżej 35 km/h mogę zatrzymać się niemal natychmiast. Moim zdaniem to naprawdę dobre hamulce jak na tę cenę. Pozdrawiam. Edytowane 18 Stycznia 2013 przez filipog44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi