Qleek Napisano 25 Października 2012 Napisano 25 Października 2012 Mam taki problem z w/w licznikiem, mianowicie, gubi połączenie z czujnikiem podczas jazdy(pokazuje 0,0 km.), potem przy ruszaniu nie raczy się połączyć z czujnikiem. To nie jest nagminna dolegliwość(parę razy w miesiącu), ale wkurza mnie to bardzo. Znalazłem na alledrogo gniazdo na kabel do sigmy 1106 (bez DTS). Pomyślałem sobie że może zadziała z moją 1106 dts, była by na kablu (Co by nie było problemów z przerywaniem i działał bez przerwy) Jako że jestem zielony w te klocki, to proszę was o pomoc/wyjaśnienie mi czy to zadziała(nie chciał bym na darmo kupować sprzętu który mi się nie przyda) Dodam że zamontowałem nowe baterie w sigmie i czujniku.
mixchris Napisano 25 Października 2012 Napisano 25 Października 2012 Ja próbowałem swojego przewodowego BC 1106 przerobić na bezprzewodowego za pomocą podstawki STS i DTS wiem, wiem głupota oczywiście nie zadziałało. W drugą stronę też nie będzie to działać. Więc jeżeli masz takie problemy z bezprzewodowym to jedynym wyjściem jest kupno przewodowego
Godi Napisano 25 Października 2012 Napisano 25 Października 2012 Z tyłu licznika masz dwie wystające kulki. Spróbuj je szybko kilkukrotnie zewrzeć czymś metalowym. Jeśli na liczniku pojawi się jakiś odczyt to powinno działać na kablu. A może wystarczy wymienić baterie w nadajniku i odbiorniku, nadajnik ustawić tak na kole aby był jak najbliżej odbiornika i po tej samej stronie koła. Niestety z zasięgiem tego licznika nieraz są problemy. Gdybyś jednak wymienił na kabel i chciał się pozbyć nadajnika z podstawką to pisz