Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Zakup roweru MTB +-500 zł, kiedy?

Gość Artur

Pytanie

Napisano

Witam.

Przymierzam się do zakupu roweru górskiego. Jestem całkowitym laikiem i amatorem w tych sprawach. Wobec roweru nie stawiam większych wymagań (przez kilka lat służył mi góral z Tesco za 300 zł, i prawdopodobnie używałbym go nadal, gdyby wciąż był sprawny). Tym razem budżet mam nieco większy (dopłacić 100 zł do planowanych 500 nie stanowi większego problemu, 700 zł to kwota, której naprawdę chciałbym już nie przekraczać). Nie zamierzam go ulepszać. Nie chodzi mi o to, aby kupić rower dobry (wiem, że w tej cenie to niemożliwe), ale żeby żeby kupić coś najsensowniejszego w tej cenie.

Rower będzie używany niezbyt często. Zamierzam jeździć na krótkich trasach (nie więcej niż 10 km), po lepszych i gorszych drogach oraz spokojnie po polach i lesie. Mieszkam w terenie górzystym (Beskidy).

O swojej budowie - mam 21 lat, ~180 cm wzrostu i ~75 kg wagi.

Byłbym wdzięczny za jakieś rekomendacje. Czy seria Kross Horizon jest w miarę dobra (jak na bardzo niewymagającego użytkownika), czy w tej cenie można dostać coś lepszego?

Przykładowe oferty (np. z Allegro) mile widziane.

Druga sprawa, to gdzie i kiedy rower zakupić. Allegro to dobre miejsce by kupować rower, czy też skłaniać się bardziej w kierunku sklepów internetowych i zwykłych sklepów sportowych?

Rowerem planuję jeździć od wiosny. Po tym, że zbliża się zima zgaduję, że kończy się sezon na rowery się już kończy. Czy, a jeśli tak, to kiedy można liczyć na jakieś zniżki, promocje czy wyprzedaże? Na zakup mam jeszcze sporo czasu.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano